Mijn verhaal

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Kyllian

Mijn verhaal

Berichtdoor Kyllian » Za 19 Nov 2005 02:40

Dag beste mensen,

Ik wil even iets kwijt, daarmee deze post.

Ben een man van 39 j. en moet zorg dragen voor een lief vrouwtje en drie kinderen. Ben de enigste kostwinner en tracht mijn gezin zo'n goed mogelijk leven aan te bieden. Maar dit niet ten sprake, Sinds zes maand heb ik last met men stoelgang, als ik naar de wc ga, is het slijmerig, soms met bloed bij, lopend. Dit gedurende 5 tot 8 maal per dag. Ik heb nooit het gevoel alsof ik leeg ben, dus altijd een gespannen buik, last van krampen en noem maar op. Ik heb hierover nog niet gesproken met mijn vrouwtje en/of gezin. Maar sederd en tweetal weekjes heb ik ontzettende pijnen iets boven mijn rechter liesstreek. Het is een pijn die moeilijk te beschrijven is, het voelt aan als een rijpe zweer, maar ik zie niets. Sinds vandaag voel ik in die pijnlijke streek ook kloppingen, de krampen en de problemen worden ook moeizamer. Ik voel me ontzettend moe en heel mijn lichaam doet pijn, soms brabbel ik dingen die totaal niets met de kwestie te maken hebben... Ik ben bang om naar de dokter te gaan, ben bang omdat ik besef dat er iets ernstig mis is met mijn lichaam. Ben bang om mijn gezin te moeten verlaten... Of om slecht nieuws te krijgen...

Groetjes, Kyl

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 19 Nov 2005 11:52

hoi Kyllian,

het enige dat iemand jou hier of waar dan ook kan vertellen is dit; ga naar de huisarts! bloed bij de ontlasting is nooit goed. Dit moet altijd onderzocht worden. Dat je moe bent en je niet lekker voelt etc, kan zowiezo al een reactie van het bloedverlies! Er moet gewoon uitgezocht worden waar dat vandaan komt. Juist voor je vrouw en kinderen moet je niet langer wachten. Juist voor jezelf en de mensen om je heen moet je hiermee gewoon zo snel mogelijk naar de huisarts. Hij is degene die je verder kan helpen. En als je belt voor een afspraak en je vertelt over je klachten aan de assistente heb je best ook kans dat je al wat ontlasting mee moet nemen zodat het onderzocht kan worden. Want dat is een ding dat zeker is, met deze klachten moet je onderzocht worden.

sterkte,

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Inge H
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: Do 17 Nov 2005 13:13
Locatie: helmond

Berichtdoor Inge H » Za 19 Nov 2005 15:23

GA NAAR DE DOKTER!!!!
Wie weet valt het allemaal 100 procent mee! Doordat je langer wacht kan het ook erger worden. Wat het dan ook is, dan kan je er aan geholpen worden. Mijn man is ook altijd bang geweest toen hij wist dat er iets ernstigs aan de hand was. Achteraf heeft hij spijt dat hij niet eerder is gegaan. Dat had namelijk mij ( zijn vrouw ) en vele mensen om ons heen een moeilijke situatie bespaart gebleven.
Denk aan je gezin!!! Leg je huisarts eerst je angst uit voordat je begint over je klachten. Misschien helpt dat.

inge

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Berichtdoor sjelly » Zo 20 Nov 2005 13:55

poe poe zou echt maar ff naar de dokter gaan klinkt niet goed zo te horen


en angst is iets wat je ff moet overwinnen
en maak het ook vast bespreekbaat met je vrouw!
die neemd het je vast kwalijk dat je daar al al die tijd alleen meegelopen hebt

veel sterkte en kracht


groetjes Elly
begin de dag met een lach


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten