Kanker...?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
April88
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 19 Mei 2007 13:09

Kanker...?

Berichtdoor April88 » Za 19 Mei 2007 13:14

Heyhey allemaal,

Ik zal me om te beginnen even voorstellen: Ik ben leonie en ik ben 19 jaar.
Ik heb al een poosje een knobbel in mn nek zitten, die nu steeds maar groter en groter word.
Nu ben ik vrijdag 11 mei naar de dokter geweest, Afgelopen maandag gelijk bloedgeprikt op mijn leverfunctie, Abnormale verhoudingen in mn witte bloedcellen etc.

En nu is het wachten op de uitslag..Ik kan hier dus helemaal niet tegen en normaal zou het 3 a 4 werkdagen duren, maar ik heb een arts die niet op vrijdag werkt..dus nu word het over het weekend getild..

Ik heb me de afgelopen dagen geprobeerd niet gek te maken, maar nu lukt dat echt even niet meer :cry:

Groetjes

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 19 Mei 2007 18:26

hoi april,
bel wat vrienden of vriendinnen op, ga naar de film, of ga logeren bij een vriendin ;) dan kun je jezelf ook snachts in bed niet gek maken, maar zoek afleiding. Tot nog toe lukte dit, dus hou vol!

Het is heerlijk weer en het is zonde om je druk te maken. Of er nu wel of niet iets uitkomt; vandaag is vandaag en probeer daarvan te genieten. Hoe moeilijk dat ook is...
sterkte met wachten!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

April88
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 19 Mei 2007 13:09

Berichtdoor April88 » Ma 04 Jun 2007 11:08

Hey,

Ik heb goed nieuws!
Het is hoogstwaarschijnlijk een geirriteerde lympheklier.
Ik moet het wel in de gaten houden, maar tot nog toe geen reden tot paniek.


Groetjes Leonie

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 06 Jun 2007 10:59

fijn om te horen leonie!
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Za 09 Jun 2007 04:54

April88 schreef:Hey,

Ik heb goed nieuws!
Het is hoogstwaarschijnlijk een geirriteerde lympheklier.
Ik moet het wel in de gaten houden, maar tot nog toe geen reden tot paniek.


Groetjes Leonie
Reden tot paniek is er niet, maar toch begrijp ik niet goed dat de huisarts niet doorstuurt met een lympheklier die er al een tijd zit en groter wordt. Niet om je bang te maken, maar ik vind toch dat zoiets verder onderzocht moet worden ook al ben je nog jong.

Toen ik 16 was had ik ook eens zo'n lympheklier in de nek die er al een maand of wat zat en groter werd. Die is onderzocht omdat mijn moeder en ik ons toch ongerust maakten, maar ik bleek toxoplasmose te hebben. Helemaal niks ernstigs gelukkig, maar ook dat is fijn om te weten.

Even in de gaten houden kan ook geen kwaad, maar als hij groter wordt zou ik toch aan de bel trekken en de klier zelf onderzocht willen laten hebben d.m.v. een echo of echogeleide punctie.

Ik hoop dat ik je niet ongerust heb gemaakt, dat is niet mijn bedoeling, 99% van de keren is zo'n verdikte lymphe ook niks, maar omdat je aangeeft dat hij er al een hele tijd zit zou ik als je mijn dochter was toch aandringen op verder onderzoek om vervelende dingen -dat hoeft niet eens kanker te zijn- uit te sluiten als hij nog steeds groter wordt. In bloed is lang niet alles af te lezen.

Anne


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten