Heb ik keelkanker?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Peter87
Lid

Heb ik keelkanker?

Berichtdoor Peter87 » Vr 23 Dec 2005 23:36

Ik ben peter, ben 18 jaar.
Ik heb 2 bultjes op dezelfde hoogte in de hals zitten, 1 aan de linkerkant achter en rechterkant achter. De rechterkant is ongveer 1 cm. De linker is gok ik 3 mm. De rechter zit er volgens mij al vanaf ik mij kan herinneren. Nou ontdekte ik vanavond dat er aan de rechterkant aan bijna de binnenkant van mijn hals een knobbel van ongveer een halve cm groot. Deze doen alle 3 geen pijn.

Ik ben ook vermoeid maar dit heb ik al vanaf ik de ziekte van pfeifer had en daarna is dat nooit echt over gegaan. (Niet dat ik elk moment vermoeid ben als ik iets doe en ook niet elke dag). Nou heb ik sinds een week ook als ik slik een pijn alsof er een propje in men keel zit. En soms kriebelhoest.

Nou is mijn vraag, zou dit iets ergs zijn of maak ik voor niks mijn kop gek? Of zou dit gewoon een beginnend griepje zijn en dat ik gewoon vetknobbeltjes in mijn hals heb?

BVD

sjelly
Lid

Re: Heb ik keelkanker?

Berichtdoor sjelly » Za 24 Dec 2005 09:29

Peter87 schreef:Ik ben peter, ben 18 jaar.
Ik heb 2 bultjes op dezelfde hoogte in de hals zitten, 1 aan de linkerkant achter en rechterkant achter. De rechterkant is ongveer 1 cm. De linker is gok ik 3 mm. De rechter zit er volgens mij al vanaf ik mij kan herinneren. Nou ontdekte ik vanavond dat er aan de rechterkant aan bijna de binnenkant van mijn hals een knobbel van ongveer een halve cm groot. Deze doen alle 3 geen pijn.

Ik ben ook vermoeid maar dit heb ik al vanaf ik de ziekte van pfeifer had en daarna is dat nooit echt over gegaan. (Niet dat ik elk moment vermoeid ben als ik iets doe en ook niet elke dag). Nou heb ik sinds een week ook als ik slik een pijn alsof er een propje in men keel zit. En soms kriebelhoest.

Nou is mijn vraag, zou dit iets ergs zijn of maak ik voor niks mijn kop gek? Of zou dit gewoon een beginnend griepje zijn en dat ik gewoon vetknobbeltjes in mijn hals heb?

BVD

hoi Peter
het kunnen ook je lymphklieren zijn maar als je iets niet vertrouwd ga dan naar je huisarts
want hoelanger je dat uitsteld hoe gekker je jezelf maakt
sterkte ermee
groetjes Elly
begin de dag met een lach

Gast

Re: Heb ik keelkanker?

Berichtdoor Gast » Di 28 Mar 2006 13:47

Peter87 schreef:Ik ben peter, ben 18 jaar.

BVD

Beste Peter ,

Het propje in de keel is waarschijnlijk onschuldig. Ik heb gelezen dat dit rottende etens resten zijn die tegen de amandelen blijven hangen en hierdoor een kriebel hoest veroorzaakt en de neiging om met je vinger in de keel te gaan en hem te pakken. Ook heb ik dit zelf en meestal als ik erg moe ben .

kijk maar eens op alergieplein (google ) mvg johan

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”