hallo,
Mijn naam is Richard Stegeman (38jr). Ik heb waarschijnlijk 3 keer een galaanval gehad. Bij de derde keer dacht ik: nu is het mooi geweest. Op naar de dokter. Deze heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis, om een echo te maken. Ik blijk galstenen te hebben. Nu is er nog meer bekeken mbv echo. Zo ook de lever. Hier zag ik, ik kon meekijken, een paar zwarte vlekjes op zitten. Ik heb toen gevraagd wat die vlekjes waren. Diegene die de echo maakte zei dat zij niet bevoegd was om zoiets te vertellen en dat de uitslag met 4 werkdagen werd verteld door de huisarts. Nu wil het geval dat mijn moeder 1,5 jr geleden ook is opgenomen met waarschijnlijk galstenen. Zij is inmiddels overleden aan galwegkanker met uitzaaingen naar de lever.Zoals u begrijpt maak ik me nu ernstig zorgen. 4 werkdagen duurt nu dus ook heel erg lang. heeft iemand misschien ervaring mat bovenstaande?
met vriendelijke groet
Richard
vlekjes
Beste Richard,
Bel je huisarts op, vertel hem je verhaal en kijk of hij een antwoord heeft of navraag kan doen.
Mijn ervaring met iets dergelijks was dat om 16.00 uur een foto gemaakt was en 's-morgens om 08.00 uur werden wij gebeld dat we acuut naar het ziekenhuis moesten. Niets 5 werkdagen wachten.
Dus ik hoop van harte dat het het bij jou meevalt, omdat je nog niet gebeld bent.
Sterkte,
Liddy
Bel je huisarts op, vertel hem je verhaal en kijk of hij een antwoord heeft of navraag kan doen.
Mijn ervaring met iets dergelijks was dat om 16.00 uur een foto gemaakt was en 's-morgens om 08.00 uur werden wij gebeld dat we acuut naar het ziekenhuis moesten. Niets 5 werkdagen wachten.
Dus ik hoop van harte dat het het bij jou meevalt, omdat je nog niet gebeld bent.
Sterkte,
Liddy
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”