darmkanker bloedtest

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Joshua

darmkanker bloedtest

Berichtdoor Joshua » Zo 08 Feb 2004 16:45

Ik heb al een tijdje last van men ontlasting...
ik heb ook erg veel stress.. ook omdat ik telkens denk dat ik kanker heb, ik heb (ook) geen diaree (soms wel), ook geen verstopping..
maar laatst had ik beetje bloed bij de ontlasting... en de dokter heeft me nu doorgewezen... maar mijn vraag is dus eigelijk. als je ontlasting voor bloed word onderzocht is er dan bij darmkanker ALTIJD? bloed bij de ontlasting?? ik moet van 3 dagen opvangen... maar mijn vraag is dus...

Als strx blijkt dat er geen bloed in men ontlasting zit sluit dit dan darmkanker uit, of moet er dan extra onderzoek voor zijn dan alleen onderzoek van je bloed, en kijken of der bloed in je ontlasting zit??

ik zou me beetje beter voelen derdoor, ik ben echt laatste tijd alleen bezig met men ontlasting, daardoor ook veel stress

alvast bedankt

cinderella
Lid

Berichtdoor cinderella » Zo 08 Feb 2004 20:26

joshua ik denk dat je je verder toch moet laten onderzoeken want ik had ook bloed bij mijn onlasting niet altijd maar toch vaak.
Mijn huisarts liet dit onderzoeken en ook mijn bloed hier kwam niks uit ,
toen heeft hij mij door gestuurd naar de internist voor een darmonderzoek er daar kwam uit dat ik endeldarmkanker heb.
ik wil je niet bang maken maar laat je goed onderzoeken om de onrust weg te halen succes

Joshua

Berichtdoor Joshua » Zo 08 Feb 2004 21:01

had jij ook last van diaree dan enzow voordat je naar de dokter ging...
en ik had 1 keer bloed bij men ontlasting.... en nu word dus verder getest maar men ontlasting is al 4 maanden niet goed... geen diaree maar gewoon anders...

cinderella
Lid

Berichtdoor cinderella » Zo 08 Feb 2004 22:17

Joshua hier weer een berichtje van cinderella.
Je vroeg of ik ook last had van diaree.
Nou mijn onlasting patroon was als volgt ik moest wel 10 keer naar de wc per dag en de ene keer was het normaal maar de andere keer was het diaree en ook zat er soms bloed bij niet altijd en mijn huisarts dacht eerst ook aan kloofjes in mijn anus niets ernstig dus en mijn bloed en ontlasting werd onderzocht ook daar was niets in te vinden alleen met een darmonderzoek zijn ze er achter gekomen ik had ook vaak kramp in mijn onderbuik maar nogmaals laat je alsjeblieft goed onderzoeken want die onzekerheid blijft aan je knagen ik weet hoe het voelt ik heb hiet ook een paar maanden mee rond gelopen ik hoop dat de onderzoeken voor jouw voorniks zijn dat het alleen de stress is heel veel sterkte groetjes cinderella

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”