Hodgkin??

Voor Hogdkin- en non-Hodgkinpatiënten.
MissRose
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 14 Aug 2017 20:14

Hodgkin??

Berichtdoor MissRose » Ma 14 Aug 2017 20:28

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 22 en heb sinds een aantal maanden (4) een vrij grote bult in mijn hals, had eerst ook keelpijn/ontsteking maar die ging weg en de bult bleef. De huisarts heeft mij tijdens een van de bezoeken gezegd dat het om een lymfeklier ging. Ik ben een aantal keer langs geweest in de afgelopen maanden en 1 van de keren is bloed geprikt om te kijken naar mijn schildklier ( omdat ik ook heel moe ben) en infecties. Deze bloedwaardes waren allemaal goed, geen sporen van infectie en geen schildklier probleem.

In de afgelopen week heb ik ook wat andere (kleinere) bultjes gevonden, ben er naar opzoek gegaan en overal goed voelen of er nog iets zat. Zo aan beide kanten van mijn nek 1tje en 2 in het holletje bij mijn sleutelbenen (beide kanten). Die bij mijn sleutelbeen zijn wel lang ipv rond, dus misschien dat dat nog een spiertje is ofzo?

Afgelopen week weer naar de huisarts en ze heeft me toen doorverwezen voor een echo, die heb ik deze woensdag. De huisarts was vrij serieus, heeft niks genoemd van milde oorzaken waar ik rekening mee zou kunnen houden en wilde vooral niks loslaten... Nu ben ik best bang dat het ernstig gaat zijn, omdat de meest voorkomende oorzaak (infectie) al is uitgesloten. De bulten doen allemaal geen pijn, alleen die grote in mijn hals is misschien wel 4 cm lang en ook echt zichtbaar. Die voelt wel vervelend als ik mijn hoofd draai of er echt hard op druk. Zijn hier mensen met hodgkin of non-hodgkin die ook op meerder plekken bultjes hadden?

Terug naar “Hodgkin en non-Hodgkin”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten