prostasol

Chemo, medicijnen, "clinical trials", enz.
Hier kun je er vragen over stellen.
Let wel, het is een forum van lotgenoten en niet van artsen!
jakarodi

prostasol

Berichtdoor jakarodi » Vr 09 Jan 2004 20:27

mijn vraag is dat ik wel wat meer info zou willen over prostasol,en eventuele ervaringen met dit medicijn zowel positieve als negatieve ervaringen. :?:

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 10 Jan 2004 10:17

hoi jakordi,

ik ken het medicijn niet, maar waar voor zou het gebruikt moeten worden? bij welke ziekte precies?

groetjes Jodyi

Gast

Berichtdoor Gast » Za 10 Jan 2004 10:53

jodyi schreef:hoi jakordi,

ik ken het medicijn niet, maar waar voor zou het gebruikt moeten worden? bij welke ziekte precies?

groetjes Jodyi

Het schijnt voor prostaatkanker te worden gebruikt ik meen in de homeopatie ,kan er weinig over vinden alleen een verhaal van ene Henk trentelman maar dat vindt ik een beetje vaag 1 ervaring van iemand.
Daarom wil ik er meer info over ,mag ook over de persoon H.Trentelman.

Hier kan je zijn verhaal lezen http://www.kanker-actueel.nl/uw_ve.henk.dendritischeceltherapie.html#2[/url]

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 10 Jan 2004 19:36

hoi,

ik heb nog wat voor je gevonden; misschien heb je er wat aan; ik hoop in elk geval dat er nog meer mensen reageren die ervaring hebben met het middel!

http://www.prostaat.nl/lotgenoten/Toonb ... p?M_ID=629

dit is ook een soort van forum,

met vriendelijke groet,

jodyi

Gast

Berichtdoor Gast » Za 10 Jan 2004 22:38

Bedankt voor de link,maar had het al eens gelezen,wat ik gewoon wil weten is dit nou zo'n wondermiddel dit prostasol of wordt dit alleen maar verkocht door de persoon om er beter van te worden in plaats van de patienten.

Ik lees op die site van kankeractueel uitsluitend positivie berichten en geen negatieve,het is met elk medicijn zo dat er zowel positieve als negatieve ervaringen mee zijn ,waarom hier dan niet mee.
Daarom heb ik zo mijn twijfels over Prostasol,ik kan er ook maar weinig van vinden op het internet.

Gast

Berichtdoor Gast » Zo 11 Jan 2004 08:59

Anonymous schreef:Bedankt voor de link,maar had het al eens gelezen,wat ik gewoon wil weten is dit nou zo'n wondermiddel dit prostasol of wordt dit alleen maar verkocht door de persoon om er beter van te worden in plaats van de patienten.

Ik lees op die site van kankeractueel uitsluitend positivie berichten en geen negatieve,het is met elk medicijn zo dat er zowel positieve als negatieve ervaringen mee zijn ,waarom hier dan niet mee.
Daarom heb ik zo mijn twijfels over Prostasol,ik kan er ook maar weinig van vinden op het internet.

Je mag me ook eventueel hierover mailen naar Roy@klopklop.nl,ik hoop dat mensen mij hier info over kunnen geven.


Terug naar “Kanker en medicatie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten