Hoofd/hals kanker??

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
cindeke
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 13 Jan 2011 08:27

Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor cindeke » Do 13 Jan 2011 09:20

Hallo,

Mijn naam is Cindy, ben 27 jaar. Ik loop al enige tijd met wazige klachten rond.
Ondanks ik al regelmatig bij dokter en in het ziekenhuis ben geweest de laatste maand zit het me toch niet lekker.
Mijn verhaal is als volgt:

Al een tijdje veel last van hoofd/nekpijn in mijn achterhoofd.
Na 2 weken lichte keelpijn heb ik in November 2010 de griep gehad met keelontsteking. Na een kuurtje voelde ik me weer beter.
2 weken later kreeg ik een brok in mijn keel met slikken, een knobbel links tegen mijn strottenhoofd. Van de buitenkant niet te zien.
Als ik er op druk kraakt het tegen mijn strottenhoofd en het voelt hard. Sinterklaasavond ben ik gaan internetten..... IK SCHROK ME ROT.
Meteen mijn partner wakker gemaakt. Waarschijnlijk wat overdreven, maar mijn klachten kwamen wel overeen.

Ongemak met slikken,brok in de keel,keelpijn,kaken vast,oorpijn,pijn in gebit (boven en onder),druk op de hals,nekpijn,schouders vast,pijn in een arm,rugpijn,moe,slap in mijn spieren,s'nachts kortademig,soms verhoogde temp.

Ik ben terug gegaan naar mijn huisarts, mocht gaan bloedprikken en kreeg nog een kuurtje. Dit heeft de klachten niet verholpen. Bloed was goed, alleen bezinksel wat verhoogd en bacterien in bloed verhoogd. Kon komen door de griep die ik had gehad..Toen naar de KNO-arts. Niks te zien, wel gespannen spieren in nek.
Ik vroeg naar de bult in mijn keel, maar er zat niks. Dit zou kraakbeen zijn. De arts stelde Globus vast.Waarschijnlijk door stress. Beginnen met logopedie. Ik ben ook voor een second-opinion naar een geweest in een ander ziekenhuis. Het zelfde verhaal. Wel zijn hier slikfoto'sgemaakt. Weer niks te zien, behalve reflux in liggende houding. Hiervoor kreeg maagzuurremmers. Op aandringen kreeg ik een MRI-Scan van mijn hals. Niks te zien, met een slag om de arm zei de radioloog, ik was toch wel wat beweeglijk geweest in de scan. De KNO-arts heeft hier ook nog naar gekeken en weer bij mij gevoeld. Ik heb nu laten voelen wat ik voelde. Dat kwam blijkbaar van de nekwervels. Door een opgezette spier drukte die op mijn strottenhoofd.

Ik ga vandaag WEER terug naar mijn huisarts. Dan nog maar eens bloedprikken, allergietest misschien? Ik weet het ook niet meer.
Zit momenteel al weken thuis. Ben te moe om te werken en voel me gewoon niet lekker. Ben ondertussen 4 kilo afgevallen, maar dat kan natuurlijk ook van de stress zijn.
Slapen gaat ook niet echt lekker. Soms ben ik benauwd s'nachts, Als ik ga liggen krijg ik oorpijn en oorsuisen.

Hopelijk is er iemand die mijn klachten herkent. Ik voel me zooo alleen en ben bang. :(

Groetjes Cindy

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor liddy » Do 13 Jan 2011 10:53

Op het internet kun je heel wat nare verhalen vinden, heel zelden vind je een verhaal dat iemand een klacht heeft die gewoon iets simpels was.
Je hebt al gemerkt dat je daardoor goed van streek kunt raken.
Het is zo menselijk om gelijk aan het ergste te denken en te vergeten dat een verkeerde houding op werk bijv. ook tot langdurige klachten kan leiden.
Bijv. veel mannen hebben hun portemonnee in de achterzak, sommige krijgen ineens last van hun been, oplossing portemonnee uit die achterzak halen en
zodoende drukt die protemonnee niet meer op een bepaalde zenuw tijdens het zitten/autorijden, Gevolg spontane genezing van het been.
Ik zou je willen vragen, ga eens terug naar het begin.
Je had veel last van hoofd- en nekpijn.
De vraag is dan: zat je lang achter de computer, is je hoofdkussen in orde, heb je wel een sjaal om in dit weer, enz.
Ga naar de fysiotherapie voor massage en vraag daar of ze je houding willen controleren.
Probeer het eens en kijk wat het effect is.
Succes.

Gie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 15 Aug 2013 01:25

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Gie » Do 15 Aug 2013 01:38

Beste Cindy,

Late reactie maar ik zie je bericht natuurlijk nu pas omdat ik op het internet zocht naar mijn klachten kwam ik dit bericht tegen.

Ik heb veel van de zelfde klachten als jij,

Ook last van de keel, moeite met slikken, hoofdpijn, nekpijn, pijn in de kaken soms,brok in de keel, druk op de hals,,pijn in een arm,rugpijn,moe,slap in mijn spieren, s'nachts kortademig, en dan wakker schrikken ook.

Ik ben zelf 25 momenteel, en heb ook heel wat huisarts bezoeken gehad, vooral het gebeuren met de keel, en de kortademigheid is soms heel beangstigend, en je dankt gelijk de ergste dingen, maar bij mij na : Bloedonderzoek, gastroscopie, spirometrie, longfoto, buikecho, hartfilmpje niets gevonden.

Wat ik toevallig vind is dat jij ook de reflux klachten heb met teruglopend zuur en ben daarvoor dus ook aan de omeprazol momenteel,
ik wou je ook dus even laten weten dat je niet de enige persoon bent die deze klachten heeft en er bang voor is, en ook dat je niet de enige bent bij wie dit op relatief jonge leeftijd begint, ik vind het heel naar dat je deze dingen hebt en ik weet hoe belemmerend het kan zijn in een jong volwassen leven, en hoop je met mijn verhaal een gevoel van niet alleen zijn hierin te kunnen bieden.

Hoe is het nu met je?

Met vriendelijke groet
Gideon

Appel
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 18 Feb 2015 15:22

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Appel » Wo 18 Feb 2015 15:38

Beste Mensen,
Ik open deze forum weer opnieuw. Want ik heb de zelfde klachten op dit moment en dit maak ik nu ongeveer 3 maanden mee. Ben zelf een jonge vrouw van 26 jaar. Ik voel een brok in de keel continue, vermoeidheid, soms pijn in de hals, vage darmklachten. Heb 6 maanden geleden oorontsteking gehad. Na paar medicijnen kreeg ik een kuur en had het eindelijk geholpen. Ze hebben bij mij middenrif breuk ontdekt maar middenrif breuk geeft meer maagzuur maar dat heb ik juist op dit moment niet dus heb helemaal niks aan maagzuur remmers.

Ik word hier wel erg bang van en snap er niks meer van. Waarschijnlijk is angst en stress wat dit nog erger maakt en andere klachten met zich mee brengt.

Ik hoop dat ik een reactie krijg van Gie Of Cindeke. En hoe het met jullie afgelopen is.

Groetjes

Gedy

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Gedy » Ma 16 Dec 2019 22:05

Hoi Cindy,

Hopelijk reageer he nog op lijn vraag.

Ik heb de zelfde klachten al 2 jaar al veel onderzoeken gehad maar mijn klachten blijven dezelfde als bij jouw dus ik schrijf ze nu niet op.

Is er bij jouw al een diagnose gesteld of is er al iets aangedaan zijn ze erachter gekomen wat het is.

Hoor het graag van je ook al is het al een aantal jaartjes geleden.

Groet Gedy

Gedy

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Gedy » Ma 16 Dec 2019 22:15

Hoi Cindy,

Ik heb de zelfde klachten
Hopelijk ben jij erachter wat het was bij jouw
Zelf loop ik al 2 jaar met de zelfde klachten die jij heb/had zeggen tegen mijn zit tussen je oren.

Hoop dat je mijn nog kan helpen ook al is het al wat jaren geleden dat je dit heb geschreven.

Groet Gedy

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Di 24 Dec 2019 22:44

Ik weet de exacte oorzaak en de mogelijke oplossing.
Want dit oorzaak zit ook in dezelfde router van Lymfeklierkanker en Nasopharynx Carcinoom.

Moeilijk als je de oorzaak niet weet, eigenlijk heeft Cindy de oorzaak al verteld.
De beginne oorzaak had zij hieronder geschreven.

{ Na 2 weken lichte keelpijn heb ik in November 2010 de griep gehad met keelontsteking. Na een kuurtje voelde ik me weer beter.
2 weken later kreeg ik een brok in mijn keel met slikken, een knobbel links tegen mijn strottenhoofd.Als ik er op druk kraakt het tegen mijn strottenhoofd en het voelt hard.}

Als dit oorzaak weet dan weet je ook de oorzaak van Lymfeklierkanker en Nasopharynx Carcinoom. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Wo 25 Dec 2019 23:20

De laatste jaar hoor je vaak eind van het jaar via de omroep radio dat AB is ongeschikt voor griep soms is zeer gevaarlijk. Dit is een goede omroep van de stichting/overheid.
Griep is geen ontsteking. Ook niet veroorzaakt door virussen.

Griep krijgen is niet fijn, maar andere kant is een positieve reactie om je lichaam te herstellen van een lage weerstand/overbelasting. Een soort APK herstel-proces. Het is een verschil tussen verkoudheid en griep. Griep heb je een indirecte verband met de standaard immuunsysteem via de kinderziektes. Je kan kijken naar de ouderen wiens alle kinderziektes goed gehad een goede immuunsysteem zonder griep verschijnselen en weinig kans op kanker.

Wat zijn griepsymptomen?
Echte griep is te herkennen aan deze symptomen:
Hoge koorts, binnen 12 uur oplopend tot 39 graden
Koude rillingen
Hoofdpijn
Heftige spierpijn en vermoeidheid
Keelpijn en droge hoest

Hoe loopt een griep proces?
Dit begint via de stamcellen in de beenmerg van de onderrug langs de rugwervels naar het hoofd. In het hoofd zal de stamcellen via de hormonenklieren o.a. Pijnappelklier en Hypofyse verbranden tot antistoffen. Hier ontstaat een tijdelijke hoge koorts en hoofdpijn. Binnen blijven, rust en slapen herstelt het proces snel, weinig rust of buiten diverse activiteiten verrichtten verhoogt de temperatuur en de oog probleem.
Degene AB kuur om de temperatuur te verlagen stoort het griep-proces dat kans op allerlei bijwerkingen.

Na het hoofd gaat het proces richting naar beneden tot de tenen. Eerst langs de hormonenklier o.a. de schildklier in het keel om de stamcellen te verbranden tot de antistoffen, op dit moment is rust en drinken noodzakelijk, degene met allerlei verkeerde middelen maakt het proces niet beter, maar al;leen erger.

De bekende symptoom van griep/verkoudheid is loopneus. Je merkt dat bij niezen een geluid in de oor hoort Want daar is een verbinding tussen de neus en de oor. Onder de oor vindt je de oorspeekselklier. De snot/slijm van de griep-proces moet je zoveel mogelijk uit het lichaam te verwijderen via de neus, de mond, zweten of via de ontlasting. Wanneer het lichaam niet genoeg kracht dan kan het niet verwerken, Het speekselklier onder het oor vangt dit op voor korte tijd of voor een langere tijd tot een knobbel. Een Lymfeklierkanker ontstaan. Een knobbel in het strottenhoofd dan is kans op een hoofd/hals kanker. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Do 26 Dec 2019 16:08

Hoofd/hals kanker en lymfeklierkanker heeft meestal een verband met de Bof.
Bof kan je niet uitroeien met vaccins. De bedoeling van Bof is breed. De hoofdzakelijke bedoeling is een sterke immuunsysteem inplanten in de schildklier die een sterke weerstand tegen de hitte. Bof is bedoeld voor kinderen tussen de 2 e jaar en de 9e jaar goed laten uitkomen. Degene geen Bof gehad waar later griep krijgen heeft de kans op veel bijwerkingen bij onzorgvuldigheid.
Je kan zeggen dat griep is een andere vorm van Bof. Bof krijg je 1 keer in je leven. Griep krijg je misschien iedere jaar.

https://www.ad.nl/binnenland/na-jaren-v ... ~a2bcf140/
De infectieziekte wordt veroorzaakt door het bofvirus, dat in de keel van een besmet persoon zit. De ziekte begint vaak met griepachtige verschijnselen, die gevolgd kunnen worden door een ontsteking van de speekselklieren. Hierdoor ontstaat een zwelling van de wang of hals. De meeste patiënten herstellen binnen een week. In enkele gevallen kunnen complicaties als gehoorschade optreden.

Water kan niet verbranden. De suikergehalte in de bloed wel. De koorts-proces van de griep wordt de suikergehalte in de bloed verbrandt tot de antistof. Daarom zie je hoge koorts niet alleen in het hoofd, maar ook hele lichaam bij griep. Een mislukte koorts-proces zie je heel veel slachtoffers o.a. de hoofd/hals kanker patiënten dat bacteriën in de bloed gevonden.
Je hebt ook bacteriën in de buik gevonden o.a. DSRCT Desmoplastic Small Round Cell Tumor
viewtopic.php?f=20&t=2547

Hoofd/hals kanker heb je ook een verschil tussen mannen en vrouwen.
Waarom treffen meeste vrouwen tussen de 20 en 30 jaar?
Waarom is de knobbel aan de linkerkant van de strottenhoofd?
Dit heeft met de onderdrukking menstruatie tijdens de griep. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Vr 27 Dec 2019 21:19

Vrouwen moet oppassen menstruatie tijdens de griep.

Kanker is niet erfelijk. Lupus ook niet.
https://erfelijkheid.nl/ziektes/systemi ... atodes-sle
Systemische lupus erythematodes (SLE) is een auto-immuunziekte. Bij SLE keert de afweer zich tegen de eigen cellen. Cellen zijn de bouwstenen van ons lichaam.
De afweer hoort het lichaam te beschermen tegen ziekteverwekkers, zoals bacteriën en virussen. Dit gebeurt met antistoffen. Antistoffen ruimen de ziekteverwekkers op. Maar bij SLE keren antistoffen zich tegen de eigen cellen. En dan kan iemand overal in het lichaam ontstekingen krijgen. Vaak is dat in de huid, de gewrichten, nieren, longen en hersenen aangedaan.

Je kunt zien Lupus treft alleen vrouwen tussen 20 en 50 jaar. je ziet geen vrouwen na het menopauze/overgang. De rode vlekken in het gezicht is de menstruatie bloed die normaal via de vagina lossen, maar door griep en koorts-verlagende middel ongewenst naar boven. De meeste oorzaak van weke-delen ziektes o.a. desmoïd tumor.

Je hebt hoofd/hals kanker met of zonder menstruatie tijdens de griep. Zonder dan is goedaardige en makkelijk behandelbaar. Met dan is ingewikkelder.
Waarom is de knobbel aan de linkerkant van de strottenhoofd?
Omdat de hele menstruatie -proces ligt in de Lever bloed en zenuwenbaan router. De zogenaamde levermeridiaan. Die later overdraagt aan galblaasmeridiaan richting het hoofd.
http://www.hvandervet.nl/pag110.html
Lever is aan de rechterkant van het lichaam. Wanneer de bloed en zenuwenbaan van het lever en galblaas naar het hoofd. Dat gaat niet recht door naar boven, maar door een kruising. De knobbel links in de strottenhoofd is een signaal spiegelbeeld vanuit de Lever.

Borstkanker en baarmoederkanker hoort ook in de router van Lever. Borstkanker is niet erfelijk. Borstkanker aan de linkerkant en borstkanker aan de rechterkant heeft een aparte betekenis.
Iemand heeft verleden borstkanker waar later een uitzaaiing in de leve, ongeneeslijk verklaard. is geen erfelijk, ook hier is geen sprake van uitzaaiing. Het is makkelijk genezen dan zij denkt.
https://www.kanker.nl/ervaringen-van-an ... r-toekomst
viewtopic.php?f=25&t=7515

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Za 28 Dec 2019 22:57

Wat is de juiste manier om de knobbel in de linkerkant van de strottenhoofd te genezen?
Dan moet je maar de oorzaak aan te pakken, Niet de symptomen te bestrijden met alle ellende o.a. monddroogte- en vermoeidheid.

Kanker is niet erfelijk, het heeft altijd een oorzaak en reden. Je moet weten wat is de functie van de hormonenklieren...

https://www.kanker.nl/ervaringen-van-an ... en/sandra2
Ik ben Sandra, 33 jaar oud. In 2017 kreeg ik borstkanker. Na chemotherapie, immunotherapie, borstamputatie met okselkliertoilet en bestralingen was ik 'schoon'. Door de chemotherapie had ik kans om onvruchtbaar te zijn. We waren dan ook heel blij toen ik onverwachts zwanger bleek. Acht weken na de bevalling werd ik echter enorm ziek; uitzaaiingen in de lever.

De okselkliertoilet is evenals de speekselklier(knobbel) in de hals/strottenhoofd. Er is daar kankercellen gevonden, maar de functie van de klier evenals de melkklier is de kankercellen op te vangen en te verwerken met witte bloedcellen.
Vertegenwoordig is de klassieke behandeling operatie, chemokuur en bestraling, niet alleen de kankercellen te doden, maar ook de aangetaste klieren te verwijderen. borstamputatie met okselkliertoilet Is dit de juiste medische behandelingen??

Bij griep of infectie wordt de witte bloedcellen in de stamcellen opgeroepen via de koorts-proces om het lichaam te herstellen, met een goede bedoeling.Ga je de witte bloedcellen van de koorts-proces met AB kuur te verlagen dan kan het niet verwerken dat tijdelijk in de klieren op te vangen dat niet naar andere organen en naar de hersenen te verspreiden.
Wat doet een kanker onderzoek?
Een behandeling om de kankercellen te doden. Witte bloedcellen proces te verlagen of aangetaste klieren te verwijderen.
Begin fout fout, eind fout. Daarom zie je dat begin bij Sandra dat borstamputatie met okselkliertoilet, de 2e keer kan de klier niet opvangen dat de kankercellen rechtstreeks naar de lever.

Acht weken na de bevalling werd ik echter enorm ziek; uitzaaiingen in de lever.
De echte oorzaak is niet borstkanker met uitzaaiingen in de lever, maar de onzorgvuldigheid na de bevalling waar later ziek/griep werd.

Het moet een boek geschreven over de zorgvuldigheid de 21 dagen na de bevalling, evenals 21 dagen na het abortus. Bij onzorgvuldigheid kans op reuma tot kanker worden. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Zo 29 Dec 2019 17:38

Een foetus heb je 10 maanden ontwikkelen tot een mens. De afbouw van de zwangerschap/embryo heb je minimaal 21 dagen nodig om de buik in de oude stand te veranderen. Dit gebeurt allemaal via de Lever met behulp van de nier, milt, long en hart functie.
De 4e en 5e week is bereid voor de nieuwe menstruatie proces. Daarom een richting lijn voor 4 weken rust dan organiseren zij een volle maand feest voor de baby en moeder.

https://prezi.com/1izxxaw-d5cb/zwangere ... -in-china/
Tot 30 dagen na bevalling in bed
Vrouw moet warm blijven

Als het één keer volle maan is geweest na de geboorte van een gezond kind, wordt er een feest georganiseerd door de familie, in het Chinees is dat 滿月酒 (standaardmandarijn Manyuejiu; standaardkantonees: Moen Yuut Chauw). Er wordt dan gevierd dat het kind kracht heeft om op de wereld te blijven en de gevarenzone voorbij is.
Ook bestaat de traditie om gemberazijnsoep (standaardkantonees: Keung Tsoow; dapenghua: Keung Tsoe) te koken. Dat is een soep die bestaat uit onder andere gember, azijn, varkensvlees en eieren. Het wordt gedronken door de twee families van het echtpaar en de mensen die op kraamvisite komen. Het smaakt zuur en wordt daarom niet door alle Chinezen als lekker beschouwd.

Vertegenwoordig geven zij de gemberazijnsoep alleen voor de bezoekers, het is ook de bedoeling voor de moeder die probleemloos herstel binnen 21 dagen na de bevalling.
Omdat het smaakt zuur is een andere gerecht zeer geschikt voor de moeder. Dat is de seasam wijn kipsoep.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Dit lost alle afvallen na het bevalling en herstelt zich snel zonder kanker en ziektes.

Sesamolie wijn kip
De belangrijkste ingrediënten van sesamolie wijn kip zijn sesamolie, kip, gember en wijn. Het belangrijkste effect van de ingrediënten van sesamkip is als volgt
Sesamolie-effect: lever en nier, run vijf interne organen, vul de essentie, zware botten, ogen en oren, pijn genezen, samentrekking van de baarmoeder en uitsluiting van lochia enzovoort. In een recente studie bleek dat sesamolie is rijk aan onverzadigde vetzuur samenstelling en non-fat componenten. Kan anti-inflammatoire anti-oxidatie bieden, immuniteit verhogen, lever metabolisme van vet bevorderen, vitamine E-activiteit verhogen enzovoort. En
Gember-effect: van koud naar warm, de stofwisseling te versterken, de inwendige organen te activeren, de preventie van de obesitas atherosclerose obstructie effect.
Ginger effect: als maag- en antiperspiranten is orale toediening koud, sterilisatie, verfrissend, actueel met anti-inflammatoire pijnstillende middelen om het effect van suppuratief te voorkomen. Bij koude symptomen zoals het drinken van hete gembersoep kan het lichaam warm worden en het metabolisme bevorderen. Gember heeft ook de rol van warm en anti-inflammatoire, dus wordt het vaak gebruikt als extern medicijn.
Rijstwijnseffect: qi bloed, bevallingsschotels om de bloedcirculatie van de postpartum te bevorderen, conditionering tonic kan het bloed koud houden, de cyclus van stofwisseling versterken, het lichaam schoonmaken, ook met rijstwijn wassen voor de moeders elke dag onontbeerlijk voedsel.
Kippen-effectiviteit: Het aanvullen van de productie verbruikt veel energie en eiwitten.

Op het moment kankercellen in de lever gevonden. Het heeft 2 betekenissen.
1) veel afvalstoffen in de lever, niet goed.
2) De lever is aan het zuiveren. Dat wil zeggen als de lever zorgt de kankercellen minder wordt. Je moet dit ondersteunen i.p.v. de lever te verwijderen.

Evenals de kankercellen in de oorspeekselklieren, het gaat genezen als de toename alleen minder wordt.
Klieren in je lichaam lijkt als een bewakers in de lichaam die ongewenste indringers opvangen en verwerken. Je gaat toch niet je bewakers te doden/verwijderen? :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Wo 01 Jan 2020 21:37

Vrouwen tussen 20 en 30 jaar hebben allemaal een 'drukke' leven die geen een dag ziek mag worden. Wanneer het lichaam is overbelast dan heb je kans op verkoudheid of griep. De bedoeling van verkoudheid/griep is niet slecht. Het lichaam wil rust hebben en alle verstopping vrij maken via de koorts-proces.
Je hebt 2 standaard koorts-proces.
1) bij ziek of infectie
2) bij de kinderziektes.
Wanneer de kinderziektes voor 9e jaar goed uitkomen dan is de koorts-proces van je leven ongevaarlijk. Wanneer iemand geen BMR goed gehad dan is een tijd bom van je hele leven van chronische ziektes tot kanker worden. Pfeiffer is een goede voorbeeld, degene geen bof gehad dan is later een andere vorm van bof kan krijgen die iets met de schildklier en hoofd/hals mee te maken.

Degene hoofd/hals kanker diagnose krijgt, dan is automatische de klassieke behandelingen aangeboden o.a. immuuntherapie, chemokuur, bestraling en operatie. Je hebt maar 1 probleem: knobbel in de hals/strottenhoofd, om dit te doden of verwijderen met de klassieke behandelingen heb je hele lijst bijwerking krijgen die eigenlijk weinig met de knobbel mee te maken.
bewegingsbeperking/pijn schouder/nek
bijwerkingen bestraling
bijwerkingen combinatie chemotherapie en bestraling
droge mond
haaruitval
huidreacties
irritatie en ontsteking slijmvliezen mond
littekens
lymfoedeem
pijn
problemen met eten en drinken
problemen met seksualiteit
smaakverandering en/of -verlies
moeheid

Daarna heb je geen garantie dat de kanker niet zal terugkomen. Je leeft hele leven in angst.
Eenmaal kankerpatiënt, hele leven kankerpatiënt.

Waarom is chemokuur de enige optie voor de kanker?
Dan moet je naar de geschiedenis bekijken hoe iemand in de oorlog toevallig de mosterdgas die bedoeld om de vijand dood te maken, maar toedienen in de patiënt dat de witte bloedcellen kan dalen. De huidige dokters nemen dit probleemloos over.
Ontdekking
Chemotherapie werd bij toeval ontdekt tijdens de Tweede Wereldoorlog door de Amerikaanse arts Cornelius Packard Rhoads (1898-1959). Hij was op dat moment aanwezig in de Italiaanse stad Bari, waar geallieerden voor hun bevoorrading gebruik maakten van de haven. In de nacht van 3 december 1943 werd de haven gebombardeerd door de Duitsers en werden er zestien schepen tot zinken gebracht. Onder deze schepen was ook het schip de Liberty, dat op dat moment een geheime lading van honderd vaten mosterdgas aan boord had, bestemd voor de oorlogsvoering. De vaten raakten lek en een grote groep mensen werd blootgesteld aan het gas. De Amerikaanse arts Rhoads behandelde veel van de zeshonderd overlevenden van de Liberty. Het viel hem op dat hun aantal witte bloedcellen dramatisch was gedaald, terwijl de rest van hun weefsel onaangetast leek. Als mosterdgas het aantal witte bloedcellen deed afnemen, kon dit een behandeling zijn voor lymfklierkanker, aangezien lymfkanker voorkomt in de witte bloedcellen. De ontdekking werd pas na de Tweede Wereldoorlog bekend gemaakt en leidde ertoe dat wetenschappers op zoek gingen naar nog meer stoffen die soortgelijke effecten zouden kunnen hebben op kanker.

Ontwikkeling
In de jaren daarna werden steeds meer stoffen gevonden die kankercellen konden doden. De behandeling met één stof, ook wel cytostaticum genoemd, leek in het begin een opmerkelijke verbetering te geven, maar na korte tijd bleek de kanker terug te keren. Kankercellen kunnen namelijk net als bacteriën resistent raken tegen een bepaald medicijn en soms worden niet alle kankercellen door een middel gedood. Daarom begon men midden jaren 50 met het combineren van verschillende cytostatica. Door kankercellen aan te pakken met middelen die elk op hun eigen manier werken, is er meer kans dat ze allemaal voor één van de middelen gevoelig zullen zijn. Hierdoor kunnen alle kankercellen worden gedood.

In de jaren 60 van de vorige eeuw werden de eerste lymfklierkankerpatiënten behandeld met een combinatiechemotherapie genaamd MOPP (Mosterdgas, Oncovin (vincristine)), Procarbazine en Prednison). De behandeling met MOPP verbeterde de genezingspercentages voor patiënten met een vergevorderd hodgkinlymfoom en voor patiënten bij wie de ziekte was teruggekomen na een behandeling met radiotherapie. In de hoop nog effectievere combinaties te vinden, deden onderzoekers ook onderzoek naar andere combinatietherapieën. Dit leidde tot combinaties zoals COPP, ChlVPP en CVPP (voor uitleg soort chemotherapie zie soorten chemotherapie).

Leukemie is de koorts-proces verstoort dat de witte bloedcellen ongecontroleerd vermenigvuldigen, Zij gaan de koorts-proces niet herstellen, maar met de mosterdgas de witte bloedcellen te doden.

Als je de laatste 60 jaar naar de statistiek kijken dan zie je kanker en hart en vaten ziektes doodoorzaak nummer 1 en nummer 2 bovenaan staan.
Waarom?
Omdat de koorts=proces is uitgevoerd door het Hart. Daarom zie je veel vrouwen die onverklaarbaar met de hartritmestoornis of hartoverslagen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Melatonine
Melatonine heeft receptoren in de volgende weefsels:
centraal zenuwstelsel
maag-darmstelsel
cellen van het afweersysteem
hart- en vaatstelsel

Waarom treft anorexia meestal bij vrouwen tussen de 13 jaar en 20 jaar?
Waarom heeft veel vrouwen buikpijn tijdens de menstruatie?
Waarom heeft veel vrouwen last van migraine? :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Zo 05 Jan 2020 19:57

Wil je weten de oorzaak van migraine?
Wil je weten waarom borstkanker in de rechterborst?
Wil je weten waarom borstkanker uitzaaiingen in de lever?

Dit allemaal moet je verdiepen in de moedernatuur, de mens ontwikkeling van zwangerschap tot een volmaakte mens.
Hart ligt in de linkerkant van het lichaam en de lever ligt in de rechterkant van het lichaam.
Hart zorgt voor de bloed circulatie omloop en de verbranding van de koorts-proces.
Lever zorgt voor de bloed zuivering en de onderhoud van de menstruatie, geslachtsdelen en de hormonen verandering.

Mazelen verbranding is uitgevoerd via het Lever.
Bof verbranding is uitgevoerd via de Hart.

Het lichaam is gevoelig voor de weersverandering. Om iedere jaar de 4 seizoenen weersverandering koud, warm, hitte, droogte, vochtig, regen, wind en stroom te weerstaan heb je de moedernatuur nodig. namelijk de Waterpokken, Mazelen, Bof en/of de Rode hond. Dit in volgorde samen met de cellen ontwikkeling voor een sterke immuunsysteem tegen ziektes en virussen.

De menstruatie wiens vanaf de 12 jaar moet komen heb je vooraf een fundering nodig. Dit fundering bouw je tussen de 7e jaar en de 9e jaar. Wie in het jaar 7e en 9e jaar een goede Bof of Mazelen gehad dan heb je een goede fundering voor een zwangerschap en menstruatie zonder buikpijn en ellende.. Ook zonder migraine, griep en andere ziektes.

https://www.ad.nl/buitenland/zwangersch ... ~a50e9db8/
Zwangerschap geneest vrouw van zware migraine

Sommige heeft geluk gehad dat de zwangerschap heeft de Lever en galblaas meridianen helemaal vrijgemaakt.

https://www.hln.be/nina/fit-gezond/midd ... gle.com%2F
Bloedzuigers kan tijdelijk de migraine uitschakelen doordat de galblaas meridiaan net onder de oor had gezuig. Zie de foto.

http://www.hvandervet.nl/pag110.html
Gb20: zeer belangrijk punt bij hoofdpijn en migraine, oorsuizen, meniere, duizelingen, sinusitis, neusbloeding, sympatisch zenuwstelsel, psychische problemen.

Je kan naar de statistiek kijken bij de ouderen wiens een goede Bof of Mazelen gehad, zij hebben geen migraine.

Hieronder is een verhaal van iemand wiens zware migraine heeft door een middel lever zuiveren en immuunsysteem te versterken dat de migraine tijdelijk uitgeschakeld.
Geen migraine meer! En ook andere hormonale klachten verminderd of verdwenen.

Al vanaf mijn tiende had ik regelmatig migraine. Vroeger alleen getriggerd door stress en overprikkeling, later ook hormonaal. De laatste jaren was ik iedere maand 3 dagen uitgeschakeld. Eén dag volledig knock-out van de migraine, de dagen erna doodmoe en nog steeds enorme hoofdpijn. Ik ben ondernemer, dus dat kostte me nogal wat. Ik durfde rondom mijn menstruatie er bijna niet meer op uit te gaan en vertrok sowieso nooit zonder een strip paracetamol in mijn tas, omdat ik, ook de rest van de maand, dagelijks hoofdpijn had.
Ik was ook rondom mijn menstruatie een aantal dagen niet te genieten en had vaak erg buikpijn. Toen mij de Soul werd aangeraden, durfde ik niet te geloven dat het zou helpen, dus hield ik het af. Tot ik het zo spuugzat was! Dus bestelde ik een doos en al na twee weken merkte ik tijdens mijn menstruatie het verschil. Ik kreeg voor het eerst in jaren geen migraine. En het was zelfs een reisdag, waarop ik veel stress had gehad. Ik had wel hoofdpijn, maar ik ging niet knock-out, sterker nog, ik ging nog uit eten met een vriendin die avond. Dat was me al zo lang niet meer gelukt tijdens deze week. Ook de maand erna had ik verplichtingen, maar bleef ik overeind.

In de zomer van 2019 besloot ik even te stoppen met de Soul. Misschien kwam de verbetering ergens anders vandaan? Maar nee, ik ging gelijk weer onderuit. Reden genoeg om snel weer te beginnen en weer met mooi resultaat.

Ik heb een stuk leven terug dat ik kwijt was. Ik kan blijven functioneren nu, de hele maand door. Ik ben een fijnere mama en partner. Ik kan beter tegen prikkels. Ik ben overeind gebleven toen ons hele gezin griep kreeg. Ik heb echt nog weleens hoofdpijn, maar nooit meer de lamleggende soort. Ik ben dus ontzettend blij met de Soul, het heeft mijn leven veranderd! :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Ma 06 Jan 2020 20:01

De koorts-proces van griep of van kinderziektes begint vanaf de beenmerg van de onderrug, langs de ruggenmerg richting het hoofd naar de pijnappelklier en hypofyse.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Melatonine
Melatonine heeft receptoren in de volgende weefsels:
centraal zenuwstelsel
maag-darmstelsel
cellen van het afweersysteem
hart- en vaatstelsel

De oorzaak van anorexia gebeurt bij de verstoring koorts proces in de pijnappelklier en hypofyse waar later ook een verstoring in de maag-darmstelsel.

De afbouwfase van de koorts-proces eindigt in de maag-darmstelsel. De patiënte merkt op dit moment geen eetlust. Verstopping (obstipatie) verschijnselen. De bedoeling van dit afbouwfase is dat de maag en darm helemaal schoonmaken. Geen toenemende voedsel en afvalstoffen innemen zodat makkelijk reinigen en herstellen. Dit zal 2 á 3 dagen duren met koorts verschijnselen. Zodra alle verstopping in het lichaam gereinigd dan zakt het koorts met veel zweten, daarna heb je een drang om te eten en de verstopping (obstipatie) si spontaan genezen.

Hier vind je niet alleen de kans op anorexia, Anorexia nervosa is geen psychische stoornis, maar een verstoring in de pijnappelklier en de maag-darmstelsel. Maar vind je ook de ziektes van Crohn en PDS.

https://www.ed.nl/kempen/noodkreet-om-a ... ~a2912bac/
Al sinds haar elfde worstelt de jonge vrouw met de psychische stoornis waardoor ze niet normaal eet.

Weer een drama van een gezonde meisje zomaar na haar elfde jaar verandert in anorexiapatiente. Zij gaan allerlei verkeerde behandeling geven i.p.v. koorts-proces te herstellen.

Wanneer een verstoring in de centraal zenuwstelsel en cellen van het afweersysteem, ziet u in de laatste jaar veel jonge vrouwen van een gezonde vrouw verandert in ME/CVS, ziekte van Lyme en MS.
De andere verandert in Parkinson, spierziektes en ALS. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Do 09 Jan 2020 18:05

MS moet je de oorzaak aanpakken niet de symptomen.
https://forum.msweb.nl/forum/lijf-leden ... 455&page=2

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... e-van-lyme
Ziekte van Lyme en Pfeiffer moet je de oorzaak aanpakken, niet de symptomen.

Onderdrukking tegen de kinderziektes is een tijdbom voor de rest van je leven.
Er zijn talloze voorbeelden o.a. hoofd/halskanker.

https://www.libelle.nl/mensen/john-trav ... icht-zoon/
In december 2009 kwam hun 16-jarige autistische zoon Jett plots te overlijden door een epileptische aanval. Het gezin bracht op dat moment de kerstdagen door op de Bahama’s.

Er is een verband tussen autisme en epilepsie en de verstoring hormonenklier verstoring. De ziekte Kawasaki van Jett Travolta is bacterie in de bloed gevonden. Dit bacterie in de bloed is de mislukking stamcellen verbranding tijdens de uitbraak waterpokken/bof/mazelen.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... or-een-hel
Dan Karaty en zijn vrouw Natasha belandden afgelopen zomer in een nachtmerrie toen hun zoontje Daniel in het ziekenhuis werd opgenomen met een ernstige ziekte. Het ventje bleek een bacterie in zijn bloed te hebben. Terwijl de kleine Karaty vocht voor zijn leven, stonden Dan en zijn vrouw Natasha doodsangsten uit.

https://www.ad.nl/show/zoontje-michael- ... ~a1e1b15c/
Een week geleden maakte een gebroken Michael Bublé bekend dat hij al zijn verplichtingen af moest zeggen omdat er kanker was geconstateerd bij zijn 3-jarige zoontje Noah. Over wat voor soort kanker het jongetje heeft, deden Bublé en zijn Argentijnse echtgenote Luisana Lopilato geen uitspraken, maar volgens het Argentijnse tijdschrift Gente lijdt het ventje aan leverkanker.

Paardenbloem, een kleine kruiden met een grote betekenis voor kinderziektes, chronische ziektes en kanker.
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit moedernatuur tegenover de kinderziektes.

Hieronder een verhaal van een Leukemiepatiënt geneest puur door paardenbloem.
Ik heb/had MDS- RAEB 1 overlap met mpn.kwaadaardid type.

Ik ben sinds 15/05/18 genezen verklaard met gebruik van paardenbloem thee en gember. Ik hoor graag van iemand met de zelfde ervaring. Beste lotgenoten, sinds juni 2018 is (bij toeval door bloed prikken voor iets anders) Chronische Lymfomatische Leukemie (CLL) ontdekt. Enkele maanden met allerlei supplementen gewerkt, maar de waarden van de witte bloedlichaampjes bleven geleidelijk oplopen. Met tegenzin ingestemd met 3x een 50% dosis chemo (tabletten). Dat hielp. Ik bleef wel enkele chemo ondersteunende supplementen slikken, zoals curcumine (een onderdeel van curcuma). Een aanrader. De doorbraak kwam toen ik een maand geleden thee van de wortel van de paardenbloem ging drinken. En nu is de bloedwaarde zo goed, dat ik nogmaals bloed hebben moeten prikken, omdat de hematoloog de eerste uitslag niet vertrouwde. Ik zeg (nog) niet dat de leukemie weg is, maar ik blijf aan de paardenbloemthee en ga ook aan Pancrastistatin. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Vr 10 Jan 2020 15:15

Ruim 13 jaar geleden lijdt mijn zoon aan Nasopharynx Carcinoom.
Nasopharynx Carcinoom hoort in de groep van hoofd/hals kanker.
Nasopharynx Carcinoom is een tumor in de keel-neusholte. Bij diagnose is al in de fase lll.
Fase I is in de keel-neusholte.
Fase II is uitgezaaid naar de Lymfeklier beide hals. Oorpijn verschijnsel.
Fase III is uitgezaaid naar de schedel/hersenen. Hoofdpijn verschijnsel.

Na de zware klassieke behandeling in Eindhoven en Rotterdam was geneest verklaard. Helaas enkel maanden later veel uitzaaiingen gevonden o.a. in de botten, in de okselklieren en in de beide longen. De botten in de schouderblad was hele opgevreten door de kankercellen. Niet alleen dit, omdat door een ongeluk, een harde klap in de schouderblad was de botten afgebroken dat dik en gezwollen, uit vormen en iedere centimeter beweging doet heel pijn.
Toen dachten wij meer ijzer en magnesium innemen voor de botten herstellen. Maar het werd alleen maar erger.
Toen was ongeneeslijk verklaard en mijn zoon zal binnen een korte termijn zou overleden.
De oncoloog ging eerst 10 bestraling voor de botten in de schouderblad dat de pijn verminderen. Een maand later na de 10 bestraling gingen zij kijken hoe verder met chemokuur en operatie voor de okselklieren en de uitzaaiingen in de beide longen.
Gelukkig heb ik de tijd gehad in die maand iets had geprobeerd. De tumor in de botten in de schouderblad meer de 60% dicht gegroeid. De tumor in de okselklieren was meer dan 80% genezen, niet alleen dit, de tumor in de beide longen was meer dan 70% verdwenen.
De advies van de oncoloog was toen Wait en See. 1 maand later liet hij ons zien dat alle uitzaaiingen in de botten, in de okselklieren en in de longen waren helemaal genezen. De afgebroken de schouderblad was dicht gegroeid en herstel. De pijn was helemaal weg.

5 jaar controle helemaal goed en vandaag ruim 13 jaar later is hij zo gezond als een vis in de water.

Nasopharynx Carcinoom hoort in de groep van hoofd/hals kanker.
Hals/halskanker hoort in de groep van de verstoring van de kinderziektes.

De oorzaak bestrijden is de garantie dat de kanker niet zal terugkomen. Begin fout, eind fout.
Begin goed, eind goed.

Alles vanaf de zwangerschap en de cellen ontwikkeling na de geboorte. :idea:

De paardenbloem komt meestal tussen de winter en de lente. Overal, in de weiland, in je tuin of om de hoek. Het heeft ook met je hooikoorts mee te maken.
Waarom kan het Leukemie genezen?

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Za 11 Jan 2020 21:37

4 jaar geleden zag ik in de Eindhovens nieuws dat bij onze wijk een Turkse feestzaal een oproep voor stamceldonor voor een leukemie patiënt Bade uit Barendrecht.
https://www.ed.nl/default/bade-heeft-st ... ~af0731b3/
BARENDRECHT - De 4-jarige Bade uit Barendrecht die maandenlang op de intensive care van het Sophia Kinderziekenhuis lag, is overleden.
Leukemie
Vorig jaar zomer werd de 4-jarige Bade van het ene op het andere moment ernstig ziek. ,,'s Morgens speelde ze nog buiten, 's avonds lag ze op de ic'',

Ik vroeg me toen af hoe kan zij nog redden, ten eerst zij was behandeld door een tegenovergestelde behandeling dat het lichaam helemaal total loss. Op dit moment is geen 1 behandeling kan haar leven nog redden behalve rust en het lichaam eerst versterken. Ten tweede is de stamceltransplantatie niet de juiste oplossing. Want de stamcellen moet je niet transplantatie, maar verbranden.

https://www.destentor.nl/home/rtl-weerm ... oogle.com/
Oktober 2004. Op maandag de elfde gaan Dennis Wilt en zijn vrouw Diane terug naar de huisarts met hun dochter Jolijn. Oorontsteking was drie dagen eerder het vermoeden, maar de antibioticakuur helpt niet. De tweejarige peuter wordt almaar zieker.

Een van de bekende oorzaak van Leukemie en talloze kanker o.a. hoofd/hals kanker.
Oorontsteking en antibioticakuur

Verkoudheid/griep is geen ontsteking. Met AB behandeling heb je kans op chronische ziektes tot kanker. De natuurproces van het lichaam is de witte bloedcellen van de stamcellen verbranden tot een antistof die verkoudheid/griep kan spontaan genezen.

Er is een verschil tussen verkoudheid en griep.
Verkoudheid is beperkt tot de porie. hooguit oorontsteking veroorzaakt door slijm en snot.
Griep is de navolg van de verkoudheid. Wie de verkoudheid tegenhouden dan gaat dit virussen door de porie heen richting naar de organen. Hier moet het lichaam 2 keer optreden dan een verkoudheid. Het hart voert de temperatuur hoog op dat een hoge koorts ontstaan. Het is een standaard proces, eenmaal de hoge koorts proces opstart vanuit het HART, dit kan je niet zomaar tegenhouden met AB, Hoe meer je tegenhouden, hoe gek het HART wordt met het verbranding met de witte bloedcellen van de stamcellen. Een ongecontroleerde cellen vermenigvuldigen.

Het Hart is helemaal uitgeput door de verstoring dat geen normale bloedcirculatie kan uitvoeren. Daarom zie je vaak de Blauwe Plekken in de voet dat geen kracht meer naar boven circuleren. De Milt functie is bloed verzamelen naar het lever, in de lever zorgt het zuiveren daarna pas naar het hart voor de circulatie. Op het moment van de lever naar het hart dat het hart lijkt als een opa die geen kracht meer voor circulatie. Dan blijft het in de Milt en in de Lever hangen, hier zie je dan vaak vergrote milt of lever bij de Leukemie patiënten. De verstopte bloed moet een andere weg vinden te lossen. Daarom zie je vaak bloedende tandvlees of bloedende neus.

Leukemie is maar een bloed ziektes. Eenmaal een stempel kanker erop. Dan heb je maar 1 keuze in de ziekenhuis. Chemokuur voor dit ongecontroleerde cellen foutdeling. Niet alleen de foute cellen, maar ook de goede cellen, het hele afweersysteem wordt platgelegd door de zware chemokuur.

Tussen de longen vind je zwezerik.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Thymus_(orgaan)

Iedere nacht tussen 01.00 en 03.00 uur bij slaap gaat de Lever in hoge toer om bloed te zuiveren. De oude bloed wordt naar de nagels, haarzakjes en botten verstuurd, daarom zie je op opstaan baard groei. De verse bloed die je vandaag door voeding wordt eerst zuiveren en daarna naar het Hart verstuurd.

Haaruitval tijdens de chemokuur doordat geen "oude" goede bloed naar de zwezerik, maar alle chemische gif afvallen naar de haarzakjes verstuurd.

Je ziet vaak uitzaaiing naar de botten na de zware klassieke behandelingen evenals bij mijn zoon. Want de botten is ook aangetaste door de chemische gif afval. Het is heel kwetsbaar binnen 6 maanden na de klassieke behandeling. Daarom is mijn advies geen "harde"sport in de 1e 6 maanden na de behandeling.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenbloem
Kruidengeneeskunde
De wortel in gedroogde vorm wordt wel tegen nier- en galkwalen gebruikt.
Afkooksel van de wortels, verse worteltinctuur of vers geperst wortelsap van de paardenbloem wordt gebruikt voor de behandeling van artritis.[1][2]
De wortels en bladeren hebben door de aanwezige bitterstoffen een eetlustopwekkende werking.[2]
De melk van de plant kan gebruikt worden tegen puistjes door ze rechtstreeks aan te brengen.
Het sap van de bloem zou helpen tegen wratten.

Leukemie is eigenlijk een gebrek aan Qi. De Qi van 5 organen.
Hooikoorts is eigenlijk onbalans van 5 organen Qi.
Kinderziektes is uitgevoerd via 5 organen. Maar hoe? :?:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Zo 12 Jan 2020 17:23

Er heeft nog 1 interessante verhaal over een tandarts wiens geen raad mee met zijn tandvleesontsteking, kort hierna Mazelen gekregen, waar later een diagnose Leukemie.
https://www.ntvg.nl/artikelen/eenmaal-k ... t/reacties
Eenmaal kanker, altijd patient?
Als jonge tandarts (1959) overleefde ik 21 jaar geleden Acute Myeloide Leukemie (AML FAB4eo, inversie chromosoom 16 problematiek i.v.m. uitval MRP-1 gen en ABCC1- celtransportereiwit in foutieve afweercellen) in Groningen.

Je zou zeggen een tandarts heeft wel verstand van tandvleesontsteking. Hij was in de pubertijd ingeënt tegen de Mazelen, waarom kreeg hij nog Mazelen? Wat is zijn oorzaak van AML?
Dit allemaal snapt hij tot heden niet. Hij is erg bang voor AML, Mazelen en tandvleesontsteking.

De oorzaak vind je allen in de groep verstoring kinderziektes.

Niet alleen AML, maar ook de hersenentumor, baarmoederhalskanker vind je direct of indirect in de groep verstoring kinderziektes.
https://www.bnnvara.nl/overmijnlijk/videos/525818
Dit allemaal is makkelijk genezen als je de oorzaak aanpakken.

Je hebt diverse oorzaak van hersenentumor. Hersenentumor hoort ook in de groep verstoring kinderziektes.
http://www.stichtingsemmy.nl/ons-verhaal/
We hebben wel vaker bij Semmy gezien dat hij moe was, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij kinderen. Althans zo dachten wij als ouders van een eerste kindje, die veel aan het spelen is.
Semmy was op 28 mei 2006 net 4 jaar geworden en dus mocht hij naar de basisschool. Hele dagen op school had Semmy zichtbaar moeite mee. Zo vertelde zijn juf ons.
In het begin dachten wij dat hij gewoon moest wennen aan de nieuwe omgeving en dat het toch vermoeiender is om op school te zijn dan op de creche of thuis.

Hersenstam tumor of hersenentumor heb je 3 mogelijkheden.
1) via verkoudheid/griep langs de hals naar de hersenen
2) via de achterkant van de beenmerg langs de ruggenmerg naar de hoofd in de pijnappelklier en hypofyse .
3) Buitenaf via de prik(vaccinatie.

Je ziet vaak kinderen periodiek moet vaccineren. Op zijn 4e jaar en 9e jaar vaccineren tegen BMR. Opzicht is dit nutteloos, omdar BMR kan je niet tegenhouden met vaccins. Want de BMR-virus is eigenlijk de stamcellen van het lichaam.. Hoe kan je eigen stamcellen uitroeien?

De vaccins is koud bewaard, wanneer dit injecteert in de arm van de kind Het treedt een natuurkundige reactie van het lichaam. Koud in een warme bloedbaan. Daarom zie je een prik/pijn gevoel lijkt als muggen steek. De witte bloed wordt automatisch opgeroepen tegen deze ongewenste indringers.
Een kind na het prikken mag absoluut niet sporten of rennen/hardlopen. Dit verhoogt de temperatuur en de verdediging van de porie. Dit kan zomaar de vaccins + de wittebloedcellen + de opgewekte koorts proces van de WBMR die van de arm via de blaasmeridiaan naar de hersenen. Een hersenentumor of hersenstam tumor ontstaan.

Baarmoederhalskanker heeft met de slechte fundering mee te maken dat menstruatie, verkoudheid/griep en AB veroorzaakt.
Wanneer je laat je kinderen vaccineren tegen de baarmoederhalskanker, het mag absoluut niet sporten binnen 3 dagen.
Anders komt zij bij deze groep terecht.
youtube.com/watch?v=0PHsw75wH20
In dit filmpje vind je alle slachtoffers waren sporters.
Amanda Ratner — Lacrosse speelster. 3 weken later pijn in de injectie plek.
Khonstince Couch — Cheerleader. Basketball
Amy Pingel — Sportief. Diagnose 2 weken later na het3 prikken
Zeda Pingle — Cheerleader. Epilepsie 4 dagen later na het prikken
Gaby Swank — Cheerleader. Diagnose na het 3 prikken
Emily Tarsell en Gabrielle Swank — 3 weken later overleden. Totaal 29 doden.
Jamie Venice — Epilepsie. Verlamming.
Hop Zimmerman — Cheerleader. Basketball. Epilepsie. Syndroom Guillian-Barré

Malaria, Sars, Vogelgriep, ziekte van Lyme, Dengue, Aids of Zika virus zijn heel makkelijk genezen. Want dit hoort ook in de groep verstoring kinderziektes.
De muggen of steek is niet de oorzaak, maar de steek/prik heeft de koorts proces van de kinderziektes opgewekt.

Dit allemaal moet je eerst weten wat is de bedoeling van de paardenbloem? :?:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Ma 13 Jan 2020 21:27

Wil je een goede arts worden?
Wil je een kinderarts worden dat alle kinderen met ziektes en kanker kan genezen?
Dan zal je tussen de winter en lente in je omgeving de paardenbloem vinden, voelen en verdiepen, dit kan je makkelijk vinden, want om de hoek, in je tuin, langs de weg of in de weiland. Deze plant bestaat niet in deze eeuw, maar vanaf de aarde schepping en het geboorte van de mensheid.
Deze plant is niet alleen voor de mens, maar ook de dier en insecten. Een hulpmiddel voor de goede immuunsysteem zoals andere planten Artemisia argyi of Weegbree.

Op de medische school heb je geen een pagina over de proces van kinderziektes WBMR. Daarom kan geen 1 arts je vertellen wat is eigenlijk de kinderziektes? Wat is eigenlijk hoge koorts? Zij kunnen alleen jullie vertellen Mazelen is besmettelijk, zeer levensgevaarlijk. De hoge koorts is zeer gevaarlijk, dit moet onmiddellijk met koorts verlagende medicijnen te gebruiken. Hoge bloeddruk is niet goed. Dit moet verlagen en levenslang medicijnen Bètablokkers gebruiken. Diabetes is niet goed, je moet levenslang insuline spuiten die later Hart en nierfalen veroorzaakt.

Wetenschappers kijken graag de statistiek, maar bij sommige geval kijken zij niet na, maar paniek zaaien. Tientallen mazelen doden van 2 honderdduizend bevolking dan zaaien zij paniek dat Mazelen uitbraak is, Mazelen is zeer gevaarlijk en besmettelijk. Hoeveel % is van 200000?
Gaat het om de individuele geval of gaat het echt om een besmettelijk geval?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... elen-samoa

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... s-vismarkt
In de Chinese miljoenenstad Wuhan is een man overleden aan een mysterieuze virale longziekte die onlangs is uitgebroken.

Deze man heeft 5 zware onderliggende gezondheid probleem o.a. tumoren in zijn lichaam.
Je hebt niet 1 soort longontsteking, maar 11 soorten longontsteking. Sommige longontsteking evenals griep die je absoluut niet mag met AB behandelen, hoe meer je neemt, hoe erger het wordt.

Wil je de oorzaak van longkanker weten?
Wil je de longkanker makkelijk genezen?
wil je de uitzaaiingen in de longen spontaan laten genezen?
De oplossing vind je in de verstoring kinderziektes.

Om longkanker te genezen moet je eerst leren wat is longontsteking en hoest. Waar komt de longontsteking en hoest vandaan?
Er zijn 5 groepen daaronder 6 sub-groepen verschijnselen en symptomen.

De bevalling.
Nier-energie is de levens-energie van de moedernatuur die aan mens geschept. Na de knipt van navelstreng wordt de 2e levens-energie(de zuurstof) toegevoegd via de neus naar de longen. De long-energie. De 3e levens-energie (voedsel) wordt toegevoegd via de mond naar de maag. De maag-energie.
Deze 3 energie brengt het leven voor de mens in deze aarde. Gebrek aan 1 van deze 3 energie is het einde van het leven.

Zo zie je de goede bevalling via youtube filmpje hoe de energie wordt opgewekt via de longfunctie overneemt van de placenta nadat de navelstreng wordt geknipt. De baby moet huilen om de long wegen vrij te maken. Dit eerste geluid is niet van huilen, maar de long kleppen open geluid. De nier wegen wordt vrij gegeven nadat de baby had geplast.

Het Geboorte.
De zuurstof. De long-energie.
Het lijkt als een horloge. Een keer opstart dan loopt het dag en nacht door. Van ene tandwiel naar de andere tandwiel. Je hoeft maar de 3 energie goed laten doorlopen met een goede leef-, drink- en eetgewoonte. De ingeplante kinderziektes antistoffen goed laten uitkomen. Dan kan je 100 jaar leven in deze aarde.

Binnen en buiten de darmstelsel heeft ook een energie veld. Het lijkt als de zwaartekracht van onze planeet. Het trekt elkaar aan dat die op zijn plaats houdt. Baarmoederverzakking, blaasverzakking of uitstulping anus komt meestal door de verzwakking van Nier-energie en Milt-energie.

Wat de bloedbaan vrij dan heb je geen pijn signaal. Wat de energie vrij en sterk dan heb je geen spierpijn en vermoeidheid.

De longontsteking en hoest komt niet alleen in de longen voor. Maar ook vanuit de nier, de lever, de milt en de hart.

Tussen de longen vind je het hart. Zuurstof doorsturen naar alle organen heb je een druk en stuwkracht nodig om te versturen.
Het Hart. De motor van het lichaam

Je hoort vaak in je omgeving dat iemand diagnose longkanker heeft. De meesten zijn boven de 40. Je hoort heel veel soort kinderkanker. Maar je hoort bijna nooit een kind die lijdt aan longkanker, wel uitzaaiingen in de longen na de andere kinderkanker behandelingen. Waarom?

Hartkanker heb je nog nooit van gehoord. Waarom?
Degene constant stekende pijn in de hart of in de borst die verplaatst naar de rug of andersom, maar geen resultaat of een diagnose kan vaststellen door diverse onderzoek. Hart is goed te zien via de scannen.
Het is wel een voorteken van hartinfarct of hartstilstand. Waarom?

Om de longaandoening en hart- en vaten ziektes te leren dan gaan wij weer terug naar de geboorte.

Er zijn vele verschijnselen van plotselinge dood bij zuigelingen, vandaag de dag is nog niet bekend waarom, in feite, omdat de huidige gynaecoloog niet weet wanneer een kind net geboren, moet worden omgekeerd en de kont licht slaan naar het groot te maken huilen, door huilen zal het vruchtwater in de longen en hartzakje verwijderd, is nu belachelijk deze levensreddende maatregelen, niet meer in gebruik, groot kans op wiegendood.

Bij bevalling mag de vader de navelstreng knippen. Heel leuk. Vertegenwoordig kijken zij niet na welke maten wordt geknipt. Meestal ongeveer 1.50 cm wordt geknipt.

De juiste maten is 3 en half cm. Te lang is niet goed voor de ontwikkeling spieren en weefsel. Te kort is niet goed voor de ontwikkeling organen.

De overblijvende navelstreng zal ongeveer 5 mm verlossen per dag. Per dag wordt de energie in de navel verzamelen. 7 dagen later dan is de hele navelstreng verlost dat de energie wordt verzamelen voor de volgende ontwikkeling. Bij onwijs knippen beïnvloedt sommige baby's huilen vooral ´s nacht, dat zie je vaak dat zijn navel naar voren stulpen. Deze te kort geknipte baby´s hebben meestal moeite poepen. De poep lijkt dan knikkers dat heel moeilijk ontlasten.Sommige zie je bloed in de ontlasting. Bij verkoudheid zie je sommige trillen of epilepsie.

Ook de overblijvende vruchtwater in de longen en in de hartzakje veroorzaakt de kinkhoest. Kinkhoest is geen aandoening. Het lichaam wil de vruchtwater ophoesten. Helaas zien de artsen en de ouders als een aandoening die met allerlei hoestdrank, antibiotica bestrijden om de hoest te onderdrukken tot een andere ziekte ontstaan.
De Astma.

Energie = warmte
Vroeger doen de verloskundigen de medische "warme koek" op de navel in de 1e week na het geboorte. Vertegenwoordig zelfs een warme doek is niet van toepassing.

Wanneer een kind heeft pech dat nog restante vruchtwater in de luchtwegen achterblijft en tekort geknipt. Hoor je vaak dat kleine piep geluid bij slapen. Je hoort ook een bubbelde geluid als je onder de navel naar boven wrijven. Deze baby's hebben meestal vaak aan longontsteking, oorontsteking of darm probleem. Zijn lichaam hebben meestal koud gevoel, trilling of verkrampt.

Een speciaal "kruidennavel poeder"of "kruidennavel pleister" kan de probleem oplossen. Helaas hebben de verloskundigen dit vakkennis niet.

Op dit moment is Koorts geen aandoening. Het lichaam verdedigt zich met hoge temperatuur om de vruchtwater te verdampen en de kou in de navel te herstellen. Helaas zien de artsen en de ouders als een aandoening. Een zetpil om de koorts te verlagen.

Het is een nachtmerrie als vader wordt beschuldig in de cel beland voor de Shaken Baby Syndroom.

Als je weet hoe een Shaken Baby Syndroom wordt ontstaan dan weet je ook hoe een Parkinson ontstaat met een schudden hoofd of een trillende handen Surprised

Roken is niet de oorzaak van longkanker.
Johan Cruyff heeft HART operatie gehad, al lang gestopt met roken, jaren later een diagnose Longkanker.
Wat is de oorzaak van longkanker? :?:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Do 16 Jan 2020 13:33

https://www.mirmethode.nl/vocht-vasthouden-2/
Vocht in je lichaam
Je lichaam heeft vocht nodig. Om de gewrichten soepel te houden, om een mooie huid en glanzende haren te hebben, om afvalstoffen af te voeren, om je bloed mooi dun te houden en ook om gezond te blijven. Het vocht dat in je lichaam rond gaat, bevindt zich in elke cel van je lichaam en tussen je cellen. En je kent vast wel de lymfevaten die ook water overdragen aan je bloed.

Vocht ter genezing
Soms heeft je lichaam een ontsteking. Dan zorgt je lichaam ervoor dat er vocht rond die plek komt. Denk maar aan een pijnlijke knie. Daar ontstaat al snel een zwelling. De reden daarvoor is dat je lichaam genezende stofjes naar je knie wil brengen. Die stofjes zitten in het vocht. Al dat vocht veroorzaakt een zwelling, waardoor je huid strak gespannen staat: pijn! En… dat is juist goed! Want je lichaam wil het liefste dat je een paar dagen rust houdt en je knie niet beweegt. Genezing in uitvoering! Dus… pijnlijke knie? Geef het rust!

DE 1e 12 uur bij ademhaling is de zuurstof via de linker neus binnen, langs de longen naar de energieveld in de navel, daarna stroomt het naar boven langs de longen, daarna via de rechter neus uitademen. De 2e 12 uur bij ademhaling is de zuurstof via de rechter neus binnen, langs de longen naar de energieveld in de navel, daarna stroomt het naar boven langs de longen, daarna via de linker neus uitademen.
Degene goed getraind met Yoga, Tao of Qi-gong zie je bij stil zit ademen oefenen dat licht blauw kleur uit de linker neus en witte kleur uit de rechter neus ademen.
Je merk als iemand in je buik slaan. Een automatische reactie is dat je inademen vanuit de longen naar de navel om de energieveld samen spannen tegen de klap.

Vocht zit overal in je lichaam met diverse taken. Dit wordt uitgevoerd via de longen en de hart. De verdeling en afvoer taak via de milt en de nieren.
Bij verkoudheid/griep of bij lage weerstand verandert de vocht tijdelijk condenseren, in de neus verandert dit in snot of in de keel verandert dit in slijm dat een hoofd/hals kanker ontstaan, in de longen verandert dit in vochtophoping dat longkanker veroorzaakt, in de buikvlies onder het hart verandert dit in slijmer vocht naar de Blaas dat blaaskanker veroorzaakt.

De onderstaande filmpje kan je een deel te zien.
Hoe genees je blaaskanker in 3 minuten
https://www.youtube.com/watch?v=o71_5xZDGtU
De blaaskanker was wel binnen 3 minuten genezen, maar niet door de emotioneel effect. Door de warmte.
De warmte van Qi-Gong. Deze behandeling moet via een driehoek methode. 3 behandelaars. Van boven de blaas, links van de blaas en rechts van de blaas zodat de kankercellen via de urine verdampt.

Iemand heeft speciale gave kan dit zonder hulp uitoefenen lijkt als deze man.
youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vQZg_DqkIWo

Ruim 13 jaar geleden lijdt mijn zoon aan Nasopharynx Carcinoom in fase lll
Fase I is in de keel-neusholte.Ruim 13 jaar geleden lijdt mijn zoon aan Nasopharynx Carcinoom.
Fase II is uitgezaaid naar de Lymfeklier beide hals. Oorpijn verschijnsel.
Fase III is uitgezaaid naar de schedel/hersenen. Hoofdpijn verschijnsel.

Wat is fase lV?
Fase IV is uitzaaiingen in de botten, en/of in de longen, in de lever, in de hersenen.

Hij was niet in fase lV, maar hij kreeg fase 4 vlak na de zware klassieke behandelingen.
Is de kanker zo agressief dat de uitzaaiingen komt van de kanker? De antwoord heb ik gevonden.
Neen is het antwoord, de uitzaaiingen komt van de zware chemokuur en bestraling dat de hele afweersysteem plat gelegd, dat het hart en de nieren hebben geen kracht om de speciale "vocht" verdampen en afvoeren. Zo zie je opgevreten botten, de vergrote lymfeklieren en de vlekken in de longen. Deze situatie gebeurt meer dan 80% bij de Nasopharynx Carcinoom patiënten.
Bart Witte, een jongeman van ongeveer 15 heeft Nasopharynx Carcinoom, 1 jaar na mijn zoon, hij belandt ook fase lV na de zware behandelingen, Hij moest toen een open borst ribben zware operatie om de vlekken in zijn longen verwijderen.

Terwijl een andere mogelijkheden ontstaan zonder operatie, chemokuur en bestraling dat de vlekken in de beide longen kan spontaan laten genezen. Dit heb ik binnen 2 maanden geprobeerd en succes uitgevoerd. Een geluk bij een ongeluk dat de hele afweersysteem werd goed gemaakt.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/jo ... ~a0b44469/
De door ziekte getroffen Johan Cruijff (68) staat ook op medisch terrein zijn mannetje. De op vele gebieden vaak geciteerde ervaringsdeskundige verbreidde na zijn hartoperatie in 1991 overal dezelfde wijze les: 'Je krijgt maar één lichaam, daar moet je het de rest van je leven mee doen.'

Longkanker is eigenlijk heel makkelijk kan genezen door hele afweersysteem verbeteren.
Eenmaal vlekken in de longen gevonden, een stempel kanker erop. Je hebt maar 1 keuze in de ziekenhuis, Chemokuur en/of bestraling, operatie.
Dit allemaal dankzij de uitvinder van de chemokuur tijdens de oorlog om de tegenstanders uitschakelen, helaas zit de kankercellen in het lichaam van de patiënten, niet in de vijanden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Chemotherapie
de Amerikaanse arts Cornelius Packard Rhoads

Doodsoorzaak nummer 1 is kanker geworden sinds de uitvinding van de Amerikaanse arts Cornelius Packard Rhoads :oops:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Vr 17 Jan 2020 23:05

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... oneeractie
Afgelopen maandag vloog Marnix (31) naar het Amerikaanse Boston in de hoop snel met een experimentele medische behandeling te kunnen beginnen. Nederlandse artsen konden zijn hersentumor namelijk niet meer behandelen. Vandaag landde hij na slechts één gesprek weer in Nederland.
'Te vroeg'
Hij kan nu nog niet geholpen worden, omdat er nog te veel straling in zijn lijf zit van zijn laatste stralingsbehandeling in Nederland. Pas over ongeveer een maand kan hij beginnen met het peperdure medicijn uit de VS.

Waarom 1 maand wachten?
Want zij willen hem niet direct na de behandeling dood gaan. Niet direct overleden in ziekenhuis, maar later in Nederland dan hebben zij geen probleem meer. Dit is een experiment zware medicijn die kwaadaardige tumor kan doden. Zij zoeken proefkonijn. Helaas dit is weer een tegenovergestelde oplossing evenals alle Neuroblastoom kinderkanker patiënten, die voor een peperdure behandeling meer dan €100000,00 met een tegenovergestelde oplossing immuuntherapie genees wijze. De patiënten komen alleen in aanmerking als vooraf zware chemokuur gehad dat eerst hele afweersysteem plat gelegd. Zij willen een nieuwe afweersysteem via de immuuntherapie opwekken tegen Neuroblastoom met 20% kans. De stomste idee van de geneeskunde.
Uiteindelijk zijn de patiënten dood en geld kwijt met heel veel verdriet achter. De laatste jaar kunnen zij wel in Nederland behandeld voor Neuroblastoom, maar begin fout, eind fout.

Ten tweede alle behandeling minder dan 50% kans moet afkeuren. Op school leer je 6 is een voldoende, minder dan 5 is onvoldoende. @0% kans is een dikke onvoldoende. Tja, Kanker maakt mens in paniek, als de arts zei geen kans op genezing, maar een experiment medicijn biedt 20% kans, dit vals hoop laat hij toch niet zitten, ook als een peperduur is.

Sommige hersenen tumor hoort in de groep verkoudheid/griep met foute Antibiotica behandeling.
Hersenen tumor moet je hele afweersysteem opbouwen die de hart en de nier optimaal functioneren dat de speciale "vocht" kan verdampen en afvoeren. Er zijn 3 verschillende kruiden recepten die binnen 2 maanden de tumor in de hersenen kan spontaan laten verdwijnen.
Met seasamolie wijn kip en paardenbloem die minder dan € 500,00 heb je meer dan 50% op een verbetering.

Veel jaar geleden heb ik de seasamolie wijn kip en de 24 smaak thee voor een borstkanker patiënte met uitzaaiing in de hals en in de hersenen tips gegeven. Minder dan 6 weken is de knobbel in de hals verzacht en meer dan 60% verklein.
Dit had zij in haar blog geschreven.

Ho Yan Hor Herbal tea , een traditionele 24-kruidenthee wordt in China gedronken tijdens het vochtige/griepseizoen, maar inmiddels hebben ook veel westerse mensen de weldadige werking van deze thee ontdekt.
De thee wordt gewoonlijk gebruikt bij verkoudheid, koorts en griep, maar staat ook bekend om zijn gunstige werking bij kruidige of rijke en vette maaltijden.
Het helpt om de sinussen vrij te maken, bij hoofdpijn, bij een zere keel en tegen koorts en hitte. Ze verlicht misselijkheid, indigestie en buikgriep. Ze staat ook bekend als verlichtend bij een kater, stress en een burn out. Ze wordt ook wel eens schertsend een "magische-genees-alles" thee genoemd.
________________________________________
Ingrediënten
Ho Yan Hor is voor de prijs van 3 á 4 euro per doosje (12 zakjes) in iedere goede Chinese Toko verkrijgbaar.
Ho Yan Hor Herbal tea
2 cm verse gember - in plakjes gesneden
Snufje zout
________________________________________
Bereiding
Breng een halve liter water aan de kook met daar in de inhoud van twee zakjes thee, de in schijfjes gesneden gember en een snufje zout; 10 minuten laten koken, 10 minuten op laag vuur.
________________________________________
Gebruik een theezeefje en drink de thee (2 a 3 kopjes) verdeeld over de dag op. Bij voorkeur ongeveer een uurtje na het eten.
________________________________________
Het uitgangspunt bij de behandeling van verschillende soorten kanker, maar in dit geval van mijn borstkanker, is dat borstkanker valt in de griep/ontstekingsgroep.
Vandaar dat de Chinese 24 kruidenthee onderdeel van de aanpak is. Deze kan kan het lichaam helpen de ontstekingen in de lymfeklieren te verwijderen. Het is de bedoeling dat het slijmachtige vocht, dat tumor genoemd wordt, los gaat en dat het lichaam dit slijm zal gaan verwijderen. Dat kan op 2 manieren gebeuren: Het lichaam werkt dit via de griep functie weg, of via de ontlasting. Losgekomen slijm moet daarbij uitgespuugd of uitgesnoten worden. Daarnaast zijn een goede ondersteuning van het lichaam en veel rust (gelegenheid tot 'uitzieken') elementen waarvan de kracht beslist niet onderschat mag worden.
________________________________________
Een ander merk 24-kruidenthee is Qing Liang Cha. Dit is een oplosbare vorm, die niet met gember en zout gekookt hoet te worden. Deze thee is goed te gebruiken bij (hoofd)pijn en helpt de sinussen vrij te maken. Ho Han Hor heeft echter, mede door het meekoken van gember, een sterker slijmoplossende werking.

Wil je een goede arts de kinderkanker Neuroblastoom kan genezen. Neuroblasttom hoort in de groep verstoring kinderziektes.
De verstoring in de koorts proces van de kinderziektes WBMR.

https://www.trouw.nl/nieuws/eindelijk-i ... ~be3faf61/
De al maanden terugkerende aanhoudende buikpijn van dochter Isa bleek op 30 oktober 2015 te horen bij een van de zwaarste kankervormen voor kinderen: neuroblastoom. Onderzoeken, die dag in allerijl uitgevoerd, lieten de tumor in de bijnier van het meisje zien. Het kon nog meevallen: misschien waren de kankercellen niet uitgezaaid.
Maar het viel niet mee. "Alsof je al op de grond ligt, en steeds opnieuw nog een klap krijgt", beschrijft moeder Elise die periode eind vorig jaar. De kanker was uitgezaaid naar een lymfeklier van Isa, en had zich ook uitgebreid tegen een van de nieren. Neuroblastoom ontstaat op vroege leeftijd, als door nog onbekende redenen kankercellen ontstaan in het zenuwstelsel en de bijnier. De tumor zit meestal in de buik, de kans op uitzaaiing is groot. Een deel van de tumoren is nog relatief onschuldig met een goede kans op genezing. Maar ook dat werd bij Isa snel uitgesloten - de weg zou veel langer en onzekerder worden.

https://www.ad.nl/den-haag/ik-heb-lieve ... ~ae56967f/
'Ik heb liever kanker dan ME'
'' Het leven van de voormalige postbezorgster en duikinstructrice uit het Gelderse Vaassen verandert in 2009 dramatisch als zij en haar man Ton geïnfecteerd raken met een griepvirus. Ton herstelt, maar Yvonne blijft ziek. Zó ziek dat ze haar geliefde baan bij de post moet opzeggen en inmiddels grotendeels aan bed is gekluisterd. Ze is constant uitgeput, heeft overal pijn en kan daglicht moeilijk verdragen.

Chronische ziektes en kanker komt je overal tegen: eerst Griep, gebrek aan kennis, verandert dit in chronische ziektes of kanker.

Griep is een andere vorm van kinderziektes met alleen de goede bedoeling.
Degene in de pubertijd goede kinderziektes gehad, zij zullen hele leven met een goede immuunsysteem dat geen griep kunnen krijgen, minder kans op ziektes en kanker.

Wat is de bedoeling van WBMR? :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Zo 19 Jan 2020 21:12

WBMR draait direct en indirect met de long mee te maken.
Zuurstof, energie, afweersysteem, klimaat, hemel en aarde.

