Bang, misschien een beetje overdreven...

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Sarah

Bang, misschien een beetje overdreven...

Berichtdoor Sarah » Do 30 Sep 2004 16:11

Beste mensen,

ik was ene beetje aan het snuffelen op internet.
Ik heb de laatste tijd, lees 2 jaar steeds klachten. Steeds de zelfde klachten alelen zijn deze de laatste 2 maanden heel extreem. Ik ben erg bang voor een hersentumor en ben er ook heel erg mee bezig. Iedereen zegt dat ik niet zo negatief moet denken, en de hebben ook gelijk, maar hethoudt me gewoon heel erg bezig. Al die klachten hebben met mn hoofd te maken en het gaat niet over. 'k Heb in het verleden wellus bloed laten prikken maar daar kwam niks uit, helaas. Uiteindelijk zijn de klachten na een paar maanden verdwenen. Stress, zul je dan denken.
Helaas zijn er nu weer klachten en sommigen daravan herken ik dus van 2 jaar geleden. En nee, op dit moment geen spikkeltje stress te bekennen.
De laatste paar maanden ben ik heel erg moe, kapot, is haren kammen eigenlijk al teveel moeite. Gewoon uitgeput en kapot. Warmte en kou wisselt heel erg snel na elkaar af en ik tril heel vaak. Als ik aan het werk ben valt ik soms weg en voel ik allemaal tinteling in mn hoofd. 2 sec daarna is het weer voorbij maar lijtk het net of alles op de achtergrond gebeurt. Ik ben er wel bij, maar niet helemaal 100% dichtbij. Ook kan ik me moeilijk concentreren op dingen en vooral het lezen van teksten. Het kost me veel moeite en daarna ben ik zo scheel als een kanarie:S, super duizelig en een kloppend gevoel in mn hoofd. Bukken en veel bewegen kost hierna ook veel moeite. het blijtk ook steeds vaker voor te komen.
Voor mijn opleiding moet ik ook vaak achter de computer, dus ik schreef mijn klachten al snel hierop af, maar ik wete het dus niet zeker. Ik kan me soms niet goed op het beeld concentreren en alles gaat te snel. OP de fiets kan ik vaak mn ogen niet openhouden en licht is soms niet te verdragen. Ook is hyperventilatie de laatste tijd een veel voorkomend iets, waar ik trouwens in mn verleden vaak alst van heb gehad, gepaard met spanning. Als ik 's nachts in mn bed lig gaat m'n hard heel hard tekeer, terwijl ik daar stil lig te liggen. Ik voel mn hart kloppen in mn oor als ik deze op mn kussen leg. Het zal wel stress wezen. We meoten positief blijven.

Ook nu ben ik heel erg duidelijk en kost het me vele moeite me op dit beeldscherm te concentreren. Ik heb al verschijnende onderzoeken gehad, ook in het ziekenhuis en daar hadden ze niks gevonden. Volgende week kan ik pas naar de dokter en ik ben nu al 2 weken ziek, en 1 week thuis van school. Het klinkt misschien allemaal wel sneu en ik stel me misschien wel aan, maar ik zou het fijn vinden om een beetje meer te weten te komen. Kijken of het echt iets ernstigs is, of gewoon gerust gesteld te worden.

Ik hoop dat jullie reageren.. ik merk het wel..
Het zal me zeker geruststellen.

Sarah

Sarah

Berichtdoor Sarah » Do 30 Sep 2004 16:15

Dat was ik ngo vergeten te zeggen..

Ik ben tevens naar de oogarts geweest voor het checken van mijn ogen. Deze zijn perfect en er is niks mis mee.. ik heb dus ook geen bril nodig.. herkent iemand misschien deze klachten?\

Clau

Berichtdoor Clau » Wo 06 Okt 2004 21:36

Ook ik heb last van erge duizeligheid en rare tintelingen in mijn lichaam(handen hoofd). Dokter zei dat ik te hard werkte en het even wat rustiger aan moest doen. Daarna op vakantie geweest en nergens last van! Maar na een paar maanden kwam het weer terug. Ook erg last van mijn ogen en toen naar oogziekenhuis gegaan. Mijn ogen waren goed(-0,25 beide).Toch een bril genomen maar helpt niets.Ga deze week weer naar dokter! Ook bij mij wordt door vrienden gezegt dat er niets aan de hand is maar dat ik het te druk heb,maar ik twijfel daaraan. Toch heb ik het gevoel dat er iets met mijn ogen is(misschien te veel achter computer) Even afwachten maar,Ciao!

baasburn

toch te druk?

Berichtdoor baasburn » Do 02 Dec 2004 10:51

hallo

Ik las je verhaal en moest gelijk denken aan een paar jaar geleden .
Ook ik werd gewoon zomaar duizelig en was erg moe ook hoofdpijn.
de arts constateerde dat ik wat overspannen was.
Toen ik het rustig aan ging doen bleek dat het alleen maar erger werd.
het bleek dat ik een depressie had.
Je kunt er hele rare klachten van krijgen die inderdaad best angtig zijn.
Ik hoop dat er uit gevonden word wat je mankeerd en wens je veel succes

groetjes Manuela

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”