Sympthonen?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
mel

Sympthonen?

Berichtdoor mel » Wo 14 Dec 2005 22:41

Hallo ik ben een jongen van 16.
Ik heb sinds 2 weken een redelijke longontstekking mijn klieren zijn aardig opgezet en ik heb er ook oorontsteking bij.
Ik ben oververmoeid en sinds vandaag heb ik er ook nog koorts bij?
Zou het lympf klier kanker kunnen zijn of moet ik eerder denken aan pfyfer want de sympthonen komen redelijk overeen :?

Met vriendelijke groet, Mel

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 15 Dec 2005 10:08

hoi Mel,

het is gewoon zoals je zegt; longontsteking met oorontsteking! Dat is behoorlijk heftig hoor. Dat je dan moe bent en opgezette lymfeklieren hebt, dat is niet meer dan normaal. Ieder ander zou dat ook hebben. Uitzieken. En dan kun je best nog even moe zijn en last van je klieren hebben, maar dat gaat vanzelf over als je eenmaal echt hersteld bent. Momenteel zijn gewoon veel mensen ziek. Zorg goed voor je zelf, eet en drink goed, eet voldoende fruit. Zodat je voldoende weerstand opbouwt en ziektes buiten je lijf houd. En mocht je ziek worden, dan naar de huisarts als het niet snel overgaat; mogelijk heb je een antibiotica kuur nodig (die heb jij waarschijnlijk al als je zulke ontstekingen hebt!) Meer kun je niet doen.

beterschap!

jodyi

ps; Pfeiffer kan overigens altijd; ik geloof dat keelontstekingen daar wat symptomen van waren.. maar zelfs dat hoeft nu niet gelijk op pfeiffer te duiden in deze tijd van het jaar.
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Gebruikersavatar
sjelly
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: Do 22 Sep 2005 10:16
Locatie: Haarlem
Contact:

Berichtdoor sjelly » Do 15 Dec 2005 10:35

jodyi schreef:hoi Mel,

het is gewoon zoals je zegt; longontsteking met oorontsteking! Dat is behoorlijk heftig hoor. Dat je dan moe bent en opgezette lymfeklieren hebt, dat is niet meer dan normaal. Ieder ander zou dat ook hebben. Uitzieken. En dan kun je best nog even moe zijn en last van je klieren hebben, maar dat gaat vanzelf over als je eenmaal echt hersteld bent. Momenteel zijn gewoon veel mensen ziek. Zorg goed voor je zelf, eet en drink goed, eet voldoende fruit. Zodat je voldoende weerstand opbouwt en ziektes buiten je lijf houd. En mocht je ziek worden, dan naar de huisarts als het niet snel overgaat; mogelijk heb je een antibiotica kuur nodig (die heb jij waarschijnlijk al als je zulke ontstekingen hebt!) Meer kun je niet doen.

beterschap!

jodyi

ps; Pfeiffer kan overigens altijd; ik geloof dat keelontstekingen daar wat symptomen van waren.. maar zelfs dat hoeft nu niet gelijk op pfeiffer te duiden in deze tijd van het jaar.


Het is wat Jody zegt niet altijd het ergste denken
als je last hebt van je longen of goed verkouden bent zijn je klieren altijd opgezet
en zo wie zo naar de huisarts

sterkte ermee
groetjes Elly
begin de dag met een lach


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten