pijnlijke klieren en hevige transpiratie

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
lien

pijnlijke klieren en hevige transpiratie

Berichtdoor lien » Do 04 Mar 2004 17:28

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het volgende: pijnlijke klieren bij de oksels en hevige transpiratie. Ik heb hier al een paar weken last van en weet niet wat ik er aan moet doen. Vooral als ik wat moeier ben komt de pijn in mn klieren opzetten. Verder zweet ik onder mijn oksels heel erg bij de kleinste inspanning al. Heeft iemand hier ook ervaring mee of weet je wat het probleem kan zijn?
Groetjes,
Lien

rnabben
Lid

Berichtdoor rnabben » Vr 05 Mar 2004 17:33

Hoi Lien,

Het kan van alles zijn, denk ik zo, van een simpel virusje tot kanker. Ben je al bij je huisarts geweest?

Ruud

Lien

Berichtdoor Lien » Wo 10 Mar 2004 15:33

Ja, maar daar heb ik ook niets aan. Zij zegt dat als de klieren pijn doen er eigenijk niets aan de hand is. As ze géén pijn zouden doen zou ze zich eerder zorgen maken. Beetje apart he?

Als de klachten aanhouden ga ik naar een andere arts. Ik heb sowieso niet echt het idee dat zij mij serieus neemt, heel vervelend. Heb al een paar keer verkeerde medicijnen voorgeschreven gekregen en ze heeft ook een keer de verkeerde diagnose gesteld waardoor ik nog zieker werd. Ik vraag me af of dit zomaar onopgemerkt kan gebeuren. Maar ja, dat is een ander verhaal.

Lien

studentje

helaas

Berichtdoor studentje » Wo 10 Mar 2004 15:42

Helaas heeft je huisarts gelijk: in de meeste gevallen zijn kwaadaardige lymfeklieren (dus bijvoorbeeld bij Hodgkin) zijn deze zonder symptomen/pijn. Als ze wel pijn doen, moet je denken aan een ontstekingsreactie, ook heel vervelend natuurlijk, maar een stuk beter te behandelen! Sommige mensen hebben het ook door bijvoorbeeld allergieen, wat bij jou het geval zou kunnen zijn (in combinatie met dat zweten)

Succes

studentje

oh ja

Berichtdoor studentje » Wo 10 Mar 2004 15:44

Iets vergeten: Ik weet niet of het een mogelijkheid is (ik ken je leeftijd ed niet) maar zou het niet de overgang kunnen zijn?

Oh ja: waarschijnlijk heb je ergens gelezen dat je bij Hodgkin last hebt van zweten. Dit is inderdaad bij sommige mensen zo, maar dan wel zo erg dat je 's nachts (want daar gaat het over) 3 keer je bed kan verschonen!!

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”