ik ben bang

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
romee

ik ben bang

Berichtdoor romee » Di 11 Apr 2006 17:01

hallo, ik heb eigenlijk een vraagje. Ik heb de laatste tijd last van, het lijkt een soort propslijm in mn keel soms heb ik ook een beetje een kokhals gevoel maar hoeft ik dat niet. Ik ben heel bang dat ik op het gegeven moment stik en dat ik kanker heb.. Kan iemand mij hier wat over vertellen.. ??

Renee
Lid

Berichtdoor Renee » Di 11 Apr 2006 17:53

Hai Romee
Ik heb eigenlijk maar één vraag aan je: waarom ga je niet naar je huisarts? Het kan letterlijk álles zijn en je maakt jezelf erg ongelukkig door gelijk van een van de ergste dingen uit te gaan.

Ga naar je huisarts; hij/zij kan je verder (laten) onderzoeken. Mocht het toch iets ernstigs zijn, dan kun je er ook beter zo snel mogelijk bijzijn. Maar nogmaals: maak het jezelf nou niet ellendig. Gewoon gaan, morgen!

Succces
Renée

romee

Berichtdoor romee » Vr 14 Apr 2006 17:24

Hey, bedankt voor je mailtje. Weet je wat het is ik ben al wel vaker naar de huisarts geweest. En eerst had ik er dus last van toen een tijdje niet maar nu dus wel weer een stuk erger.

Renee
Lid

Berichtdoor Renee » Za 15 Apr 2006 06:24

Wat zei je huisarts dan dat het was? Je kunt ook altijd naar een ander toegaan (andere huisarts dus); als je niet tevreden bent met het antwoord. Ze maken helaas fouten dus een second opinion mag je gerust gaan halen! Het is jouw lijf en het is gewoon heel vervelend om fysiek ongemak te hebben.
Als je dan ook nog eens angstig bent dat je iets ernstigs hebt, maak je het jezelf al helemaal zuur en da's zonde van het leven! :D

Dus als je eigen huisarts dit niet naar jouw tevredenheid behandelt, dan zou ik gewoon lekker naar een ander gaan!

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”