hodgkin / lymfeklierkanker

Dit forum is speciaal voor jongeren met kanker en hun lotgenoten.
meisje
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 22 Nov 2005 14:03

hodgkin / lymfeklierkanker

Berichtdoor meisje » Di 22 Nov 2005 14:17

ik ben een meisje van 19 jaar oud en heb hodgkin.
zou graag met iemand willen praten die ook hodgkin heeft..

froukje
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Vr 23 Sep 2005 12:41
Locatie: aalten

Contact

Berichtdoor froukje » Vr 25 Nov 2005 00:56

Ik ben zelf 23, en heb Non-hodgkin. Ik heb nu 4 kuren achter de rug. Als je wat kwijt wil, of vragen hebt kun je altijd terecht. Bij mij of op de site. Ik ben al bekend met ziekenhuizen en al dat soort dingen vanaf mijn 16e, dus neem gerust contact op als je daar behoefte aan hebt. :wink:

Groetjes Froukje.
Laat het weten, dan kan ik je eventueel mijn email adres geven als je daar behoefte aan hebt.

Mario
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 02 Feb 2005 11:53
Locatie: Nederweert
Contact:

Berichtdoor Mario » Wo 29 Nov 2006 16:32

Dag Meisje,

Ik ben nu 25 jaar en heb op mijn 23ste levensjaar ook de diagnose Hodgkin stadium 2a te horen gekregen en ben inmiddels weer volledig hersteld.

Als je vragen hebt kun je me altijd even mailen:

mario_gielen@hotmail.com

of kijk even op mijn weblog, daar heb ik iedere gebeurtenis rondom mijn ziekte beschreven, misschien helpt het jou. http://www.mariogielen.blogspot.com

Heel veel sterkte

Groet Mario

prilly
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Wo 25 Mei 2011 20:27

Re: hodgkin / lymfeklierkanker

Berichtdoor prilly » Za 09 Jul 2011 19:23

ik voel me sinds een paar maanden niet lekker
verhoogde lichaamstemperatuur en koort, snijdende pijn hals en nek continu en oren en trekkend gevoel in me hoofd en druk op mijn gezicht, vaak misselijk duizelig val ook af ben in korte tijd 4 kilo afgevallen
Mijn hals word ook regelmatig dik,verder heb ik het vaak benauwd momenteel ook erg trekkend gevoel borstkas en snijdende pijn schouder daar zit ook een knobbel op het gewricht beide schouders verder heb ik last van me buik ook branderig
Mijn nek en hals en oren zetten vaak ook op
Nu heb ik bij de kno arts een hals echo laten maken en heb ik veel harde strengen opgezette lymfe klieren in me hals grote pakketten, maar heb ze ook in mijn nek, ook zijn me oorklieren opgezet
Maar heb ze ook onder mijn oksel en in de liezen en wie weet waar nog meer
Weet iemand wat het kan zijn,want lymfeklieren mogen toch heel niet lang opgezet zijn, er is geen ontsteking ofzo in me bloed te vinden
Ik maak me er wel zorgen over


Terug naar “Jongeren praten met jongeren die kanker hebben”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten