Knobbel onder oksel

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
xxxBiancaxxx

Knobbel onder oksel

Berichtdoor xxxBiancaxxx » Di 16 Mei 2006 23:13

Ik heb in november een virale infectie opgelopen met de volgende klachten; enorme moeheid, tintelende pink en ringvinger, duizeligheid (tegen het gevoel van flauwvallen aan), misselijkheid, grieperig, klotsende oksels etc.

Uit het bloedonderzoek was een afwijking te vinden in de leukocyten en verder kwam de virale infectie naar voren. Welke infectie is nooit duidelijk geworden. Er waren ook geen medicijnen voor. Verder werd uitgesloten; Pfeifer, de ziekte van Lime.

Er is tevens een knobbeltje (ter grootte van een erwt) ontstaan en heeft men voor de zekerheid een mammografie laten maken. Hier is ook niets uitgekomen. Het knobbeltje zou binnen 6 tot 8 weken moeten zijn verdwenen. Helaas...

De knobbel is nu ongeveer 3 cm groot (en er is een 2e ontstaan), de huisarts is inmiddels bezocht, alsmede de chirurg. Donderdag moet ik voor een echo en aansluitend een punctie. De uitslag volgt pas 31 mei.

Wat een verschrikking als je zo lang moet wacht en je in onzekerheid zit. Begin me nu toch behoorlijk zorgen te maken.

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”