kind van 6 hoofdpijn

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
moeder

kind van 6 hoofdpijn

Berichtdoor moeder » Vr 01 Apr 2005 20:49

hallo

aanstaande maandag moeten we naar de huisdokter en over 2 weken naar de neuroloog voor mijn zoon van 6 jaar...
hij heeft al 6 weken hoofdpijn en dan vooral in de ochtend dacht eerst stress misschien van school...maar dat is het zeker niet
ff later begon de hoofdpijn ook snachts en nu ook eind van de dag
dus eigelijk altijd hoofdpijn op het voorhoofd en aan de zijkanten bonkt het vreselijk

hij is ex prematuur en heeft als baby hersenbloedingtjes gehad waardoor zijn hersenvocht in geringe maten afloopt..

misschien overdreven maar ben bang of dat er wat in het hoofd zit of dat het hersenvocht niet goed afloopt ..hij heeft geen drain gehad vroeger omdat het voldoende nog afliep
maar een kind met 6 weken hoofdpijn die altijd vrolijk is nu echt meer moe is hoofdpijn heeft en sinds twee dagen niet meer naar school wilt omdat het te pijn doet... heb vlede week al de dokter gebeld maar kan pas volgende week terecht hij moet bepalen of hij eerder na het amc moet..
baal hier van nog een weekend
maar ben best bang dat er wat is maar ook bang dat ik spoken zie
weet iemand hier mee over met kinderen?
hij is anders dan anders nu hebben wel al moeilijk kontackt soms door zjn hersenbeschadeging maar zelf andere mensen valt het op dat je moeilijk kontackt maakt nu net of die staat te dromen en kijkt je ook al van......schiet mij lek maar wat bedoel je...
alles 10 keer zeggen in zijn ogen kijken
en ja hij heeft aan 1 oog een afwijking daar komen niet de hoofdpijnen vandaan is bevestigd door oogarts in amc.
maar dat oog staat altijd al iets hoger maar als de hoofdpijn er is is het pupil bijna helemaal weg voor de helft zichtbaar...
ben ik nu zo overbezorgd?
hij blijft vrolijk hoor en na 11 smorgens is meestal de hoofdpijn zo goed al over maar rond 3 uur komt ie al weer aanzetten.
misschien kan iemand mij meer vertellen of ik nu gek ben ja of nee
groetjes
een bezorgde moeder

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten