Ons dochtertje van 3 jaar.

Dit forum is voor ouders met 'n kind met kanker.
AnneH
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 05 Aug 2007 18:39

Ons dochtertje van 3 jaar.

Berichtdoor AnneH » Zo 05 Aug 2007 18:52

Zal me even voorstellen, Ben Anne, getrouwd met Sander en samen hebben we 2 kinderen Charlotte en Wouter.
Over Charlotte gaat het.
Ik ben naar de huisarts gegaan omdat ze wat benauwd was en die heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts omdat Charlotte toch al een geschiedenis heeft (ze is 8 weken te vroeg geboren en had een groeiachterstand)
Zo gezegd zo gedaan, de kinderarts dacht aan een longontsteking totdat hij de longfoto zag.
En toen is alles in sneltreinvaart gegaan, ze is opgenomen in het ziekenhuis en s'avonds aten we in de ambulance naar het Radboud.
Dit alles was woensdag 25 juli, best kort geleden dus nog.
Afijn ze heeft nu dus een diagnose en die luid Non hodgkin Tcel lymfoom.
De eerste chemo zit er in en a.s donderdag krijgt ze chemo nummer 2.
We zijn er zo'n 2 jaar zoet mee, maar ach dat maakt niet uit als ze maar beter wordt! En ze wordt beter!!!

Ik kan niet omschrijven wat ik nu voel, de schok komt later nog wel vrees ik maar nu moeten we even sterk zijn voor ons kleine meisje.

Vind het fijn om hier mijn verhaal af en toe kwijt te kunnen.

Groetjes, Anne

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Zo 05 Aug 2007 22:00

Beste Anne,

Wat een geluk dat ze er zo vlug bij zijn.
Hoe is de eerste chemo gegaan? Kon Charlotte er een beetje tegen?
Ik ben niet bekend met Non hodgkin Tcel lymfoom, dus daar kan ik je niets over zeggen.
Inderdaad de schok zal nog wel komen, alles op zijn tijd.
Veel sterkte aan jullie allemaal.
Liddy

AnneH
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 05 Aug 2007 18:39

Berichtdoor AnneH » Ma 06 Aug 2007 08:55

Hoi Liddy,

Dank je wel.

Op zich heeft ze de 1e chemo goed doorstaan maar nu begin je toch wel wat aan haar te merken.