Hodgkin stadium 4b

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
swilster
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 26 Jan 2014 11:26

Hodgkin stadium 4b

Berichtdoor swilster » Zo 26 Jan 2014 11:37

Hoi allemaal,

sinds een kleine 2 maanden weet ik dat ik Hodgkin in stadium 4 heb. Na 2 jaar vage klachten duidelijkheid maar ook veel angst! Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die ook stadium 4 hodgkin hebben of hebben gehad.

Mijn eerste chemo werd uitgesteld omdat de wond in mijn hals van het biopt was gaan ontsteken en ik heel erg ziek geworden was. Na de eerste chemo was ik erg ziek.. een week lang. Voor de chemo waren mijn bloedwaarden, de neutrofielen, van de directe afweer 1,6. Dat was al laag om mee te beginnen gezien 1,5 de ondergrens is. 2 weken later kwam ik voor de volgende behandeling en werd ik weer naar huis gestuurd omdat de directe afweer maar 0,2 was en mn hb 5,6.
Dat is nu bijna een week geleden. Ik werd afgelopen week ziek en zit nu nog te snotteren en te hoesten. Ik heb niet zo'n goede hoop op as dinsdag dat mijn bloed nu goed zou zijn. Het baart me wel zorgen! :( ben vatbaar voor alles en met 3 kids thuis ontkom ik nergens aan... Wat dan???
Zijn er mensen met ervaringen wat betreft uitstel van de chemo en te lage bloedwaardes?

Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten