m-proteinen

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
frida
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 06 Mei 2005 02:12

m-proteinen

Berichtdoor frida » Vr 06 Mei 2005 02:33

ik ben een 30 jarige vrouw en heb al geruime tijd last van wisselde pijn in mijn lichaam dit begon als pijn in de heup been maar momenteel heb ik overal pijn. De pijn wisseld ook telkens van plaats en als ik me stoot of de plek aanraak is het pijnlijk. Nu is er van de week geconstateerd dat ik een m-proteine in het bloed heb zitten. en was mijn kalk wat laag voorde rest was mijn bloed goed. Nu heb ik via internet vernomen dat m-proteine duiden op iets ernstigs(kahler) (beenmergkanker)nergens staat er iets positiefs en informatie over lotgenoten vind je helaal niet. Dit heeft me helemaal kapotgemaakt ik ben een moeder van drie kinderen en de vierde is op komst. Heeft iemand hier ervaring mee. Mijn leven is zo onzeker. Kan niet slapen en niet eten en weet niet waar ik aan toe ben de pijn lijkt nu alleen maar verergert. hopelijk weet iemand its meer positiefs te vertellen over dit eiwit.
mvg fa

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 06 Mei 2005 09:31

hoi Frida,

je moet gewoon snel naar een huisarts, of in elk geval naar diegene die geconstateerd heeft dat dit proteine in je bloed zit. Hij of zij, is diegene die je precies kan vertellen of het negatief is of niet. Op dit moment maak je jezelf helemaal gék, terwijl het misschien helemaal niet nodig blijkt! En dat is voor niemand goed, niet voor jou, niet voor de ongeboren baby en ook niet voor je gezin..

Dus informeer naar bij je huisarts en vertel hem dat je zo ontzettend angstig bent op dit moment om wat je gelezen hebt!

heel veel sterkte!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Saskia

Berichtdoor Saskia » Vr 20 Mei 2005 23:45

Ik weet niet of je intussen al iets meer weet, maar op deze site kun je een heleboel informatie vinden en zul je zien dat er nog veel meer dingen zijn behalve kanker die voor dat m-proteine kunnen zorgen...Sterkte!

http://www.cbo.nl/product/richtlijnen/p ... roteinemie


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten