darm- leverkanker

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Joanna

darm- leverkanker

Berichtdoor Joanna » Di 04 Feb 2003 11:02

Weet iemand wat de symptonen zijn van darm-en leverkanker?Ik heb namelijk een heel vreemd en opgeblazen gevoel in m'n maag(niet echtpijnlijk,maar toch) en begin ook last van m'n rug te krijgen

Gast

Re: darm- leverkanker

Berichtdoor Gast » Di 08 Jul 2003 15:00

Joanna schreef:Weet iemand wat de symptonen zijn van darm-en leverkanker?Ik heb namelijk een heel vreemd en opgeblazen gevoel in m'n maag(niet echtpijnlijk,maar toch) en begin ook last van m'n rug te krijgen
:D

joele

Berichtdoor joele » Ma 25 Aug 2003 19:43

hoi ik heet joele
ben je al naar de huisarts geweest :?:

Gast

Berichtdoor Gast » Di 26 Aug 2003 09:40

Dit kan ook met je darmen te maken hebben, bv verstopping kan allerlei rotklachtne geven. Zelfs tot in je rug. Maar inderdaad, wat Joelle zegt, ga even langs de huisarts

groetjes Marielle

cinderella
Lid

Berichtdoor cinderella » Za 07 Feb 2004 17:58

hai mijn naam is cindy en ik heb endeldarmkanker.
Mijn klachten waren pijnlijke krampen , veel naar de wc maar dan in kleine hoeveelheden en daar bloed bij helder.
maar als je ik jouw was ging ik naar de huisarts en deed mijn verhaal en laat je eventueel doorsturen naar een internist voor een darmonderzoek daar wordt je al veel wijzer van want vaak zien ze in bloedonderzoeken niets.ik hoop je een beetje te hebben kunnen helpen succes

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”