Wikkelmethode sjaals

In ons gastenboek kun je vertellen wat je van onze site en aangeboden diensten vindt.
(niet voor andere zaken gebruiken a.u.b.).
zusvan

Wikkelmethode sjaals

Berichtdoor zusvan » Vr 13 Feb 2004 15:20

Al dagen ben ik op zoek naar wikkelmethodes om het hoofd van sjaals bij kaalheid door chemotherapie. Boeken, brochures of websites!!
Jammer dat er geen links staan op de sites van de vele websites over kanker. :!:

Lisa01

wikkelmethode sjaals

Berichtdoor Lisa01 » Vr 20 Feb 2004 21:27

Heb het hele huis afgezocht want ik heb voorbeelden van wikkelmethodes gehad, ben zelf ook sinds nov. kaal door chemo, heb toen overal gezocht, op de chemo afdeling van het ziekenhuis waar ik kwam lag een boekje het heette ongeveer : Goed verzorgd, beter gevoel, hierin staan diverse methodes, misschien heeft de mammacare-verpleegkundige dit boekje en anders de bibliotheek misschien.

Succes, groetjes Lisa.

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: wikkelmethode sjaals

Berichtdoor sjelly » Do 22 Sep 2005 11:38

Lisa01 schreef:Heb het hele huis afgezocht want ik heb voorbeelden van wikkelmethodes gehad, ben zelf ook sinds nov. kaal door chemo, heb toen overal gezocht, op de chemo afdeling van het ziekenhuis waar ik kwam lag een boekje het heette ongeveer : Goed verzorgd, beter gevoel, hierin staan diverse methodes, misschien heeft de mammacare-verpleegkundige dit boekje en anders de bibliotheek misschien.

Succes, groetjes Lisa.


Je kan een pruik aanvragen bij het ziekenfonds
en in je eigen omgeving een pruikenzaak zoeken,
succes

trouwens het ziekenhuis waar je bent moet je die inlichting ook verschaffen !!
begin de dag met een lach

Incomplete
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 11 Jul 2004 18:44
Locatie: Wouw
Contact:

Re: Wikkelmethode sjaals

Berichtdoor Incomplete » Do 29 Sep 2005 15:30

zusvan schreef:Al dagen ben ik op zoek naar wikkelmethodes om het hoofd van sjaals bij kaalheid door chemotherapie. Boeken, brochures of websites!!
Jammer dat er geen links staan op de sites van de vele websites over kanker. :!:


Er staan leuke en betaalbare op Ebay en Marktplaats. Zoeken op Bandana's.

Succes

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Re: Wikkelmethode sjaals

Berichtdoor sjelly » Do 29 Sep 2005 16:01

Incomplete schreef:
zusvan schreef:Al dagen ben ik op zoek naar wikkelmethodes om het hoofd van sjaals bij kaalheid door chemotherapie. Boeken, brochures of websites!!
Jammer dat er geen links staan op de sites van de vele websites over kanker. :!:


Er staan leuke en betaalbare op Ebay en Marktplaats. Zoeken op Bandana's.

Succes


ook een idee :lol: alleen als het waait wat dan :?
begin de dag met een lach

mafa
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 25 Jan 2007 23:47

Re: Wikkelmethode sjaals

Berichtdoor mafa » Zo 18 Feb 2007 13:19

Hallo Sjelly

Om te beginnen moet je zorgen dat je sjaal van groot formaat is des te mooier staat hij. Je kan hem dan 2 keer om je hoofd wikkelen.
Een paar keer oeffenen en dan lukt het steeds beter. Vriendinnen van me kochten allerlei sjaals voor me; erg lief vond ik dat. Ik heb er ook 2 pruiken bij voor de afwisseling.Een rode kortharige en een zwarte langharige tot half op mn rug.Ik heb hele leuke reacties gehad.
Inmiddels draag ik geen sjaaltje of pruik meer. Mijn haar is nog wel erg kort maar ben de pruiken zat.
Zelf heb ik in het ziekenhuis erg veel informatie gekregen van de Mammacare.
Misschien kan je hier wat mee.
Groet Van Maaike Fase.

marykuypers
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: Wo 18 Feb 2004 22:54

Re: Wikkelmethode sjaals

Berichtdoor marykuypers » Zo 18 Feb 2007 14:13

mafa schreef:Hallo Sjelly

Om te beginnen moet je zorgen dat je sjaal van groot formaat is des te mooier staat hij. Je kan hem dan 2 keer om je hoofd wikkelen.
Een paar keer oeffenen en dan lukt het steeds beter. Vriendinnen van me kochten allerlei sjaals voor me; erg lief vond ik dat. Ik heb er ook 2 pruiken bij voor de afwisseling.Een rode kortharige en een zwarte langharige tot half op mn rug.Ik heb hele leuke reacties gehad.
Inmiddels draag ik geen sjaaltje of pruik meer. Mijn haar is nog wel erg kort maar ben de pruiken zat.
Zelf heb ik in het ziekenhuis erg veel informatie gekregen van de Mammacare.
Misschien kan je hier wat mee.
Groet Van Maaike Fase.


Hallo Maaike
Sjelly is inmiddels overleden.
Groet mary


Terug naar “Ons gastenboek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten