Uitslag van mijn onderzoek

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
Boterbloempje62
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 06 Dec 2011 12:28

Uitslag van mijn onderzoek

Berichtdoor Boterbloempje62 » Di 06 Dec 2011 12:47

Hallo,

Een tijdje geleden kreeg ik last van steken in mijn buik. Ik vertrouwde het niet en heb in overleg met mijn huisarts foto's laten maken in het ziekenhuis. Ik heb onlangs de uitslag van mijn onderzoek teruggekregen en in de uitslag staat (gelukkig) dat ik niks heb maar ik vertrouw het niet helemaal. Zou het kunnen zijn dat er een verkeerde conclusie is getrokken? Hoe groot is deze kans? Wat kan ik er aan doen want ik vind het toch lastig om mijn arts te vertellen dat ik zijn beoordeling niet geloof.

groetjes Boterbloempje62

Bart1974
Lid
Berichten: 216
Lid geworden op: Zo 18 Sep 2011 13:24

Re: Uitslag van mijn onderzoek

Berichtdoor Bart1974 » Di 06 Dec 2011 20:56

hallo,

de uitslag van een bloedonderzoek is betrouwbaar. Bovendien krijgt je huisarts de uitslag via de computer waarbij het verslag van het ziekenhuis staat. Soort van dubbel check aangezien het ziekenhuis de uitslag doorgeeft en de huisarts het nog is beoordeeld. In jouw geval zijn er ook nog foto's gemaakt. Ik zou van het positieve uitgaan. Mocht je het toch niet vertrouwen, praat met je huisarts erover.

Boterbloempje62
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 06 Dec 2011 12:28

Re: Uitslag van mijn onderzoek

Berichtdoor Boterbloempje62 » Do 08 Dec 2011 17:28

Beste Bart37,

Bedankt voor je reactie, ik ga toch nog maar eens met mn huisarts praten om te kijken of ik misschien een second opinion aan kan vragen. Het is namelijk wel iets waar ik 100% zekerheid over wil hebben zoals je begrijpt! Het enige vervelende is dat zo'n second opinion altijd zo lang duurt, ik lees op internet enkele weken... Zo lang wil ik ook liever niet wachten! Ik ga verder zoeken of het niet sneller kan, bijvoorbeeld in Duitsland ofzo. Ik zal het posten als ik iets gevonden heb!

Gr, Boterbloempje62


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten