Blaaskanker

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Lindsay

Blaaskanker

Berichtdoor Lindsay » Za 01 Okt 2005 10:42

Hoi, ik ben linda en 32 jaaroud.

De klachten zijn een half jaar geleden op komen zetten.
IK moest en nu nog steeds heel vaak naar het toilet - plassen.
Ook kreeg ik een aantal maal blaasonstekingen met heel veel pijn in onderrug. (nierbekonstekingen??) Nee, volgens de artsen geen nierbekonsteking.
Ik kreeg uiteraard antibiotica maar desondanks toch nog een ooronsteking bij gekregen.
Medicijnen op gemaakt blaasonsteking weg. Maar...sindsdien heb ik volle dagen, iedere dag, 24/7 pijn net boven schaambeen, + aandrang om te plassen, en ik plas dan ook, geen kleine beetjes.Huisarts toe om te checken op blaasontsteking,zelfs op de kweek gezet, NEE geen blaasontsteking,.
Afspraak Gynecaloog.
Misschien heb je weer ENdometriose (chroniche aandoening, 5 jaar geleden ook aan geopereerd) Kijkoperatie gepland. INmiddes achter de rug, NEE geen endometriose.Maar....na de kijkoperatie heb ik moeilijke controle over plassen en Poepen.
A.s. woensdag gesprek met ziekenhuis om te kijken hoe nu verder?

Ben best bang en zit nu regelmatig op site's van blaaskanker, ik maak me ongerust, plas heel vaak en veel, maar ik voel niet meer als ik moet plassen.Ik ga nu naar het toilet om de 2 uur of als ik buikpijn krijg.

Ontlasting is ook niet echt goed meer, continue opstopppingen...

Wordt er flauw van...volle dagen pijn!!

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 01 Okt 2005 14:16

hoi lindsay,

ik ben helemaal niet bekend hier mee hoor, maar zouden ze als het blaaskanker is, dat niet al gezien moeten hebben ook bij die kijk operatie??? ik weet niet hoe het precies allemaal in z'n werk gaat hoor. .maar dat was het eerste dat in me opkwam..
maar wel nare klachten zeg.. zoiets beinvloed heel je dagelijks leven lijkt me!
sterkte en succes woensdag!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten