angst voor hersentumor

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
meisje

angst voor hersentumor

Berichtdoor meisje » Vr 08 Jul 2005 00:03

Ik ben altijd bang om kanker te krijgen, en ben nu al een hele tijd bang dat ik een hersentumor heb, heb veel hoofdpijn, en last van mijn ogen, ben bij dokter geweest en die denkt dat het niets is, maar om me gerust te stellen mocht ik bloed laten prikken. Nou is mijn vraag of je kanker eigenlijk wel kunt herkennen in het bloed? Als je bloed goed is, wil dat zeggen dat je ook geen kanker hebt?
Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven.
Alvast bedankt

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 08 Jul 2005 11:33

hoi meisje,

kanker is niet altijd te herkennen in het bloed.... vaak is er wel een afwijking te vinden in het bloed (wat nog niet eens wil zeggen dat het kanker is!) , maar er zijn altijd en overal uitzonderingen van...

heb je zelf een bril? of heb je je ogen al eens laten testen? dat is iets wat je zelf kunt laten doen... loop gewoon een brillenzaak in, en iedere winkel zal je testen, als je verteld dat je veel hoofdpijn hebt. Zelfs bij een zeer lichte afwijking kun je heel wat hoofdpijn krijgen, wat vrij simpel te corrigeren is.

Maak je zelf niet gek.. daar schiet je niets mee op.. het verpest alleen je leven... een hersentumor komt echt niet vaak voor... hoofdpijn echter wel.. talloze dingen veroorzaken hoofdpijn; stress/spanning, menstruatie, bovengenoemd verhaal, vermoeidheid...

succes!

Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten