Misschien handig om te vermelden, dat ik nooit last heb gehad van deze klachten en dat in mijn directe familie bloedziekten voorkomen.
Kan iemand mij helpen? Liefs,
Spare-Rib
Spare-Rib75 schreef:Hallo allemaal,
![]()
Ik heb van de huisarts de uitslag van mijn bloedonderzoek! Volgens hem is mijn bloed prima in orde. Het enige wat er volgens hem aan mij mankeert, is stress! En mijn bloeddruk is erg laag, 60 om 100. Daarom moet ik verplicht aan de fitness en drop. Jakkes, ik lust geen drop, maar het is voor een goed doel. Aan de ene kant ben ik wel blij met dit nieuws, er mankeert me gelukkig niets ernstigs. Maar waarom voel ik me dan toch steeds zo ellendig. Want mijn klachten zijn niets verminderd, alleen worden ze nog steeds met de dag erger. De huisarts weet ook niet hoe dat komt, hij denkt, dat ik veel teveel stress heb. En hij heeft de hoop, dat ik van de fitness op zal knappen. Daarbij krijg ik psychotherapie. Maar afwachten hoe dat zal gaan. Ik hoop zelf, dat mijn klachten snel mogen verminderen, want ik ben zo moe, dat ik nauwelijks uit bed kan komen en dat ik achter de computer in slaap val. En de duizeligheid is zo heftig, dat ik alle letters die ik typ, zie vliegen. Nou ja, we zien het allemaal wel.
Jullie allemaal bedankt voor alle steun en heel veel sterkte.
Groetjes, Spare-Rib
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten