pijnlijk knobbeltje lies

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Kersverse mama

pijnlijk knobbeltje lies

Berichtdoor Kersverse mama » Za 22 Apr 2006 13:21

Hey iedereen

Sinds vanochtend heb ik opeens een zeer pijnlijk knobbeltje in mijn lies. Als ik loop doet het vooral pijn. Nou denk ik niet meteen aan kanker maar heeft iemand hier ervaring mee en wat kan het zijn..? Alvast bedankt!

Liefs Een kers verse mama :)

jodyi
Lid

Berichtdoor jodyi » Za 22 Apr 2006 14:41

Een ontsteking is het eerste wat in me opkomt... Even kijken of het vanzelf weggaat en anders naar de huisarts maandag. Wel een rotplek he! Koelen wil weleens prettig zijn en maar een beetje rust houden voor zover mogelijk..

sterkte jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Kersverse mama

pijnlijk knobbeltje lies

Berichtdoor Kersverse mama » Za 22 Apr 2006 20:27

Hey hey,

Ja, het is zeker een rot plek :( rust nemen lukt niet echt..huishouden..klein babytje..druk in de weer. Ik woon ook vier hoog zonder ligt..dus mischien overbelasting..ik wacht gewoon ff af. :)

groetjes kersverse mama

tridala
Lid

knobbel lies

Berichtdoor tridala » Za 13 Mei 2006 22:25

ook ik heb een knobbeltje in mijn lies, dat heb ik vanmorgen ontdekt. ik weet eigenlijk niet wat ik moet, afwachten of naar de dokter. voor mijn gevoel wordt het groter. wie heeft er ervaring mee en wie kan me vertellen of het klieren kunnen zijn of erger?

Gast

Berichtdoor Gast » Zo 14 Mei 2006 12:10

waarom gaan jullie allemaal niet naar de huisarts die heeft er meerverstand van dan ons allemaal, hij/zij heeft er tenslotte voor gestudeerd.

En ja ik heb er ook ervaring mee. Ik heb het ook, het hoeft niks ernstig te zijn. Bij mij was het zo de dokter zei: 'de knobbeltjes schieten onder mn vinger weg en je hebt verder geen klachten dus is het onschuldig'/

maar zo als ik al zei ga gewoon naar de huisarts!!!

groeten
8) 8) 8)

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”