Even voorstellen

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
annalies
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 09 Feb 2006 18:56

Even voorstellen

Berichtdoor annalies » Do 09 Feb 2006 19:01

Hallo allemaal,

Ik zal me even kort aan jullie voorstellen.
We weten sinds 3 weken dat mijn moeder borstkanker heeft.
Vorige week woensdag is haar borst geamputeerd. Deze operatie is goed gegaan, maar de wond verliest nog teveel wondvocht.
De klieren zijn uit haar oksel gehaald en opgestuurd ter onderzoek. Hier hebben we nog geen uitslag over.

Het is allemaal dus nog al spannend.
Ik ben op zoek naar gedichten hier over, maar kan deze niet echt vinden. Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden???

Verder zal ik af en toe wat vragen hebben of gewoon even mijn ei kwijt moeten. Dit lijkt me een uitstekende plek om dat te doen.

Groetjes Annalies
Borstkanker bij mijn moeder geconstateerd...

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 09 Feb 2006 19:45

hoi Annalies,

er zijn gedichten van: Marina San Giorgi. Zij had borstkanker is er helaas na een aantal jaar aan overleden, maar heeft wel prachtige gedichten geschreven. Vooral over het gevoel eigenlijk wat het allemaal met zich meebrengt. Misschien kun je eens in de bibliotheek kijken of ze er boekjes van hebben? er zijn er 3.. Een glimlach kwam voorbij en vliegend naar het licht zijn het mooiste..

misschien heb je hier wat aan.. sterkte voor jullie met het wachten op de uitslag

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten