Ze hebben het onderzoek endoscopie proberen te doen en ik raakte dus inderdaad in paniek. Ik schaamde me dood, maar goed. Ze willen nu dat ik slikfoto's laat maken (foto's waarbij je pap moet drinken dat lijkt op knetterkauwgom, wat ik al eens eerder heb mee mogen maken zo'n zes jaar geleden) en daar ben ik dus niet bang voor. Ik vraag me alleen af of ze op die beelden wel kunnen zien of je daarop al kan zien of het om een kieste, gezwel of ontsteking gaat. Hoewel, ik heb nu een pittige anti-biotica kuur gehad en helaas, pijn is niet minder geworden (inmiddels al een kuur van twee weken verder)
Ik kan ook nergens op internet iets vinden over het aantonen van een kieste of gezwel met rontgen of 'slikfoto's'
Weten jullie of dat wel aan te tonen is op een foto?
vervolg slikklachten
Hallo Reijha,
Met de slikfoto's kunnen ze zien, waar het probleem zit met het slikken, ze kunnen dan volgens mij niet zeggen wat het is.
Althans bij mij hebben ze de slikfoto's gemaakt om te kijken waar het in het slikproces niet goed ging.
Ik denk dat je deze foto's in opdracht van de kno arts moet maken? Mocht de kno arts toech nog met een slangetje willen kijken, vraag dan om een roesje en kalmeringstabletten waar je een paar dagen van te voren al mee begint.
Heb je die antibiotica van de kno arts gekregen?
Groetjes en sterkte Ninette
Met de slikfoto's kunnen ze zien, waar het probleem zit met het slikken, ze kunnen dan volgens mij niet zeggen wat het is.
Althans bij mij hebben ze de slikfoto's gemaakt om te kijken waar het in het slikproces niet goed ging.
Ik denk dat je deze foto's in opdracht van de kno arts moet maken? Mocht de kno arts toech nog met een slangetje willen kijken, vraag dan om een roesje en kalmeringstabletten waar je een paar dagen van te voren al mee begint.
Heb je die antibiotica van de kno arts gekregen?
Groetjes en sterkte Ninette
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”