Bang voor kanker. Wat voor pijn?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Perry
Lid

Bang voor kanker. Wat voor pijn?

Berichtdoor Perry » Za 03 Mar 2007 14:38

Ik had al een vraag geplaats in vraag en antwoord maar volgens mij hoorde hij hier thuis. Hoe dan ook ik heb nu een beetje een andere vraag.

Wat voor pijn heb je bij kanker?
Het is soms te herkennen aan een knobbeltje geloof ik maar als het inwendig zit(in de maag ofzo) hoe zit het dan?
Meestal krijg je pas pijn als de kanker in een vergevorderd stadium zit toch? dus als je de pijin verneemt in je maag doet het dan ECHT pijn of begint het langzaam? Ikzelf heb namelijk al 3 maanden last van mijn gehele buik en van mijn rug maar het is neit zo dat ik er neit van kan slapen of dat ik in een speciale houding moet zitten om de pijn te laten verdwijnen omdat eht zo erg is. Zelfs slik ik bijna geen pijnstillers omdat de pijn niet zo erg is nog.

Dus mijn vraag is: Doet kanker meteen hele erge pijn of begint het langzaam?

liddy
Senior Lid

Berichtdoor liddy » Za 03 Mar 2007 15:28

Beste Perry,

Kanker kan pijn geven, maar er zijn vormen die je niet voelt.
Dus kun je het ook omdraaien en zeggen dat juist omdat jij pijn voelt, heb je meer kans dat het geen kanker is.
Laat je niet gek maken door van alles op internet te lezen.
Het is een bekend gegeven dat mensen zich ongerust maken door dingen die ze op het internet lezen en niet van toepassing zijn op zichzelf.
Ga naar de dokter en vertel hem wat je dwars zit.
Je hebt veel meer kans dat het iets onschuldigs is, bijv. een spier verrekt.
Succes,

Liddy

Perry
Lid

Berichtdoor Perry » Za 03 Mar 2007 16:57

Ja ik heb mezelf voorgenomen om er neit meer aan te denken. Als het iets ernstigs is heeft het toch geen nut om me er zorgen over te maken en als het niet iets ernstigs is dan kan het alleen maar meevallen.

Dankje Liddy.

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”