wat is die zwelling?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!

wat heb ik?

zwelling aan de lies
0
Geen stemmen
weet iemand wat ik heb?
0
Geen stemmen
weet iemand wat ik heb?
0
Geen stemmen
wat die die zwelling aan de lies?
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 0

leidy
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 10 Okt 2005 16:45

wat is die zwelling?

Berichtdoor leidy » Ma 10 Okt 2005 17:03

hoi allemaal...

ik ben een meisje van 17 jaar en ik zit ergens mee en ik weet egt niet meer wat ik ermee moet doen..

1.5 jaar geleden ontdekte ik een soort zwelling aan mijn lies(was toen ongeveer 16 misschien 15 weet niet meer precies) het voelt niet als een knobbeltje maar echt als een zwelling..

nu 1.5 jaar later heb ik het nog steeds en ik heb er nooit last van gehad..ik ben ook nooit ziek ofzo..de zwelling is ook niet zo erg meer maar je ziet hem nog wel..(af en toe word ie kleiner en zie je hem nauwelijks)

ik durf hier niet mee naar de huisarts te gaan maar mn vriendin zegt dat ik dat juist nu weL moet doen..

heeft iemand alsjeblieft raad voordat ik ermee naar de huisarts ga ik ben namelijk zoo bang dat het ernstig is:S

kus.mij

Saskia

Berichtdoor Saskia » Ma 10 Okt 2005 17:31

Het lijkt op een liesbreuk, daar moet je zeker wel mee naar de dokter. Is niet ernstig en ze kunnen het gemakkelijk verhelpen dmv een operatie. Ook als het wel iets ernstigs zou zijn (maar dat is het waarschijklijk niet) is het belangrijk dat je naar de dokter gaat. Dan is er wellicht nog iets aan te doen!


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten