hallo,
Ik ontdekte een tijdje terug een zwellingtje op mijn grote schaamlip.. Meteen dacht ik aan een puist. Flink lopen knijpen beetje dom, en kon ook de hele baan (van de ontsteking of puist) in mijn schaamlip voelen. Er kwam een beetje pus uit maar de ontsteking ging niet weg. Nu is het alleen nog een irritant bobbeltje van normale kleur. Ook heb ik een aantal waarvan 1 grotere knobbeltjes in mijn lies. Als ik daar op druk voelt het als een onwijze blauwe plek. Als ik dan hier alle verhalen lees word ik een beetje bang.. dus mijn vraag.. Voelen tumoren als blauwe plekken als je er op drukt en wat heeft dat te maken met een ontsteking op mijn schaamlip??
groetjes
knobbel lies
Hoi bangerikje
Voor jou dezelfde vraag als dat ik eerder aan een ander heb gesteld: waarom ga je niet even langs je huisarts? Zo te horen is er niets aan de hand behalve een ontsteking en die knobbel in je lies klinkt eerder als een lymfeklier die is opgezet omdat je een ontsteking hebt.
De angst die je nu voelt moet toch veel erger zijn dan dat je even langs je huisarts gaat? Hij/zij kan je snel verder helpen. Niet zelf gaan dokteren en gaan afwachten. En stél dat het nou wat ernstigers is, dan ben je er nu op tijd bij. Wachten heeft geen zin en wij kunnen je natuurlijk ook niet vertellen wat je hebt.
Dus gewoon GAAN naar dat spreekuur morgen, ok?
Succes!
Voor jou dezelfde vraag als dat ik eerder aan een ander heb gesteld: waarom ga je niet even langs je huisarts? Zo te horen is er niets aan de hand behalve een ontsteking en die knobbel in je lies klinkt eerder als een lymfeklier die is opgezet omdat je een ontsteking hebt.
De angst die je nu voelt moet toch veel erger zijn dan dat je even langs je huisarts gaat? Hij/zij kan je snel verder helpen. Niet zelf gaan dokteren en gaan afwachten. En stél dat het nou wat ernstigers is, dan ben je er nu op tijd bij. Wachten heeft geen zin en wij kunnen je natuurlijk ook niet vertellen wat je hebt.
Dus gewoon GAAN naar dat spreekuur morgen, ok?
Succes!
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”