DEZE->Moet ik naar de dokter gaan? Ik heb een knobbeltje.

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Marcel Jensen
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 31 Okt 2005 21:31
Contact:

DEZE->Moet ik naar de dokter gaan? Ik heb een knobbeltje.

Berichtdoor Marcel Jensen » Ma 31 Okt 2005 21:34

Hoi allemaal, ik ban Marcel en ben 29 jaar. Ze denken dat mijn moeder borstkanker heeft. Dat hebben ze deze week ontdekt. Nu maak ik mij ook ineens zorgen om mijzelf. Ik wist niet dat mannen ook borstkanker konden krijgen. Ik las 't ergens. Ik heb zo'n 2 jaar geleden een knobbeltje ontdekt onder mijn linkertepel. 't zit er nog steeds, maar ik heb niet 't idee dat 't groter word. 't voelt als een klein erwtje dat onder mijn vingers heen en weer kan bewegen.
Moet ik hiermee naar de dokter? Ik weet namelijk dat borstkanker bij mannen zeldzaam is.... Ik hoop op jullie advies.

Groetjes,
Marcel

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Ma 31 Okt 2005 22:01

hoi marcel,

over het algemeen 'groeit' kanker. En krijg je op een bepaald moment meerdere klachten. Wanneer het er al 2 jaar zit, ligt het meer voor de hand dat het gewoon iets normaals is.. een lichaam is grillig. Hobbeltjes bultjes etc, zijn vaak ook gewoon normaal weefsel.
Mocht je je echt zorgen blijven maken, dan kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts gaan, die kan waarschijnlijk een wat beter onderbouwde verklaring geven en het even nakijken voor de zekerheid. Dat is zeker niet gek nu je ineens van zo dichtbij geconfronteerd wordt met kanker,

groetjes jodyi

ps; ik heb al de 'dubbele' berichtjes voor je verwijderd, geen probleem.
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten