DELETED

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
DELETED

Berichtdoor DELETED » Zo 04 Feb 2007 23:02

DELETED

DELETED

Berichtdoor DELETED » Wo 07 Feb 2007 02:29

DELETED

Gebruikersavatar
eisbaerke
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: Zo 04 Dec 2005 23:28
Contact:

Berichtdoor eisbaerke » Vr 09 Feb 2007 13:25

blij te horen dat het al niets met de hersenen te maken heeft :) hopelijk kan de oorzaak gevonden worden :)
Alles over xerostomie (Geen of weinig speeksel & slikproblemen na bestraling in Neus-Keel gebied) => http://www.xerostomie.be

Evy
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Zo 11 Feb 2007 12:56
Locatie: oost-vlaanderen

Berichtdoor Evy » Zo 11 Feb 2007 13:19

Dag 24,

Ik ben al 10jaar kankervrij, heb vroeger botkanker en longkanker gehad. Eind augustus vorig jaar, kreeg ik last van moeheid, duizeligheid en blauwe plekken op plaatsen waar ik niet eens van kon denken hoe ze er kwamen. Ik wist dat dit sommige symptonen waren van leukemie, dus na 2 last te hebben ben ik met een klein hartje naar de dokter gegaan. Hij heeft direct enkele tests gedaan (hij was er namelijk ook niet echt gerust in) en bloed getrokken. En wat bleek, die last kwam voort uit een klein probleempje met mijn nieren, helemaal geen kanker dus!
Ik heb hier uit geleerd dat ik me niet zo vlug zorgen hoef te maken, en dat niet alles kanker hoeft te zijn.
Ik hoop dat je onderzoek goed was en dat je je net zoals ik zorgen om niks hebt gemaakt.
Liefs
Evy

Gebruikersavatar
eisbaerke
Lid
Berichten: 28
Lid geworden op: Zo 04 Dec 2005 23:28
Contact:

Berichtdoor eisbaerke » Wo 14 Mar 2007 13:14

24 schreef:nou vandaag werd ik dus opgebeld door de neuroloog en hij zei dat de hoofdpijn niet iets was dat van de hersenen kwam, en er geen afwijkingen werden gezien, een hele opluchting dus :)
hij gaat me verder verwijzen naar een fysiotherapeut om te kijke wat er gedaan kan worden.


Al een tijd geleden, ben je ondertussen al bij de fysiotherapeut geraakt? En weet je al meer over de oorzaak?
Alles over xerostomie (Geen of weinig speeksel & slikproblemen na bestraling in Neus-Keel gebied) => http://www.xerostomie.be


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten