Ik heb een vraag.
Misschien stom dat ik het op dit forum vraag want ik denk niet dat het kanker zal zijn maar wil graag weten of mensen toch iets soortgelijks herkennen want ik vind er weinig over op internet.
Ik heb sinds 11 weken een dikke bobbel in mijn onderwang/ echt net boven kaaklijn.
Het is ontstaan sinds mijn verstandskies chirurgisch is verwijderd.
Ik ben al eens naar de kaakchirurg geweest en na een week antibiotica moest ik terugkomen en toen zei ze dat ze dacht dat het een lymfeklier of iets daarmee in ieder geval. De bobbel zat er nog overigens.
Als ik er last van zou houden dan moest ik terugkomen.
Nu 3 weken later zit die er nog steeds en hij is zelfs sinds een tijdje nog iets dikker geworden.
Het is een keiharde bobbel, voelt hard als bot. Aan de onderkant zit er nu een rode verkleuring, waarschijnlijk beurs doordat het zo tegen mijn wang drukt.
Ik heb er niet echt pijn aan maar voel 'm wel, soms beetje steken.
Wat zou dit kunnen zijn en moet ik toch maar weer terug naar het ziekenhuis? Heeft iemand iets soortgelijks gehad?
Ik lees wel wat ervaringen op internet maar steeds op heel andere plekken.
Ik ben het nu wel een beetje zat en vind het raar, hopelijk kunnen jullie me iets verder helpen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
M
Harde bobbel onderin wang
Hoi M,
Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt.
Zelden heeft zoiets met kanker te maken, maar je wilt het zeker weten.
De arts heeft al aangegeven "Als ik er last van zou houden dan moest ik terugkomen."
Ik adviseer je dus; maak een afspraak en vertel wat er aan de hand is en waar je bang voor bent.
Ze kan dan gericht antwoord geven.
Probeer jezelf geen vervelende ziektes aan te praten.
Al is dit heel wat makkelijker gezegd dan gedaan, met alle informatie die op internet staat en waarvan de kans heel groot is dat het niet op jou slaat.
Liddy
Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt.
Zelden heeft zoiets met kanker te maken, maar je wilt het zeker weten.
De arts heeft al aangegeven "Als ik er last van zou houden dan moest ik terugkomen."
Ik adviseer je dus; maak een afspraak en vertel wat er aan de hand is en waar je bang voor bent.
Ze kan dan gericht antwoord geven.
Probeer jezelf geen vervelende ziektes aan te praten.
Al is dit heel wat makkelijker gezegd dan gedaan, met alle informatie die op internet staat en waarvan de kans heel groot is dat het niet op jou slaat.
Liddy
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”