Onwetendheid

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
leon

Onwetendheid

Berichtdoor leon » Ma 09 Mei 2005 18:26

Ik heb al een jaar last van hoofddruk, gepaard met dagelijkse duizeligheid en braken. Vaker naar een arts gegaan, maar die weet ook niet wat het kan zijn. Allergieen zijn niet de oorzaak. Kanker is echter nooit ter sprake gekomen. Moet ik me toch misschien ongerust maken?
(26jr, niet-roker)

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Ma 09 Mei 2005 20:58

hoi,

de klachten die je beschrijft kunnen velen oorzaken hebben... helaas. Kanker kan natuurlijk altijd, maar ligt zeker niet voor de hand. Zijn je ogen al weleens goed getest? (stap de eerste de beste brillenzaak binnen en ze doen het voor je) je klachten zijn wel behoorlijk hevig, maar dit is iets wat je zelf eventueel uit kunt sluiten.. En Migraine? Is hier weleens over gesproken? Mocht echter deze gedachte aan kanker je toch niet loslaten, bespreek het dan met je huisarts.. hij of zij kan je door zijn medische achtergrond gemakkelijker geruststellen waarschijnlijk.

sterkte in elk geval, die klachten zijn in elk geval ontzettend naar...

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

erwin_0
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 25 Jul 2005 18:49

Berichtdoor erwin_0 » Ma 25 Jul 2005 18:50

hee,

ik heb een klein knobbeltje in me nek aan de rechterkant, het doet geen pijn en ik voel niks maar kan dit tog iets ernstigs zijn??

erwin


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten