bittere smaak achter in de keel

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Albert S

bittere smaak achter in de keel

Berichtdoor Albert S » Ma 14 Jun 2004 01:06

Ik kreeg in april jl een vervelende bittere, metaalachtige smaak achter in mijn keel bij alles wat ik at. Dit duurde ongeveer 2 weken. Het verontrustte me wel maar niet zodanig dat ik er voor naar de huisarts wilde.
Mn keel bleef wel wat gevoelig.

2 weken geleden kreeg ik diezelfde smaak weer. Dit duurde echter maar enkele dagen. Toen was alles weer OK.
Toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt. Die dacht aan een schildklier-aandoening. Ik kreeg een formulier mee om een bloedtest (betreffende de schildklier) te laten doen. Daar moet ik aankomende week even voor naar het ziekenhuis.

Het vervelende is dat mn keel erg gevoelig is. (of er een band om mn nek zit) Bij het slikken hoor ik "kraken"
Misschien is dit altijd wel zo geweest maar ik begin me toch behoorlijk zorgen te maken.

Misschien heeft het e.e.a. ook wel te maken metr het bericht bvan een goede kennis dat bij hem afgelopen week keelkanker geconstateerd is.

Het klinkt van mij misschien hypochonder maar echt ik maak me toch wel zorgen.
Waarschijnlijk ook omdat ik erg veel rook. Je combineert dan van alles he... De link naar een kwaadardig gezwel is dan zo gelegd.

Kan iemand mij a.u.b. een beetje uit de droom helpen??

Bedankt alvast voor jullie antwoord.
Groetjes,
Albert

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”