darm- leverkanker
darm- leverkanker
Weet iemand wat de symptonen zijn van darm-en leverkanker?Ik heb namelijk een heel vreemd en opgeblazen gevoel in m'n maag(niet echtpijnlijk,maar toch) en begin ook last van m'n rug te krijgen
Re: darm- leverkanker
Joanna schreef:Weet iemand wat de symptonen zijn van darm-en leverkanker?Ik heb namelijk een heel vreemd en opgeblazen gevoel in m'n maag(niet echtpijnlijk,maar toch) en begin ook last van m'n rug te krijgen

-
- Lid
hai mijn naam is cindy en ik heb endeldarmkanker.
Mijn klachten waren pijnlijke krampen , veel naar de wc maar dan in kleine hoeveelheden en daar bloed bij helder.
maar als je ik jouw was ging ik naar de huisarts en deed mijn verhaal en laat je eventueel doorsturen naar een internist voor een darmonderzoek daar wordt je al veel wijzer van want vaak zien ze in bloedonderzoeken niets.ik hoop je een beetje te hebben kunnen helpen succes
Mijn klachten waren pijnlijke krampen , veel naar de wc maar dan in kleine hoeveelheden en daar bloed bij helder.
maar als je ik jouw was ging ik naar de huisarts en deed mijn verhaal en laat je eventueel doorsturen naar een internist voor een darmonderzoek daar wordt je al veel wijzer van want vaak zien ze in bloedonderzoeken niets.ik hoop je een beetje te hebben kunnen helpen succes
Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”