hallo, ik heb al heel er lang al heel vaak hoofdpijn soms zo erg dat ik helemaal niks meer kan doen, en ook heel erg vaak stekende hoofdpijn in mijn achterhoofd. ook heb ik heel vaak prikkelende ogen (droge ogen) (ogen zijn goed gekeurd) ook heb ikals ik loop dat mijn been opeens niet opgeteeld krijg en er mee sleep een soort verlammend gevoel zomaar 1 keer of 2 keer in een wandeling van bijvoorbeeld vanaf de bushalte naar huis, maar ook als ik aan het schrijven of an het eten ben krijg ik een soms een verlamming in mijn arm dan krijg ik hem niet meer omhoog of opzij dt heb ik ook wel eens met mijn oog en hoofd dat ie opeens weg vallen dat laatse van mijn hoofd en ogen duren maar een fractie van een seconde maar mijn been en arm langer. het is iedere keer in de zelfde been in de zelfde arm en de zelfde oog en het beguerd ongeveer toch minsten 5 a'6 keer per week, maar van mijn hoofd en oog wel wat minder hoor niet ieder week. ik voel mij de laaste tijd ook steeds misselijk.
wie o wie kan mij helpen.
ik ga wel eens waar 11 oktober naar het ziekenhuis voor controle om iets anders dan zal ik het toch maar even te spraken laten komen aangezien het steeds erger wordt, maar ik wil graag weten of meer mensen hier last van hebben
alvast bedankt
wie kan mij helpen
Beste Skilley,
Als je al heel lang last hebt, is de kans dat het kanker is heel klein.
Mijn advies zou zijn ga er mee naar de huisarts.
Hij/zij kan beoordelen wat er moet gebeuren.
En dan hoef je niet te wachten op 11 oktober.
In spanning zitten kost gewoon teveel energie.
Dus doe jezelf een plezier en maak er werk van.
Succes,
Liddy
Als je al heel lang last hebt, is de kans dat het kanker is heel klein.
Mijn advies zou zijn ga er mee naar de huisarts.
Hij/zij kan beoordelen wat er moet gebeuren.
En dan hoef je niet te wachten op 11 oktober.
In spanning zitten kost gewoon teveel energie.
Dus doe jezelf een plezier en maak er werk van.
Succes,
Liddy
wie kan mij helpen?
dankje wel, zal ik doen
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”