Hoi,
Ik heb sinds een aantal weken bij de lies/bovenbeen een bultje zitten en de huid erboven is blauw.
Bij veel bewegen wordt de bult groter, maar slinkt ook weer
Het gebied in de lies is niet echt heel pijnlijk maar wel irritant aanwezig, wie weet wat dit kan zijn??
blauwe huid met bultje eronder
Dit precies heb ik ook onder mijn rechter oksol heel klein blauw plekje met een klein knobbeltje eronder dit geen zeer als ik er op druk maar wel een klein beetje prikkelent gevoel. ik heb er ook geen last van
ik wil eigenlijk niet naar de huisarts. huisartsen nemen je niet serius dit heb ik al een aantal meegemaakt zelfs een keer dat ik een accute operatie nodig nadat ik 3 keer de huisarts langs had laten komen. wat ze zeiden <waren 2 verschillende> je STELT je aan leterlijk. Ik eigenwijs toch naar het ziekenhuis gegaan.
maare das weer wat anders
p.s. kan dat blauwe plekje ook veroorzaakt worden door dat je er af en toe op drukt om te voelen .. <rare is dit ik eigenlijk nooit een blauwe plek heb. ik werk in de bouw daar stoot je je nog wel eens.........>
ik wil eigenlijk niet naar de huisarts. huisartsen nemen je niet serius dit heb ik al een aantal meegemaakt zelfs een keer dat ik een accute operatie nodig nadat ik 3 keer de huisarts langs had laten komen. wat ze zeiden <waren 2 verschillende> je STELT je aan leterlijk. Ik eigenwijs toch naar het ziekenhuis gegaan.
maare das weer wat anders
p.s. kan dat blauwe plekje ook veroorzaakt worden door dat je er af en toe op drukt om te voelen .. <rare is dit ik eigenlijk nooit een blauwe plek heb. ik werk in de bouw daar stoot je je nog wel eens.........>
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”