Begin goed, eind goed.
Het begin bij de afknipt navelstreng 3,5 mm. Per dag wordt ongeveer 0,50 mm af. Dit afhankelijk vaan de hersenen klep boven aan in het hoofd, dit gaat ook ongeveer 7 dagen pas dicht geroeid i.v.b. adem van de navelstreng overdracht naar de longen. D.w.z. de navelstreng gaat helemaal los nadat de hersenen klep helemaal dicht gegroeid. Dit klep punt heeft een ontvanger die een signaal ontvangt van de hemel, klimaat en de weersverandering. De navel is dan de centraal van de energievelden van alle organen. De nier punt onder de voet heeft een ontvanger die een signaal ontvangt van de aarde. Het lijkt als een satelliet tussen de hemel en aarde.
Dus de maat van de afknippen van de navelstreng is de 1e stap van de fundering.
De volgende stap is de Waterpokken voor de volgende fundering.
Alle kinderziektes moet eerst via de longen om de stamcellen te verbranden tot een antistof in hele lichaam . Longen is een sensor van de klimaat weersverandering en tijdens de proces treedt de longen ook heel belangrijk voor de afbouwfase.

Wanneer een arts wiens kinderkanker en longkanker makkelijk kan genezen. Dat moet hij verdiepen de hele proces van kinderziektes, dan is longkanker fluit van een cent voor een genezing.

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/116 ... eb-gerookt
Niels (21) heeft longkanker: De eerste vraag is toch vaak of ik heb gerookt
Vier liter vocht in de long
Niels besluit naar de huisarts te gaan die adviseerde een foto in het ziekenhuis te laten maken. Misschien was het een longontsteking. Na het maken van de foto gingen alle alarmbellen rinkelen. Er zat vier liter vocht in zijn linkerlong. Na het leegpompen volgden allerlei onderzoeken met als diagnose longkanker.
Per jaar krijgen 12.612 mensen longkanker.
Daarvan zijn 5.574 vrouw en 7.038 man.
Jaarlijks sterven 10.391 mensen aan longkanker.
Het merendeel van de patiënten is boven de zestig jaar.
Het aantal patiënten onder de 44 jaar is slechts 191.
Bron: longkankernederland.nl
De oorzaak van de kanker in de longen van Niels is 'pure pech' door een bepaalde gen-mutatie. "De eerste vraag is toch vaak of ik heb gerookt. Dat is dus niet zo."

Ondanks de bijwerkingen van de medicijnen, zoals moeheid en spierpijn, heeft Niels zijn leven weer opgepakt. "Toen ik de diagnose kreeg had ik net mijn VWO-diploma gehaald.


De diagnose van mijn zoon was ook in de zomer, ook na zijn VWO-diploma. Drukke maand met de laatste examen jaar, een verkering, weinig rust en slaap dat verkoudheid/griep kreeg. 2 verschillende kanker soorten maar met een gemeenschappelijke oorzaak in de zelfde router.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... st-alk-gen
Met een goede behandeling kan hij binnen 2 maanden spontaan genezen.
Met een tegenovergestelde behandeling kan hij een lijdensweg verwachten.

Wat is de bedoeling van Waterpokken?
De bedoeling van Waterpokken is de VOCHT verdeling in het hele lichaam.
Eerst via de longen, de sensor om de WIND van buitenaf naar het lichaam te stimuleren. Daarna via de MILT functie om dit uitvoeren met behulp van de HART, de LEVER en de NIER.
Het is de bedoeling voor de kinderen tussen de 6 maand en 12 maand.
Het komt niet zomaar uit. Zij wachten tot de cellen ontwikkeling alles rijp is om dit te verbranden. Het lichaam moet sterk zijn om dit te uitvoeren.
Een normale Waterpokken komt niet met hoge koorts, maar een lichte koorts. De moedernatuur houdt alle rekening mee voor een pas geboorte kind met beperkte weerstand. Want het proces is niet niets. Het is een grote verbranding van stamcellen tot antistof in hele lichaam.

Je ziet dat RIVM wil la lang de Waterpokken tegenhouden met vaccins, met weinig resultaat. Want het komt gewoon met lichte koorts tegenover de andere kinderziektes met hoge koorts. Dit kan je met paracetamol of AB onderdrukken. Wetenschappers denken nog steeds dat de vaccins heeft de BMR tegen gehouden. Helaas. Dat heeft de huisarts of de ouders zelf gedaan, niet de vaccins.

DE WBMR is op volgorde uitgekomen, waarom?
Het is een moedernatuur.
Wat betekent als dit niet in volgorde uitgekomen?
Wat zal het gebeurt als dit wel uitgekomen, maar niet goed gedaan?
Wat zal het gebeuren als dit later dan 2 jaar uitgekomen vooral in de zomer? :?:

https://www.volksgezondheidenzorg.info/ ... xt/sterfte
Oversterfte aan influenza ruim 2.900 gevallen
In het griepseizoen van 2018/2019 stierven ruim 2.900 personen meer tijdens de griepepidemie dan verwacht (Reukers et al., 2019). Het is waarschijnlijk dat deze 'oversterfte' samenhangt met de griep.

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Ma 20 Jan 2020 21:01

Dat is de kracht van de media. Misleidend.
https://www.rd.nl/meer-rd/gezondheid/in ... -1.1467985
In de VS heerst de zwaarste griepepidemie sinds 2009. Wekelijks sterven ongeveer 4000 Amerikanen aan de gevolgen van influenza, meldden Amerikaanse media donderdag.

Dit is geen wereld nieuws met wekelijks sterven ongeveer 4000 Amerikanen aan de gevolgen van influenza, maar 2 doden aan coronavirus is een wereld nieuws.
Zij hebben totaal geen verstand vaan coronavirus, de virus van Sars en de knokkelkoorts virus. Hoe ontstaan het.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -hoofdpijn
15 augustus 2019

Dengue is een seizoen ziektes. Het komt meestal in de zomer net als de ziektes van Malaria.
Dengue hoort in de groep verstoring kinderziektes. Bij een gewone weer/klimaat zie je dit dengue niet, dit komt alleen voor bij de weersverandering van warm/hitte/droogte/vochtig, vooral de combinaties van regen, storm, nat en winderig. Dit treft alleen mensen met een lage weerstand en geen goede kinderziektes BMR gehad. Muggen of parasiet is maar een schijn oorzaak op individueel.
Wanneer de onweer voorbij is dat de lucht stroom normaal is dan zijn de patiënten spontaan genezen met een goede zorg.

De rode kring bij de ziekte van Lyme is eigenlijk de rode kring van Mazelen.

Coronavirus is een seizoen ziektes. Het komt meestal in de winter net als de ziektes van Sars.
Sars hoort ook in de groep verstoring kinderziektes. Dit komt door een combinaties van kou, regen, vochtig en winderig, dit treft ook mensen met een lage weerstand en geen goede BMR gehad.

https://www.ad.nl/buitenland/china-beve ... ~a3e43e24/
coronavirus is van mens op mens overdraagbaar

Mens op mens betekent iedereen contact met de patiënt heeft dan krijgen zij de coronavirus. Je hoeft maar tellen hoeveel mensen hebben contact met hem/haar en hoeveel is besmet dan weet je de antwoord.

Dit ziektes lijkt als dengue is een seizoen ziektes. Dit gaat over paar weken spontaan genezen met een goede zorg. Vooral veel rust en slaap. Een speciale kruiden recept: kleine blauwe draak kruiden thee kan dit probleemloos oplossen. Paardenbloem thee is ook een goede hulpmiddel.
De voorwaarden is dat thuis blijven om de wind te vermijden. Het mag absoluut geen AB kuur gebruiken.

Het zelfde verhaal bij de kinderopvangcentrum. Wanneer 2 kinderen hebben Waterpokken dan zeggen zij dat waterpokken is besmettelijk, terwijl tientallen mensen inclusief hele opvangcentrum en de ouders, broers en zussen geen Waterpokken verschijnselen.

Hier is een voorbeeld hoe een abnormale luchtstroom voor een long functie betekenen.
https://www.nu.nl/tennis/6023626/proble ... lucht.html
In die wedstrijden moest Dalila Jakupovic later zelfs opgeven. De Sloveense nummer 180 van de wereld had erg veel moeite met ademhalen en besloot te stoppen in haar partij tegen de Zwitserse Stefanie Vögele.

Alleen de kennis van Kinderziektes WBMR weet je de oorzaak en de oplossing.

Waterpokken is niet alleen voor een goede VOCHT verdeling binnen het lichaam, maar biedt ook een bescherminglaag in het hele huid en alle porie tegen de weersverandering. Je ziet dat hele lichaam lymfeklieren de rode vlekjes bedekt met de vochtige gevulde blaasjes.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpokken

DE proces van waterpokken is ongeveer hetzelfde als griep. DE stamcellen in de beenmerg verbrandt tot antistoffen met een goede bedoeling.

Je ziet veel onnodige ziektes en kanker ontstaan vanaf de uitbraak Waterpokken. Het verstoring kinderziektes
1 bekende ziektes is eczeem en allergie, de andere is diabetes I en autisme. :idea:

Tim
Lid
Berichten: 179
Lid geworden op: Ma 29 Okt 2007 22:59

Re: Hoofd/hals kanker??

Berichtdoor Tim » Di 21 Jan 2020 19:25

Je ziet dat de baby dag en nacht slapen in de eerste 6 maanden na het geboorte.
Waarom?
Omdat alle organen en cellen ontwikkeling optimaal ontwikkelen bij stilstand en slaapstand. Je ziet dat sommige baby goed slapen zonder huilen, maar je ziet ook veel baby heel vaak onbegrijpelijk huilen. Dit veroorzaakt de stress voor de ouders. De navelstreng knippen en geen vruchtwater in de luchtwegen zijn de factoren.
Wanneer een kind na 6 maanden de organen, cellen ontwikkeling en groei proces rijp is, dan is het kans voor de uitbraak Waterpokken.


Waterpokken hoort in de 1e jaar goed uitkomen. Mazelen hoort tussen de 2e jaar en 7e jaar goed uitkomen.

Waterpokken is vanaf de 6e maand rijp om te opwekken. De 1e 6 maanden is de voorbereiding samen met de groei-proces ontwikkeling.
In de 1e 6 maanden zorgt de lever voor een bloedzuivering, dit proces kan alleen in volle gang wanneer de baby in slaapstand. Daarom zie je de baby dag en nacht veel slapen in de 1e 6 maanden.
De kinderartsen moeten hier heel goed opletten bij bloed onderzoek voor Hepatitis A of B. Op het moment dat de lever de bloedzuivering zorgt in het lever, heb je kans dat op dit moment de virus/bacterie van de Hepatitis A of B gevonden. Zodra de proces voltooid dan is het probleem spontaan opgelost. Wel moet je de tijd en rust of goede medicatie geven. Geen paniek met allerlei onnodige medicijnen of vaccins om dit proces te verstoren.

Waarom hoort waterpokken in de 1e jaar goed uitkomen?
Iedere kind heeft 2 standaard antistoffen-virus vanuit de placenta gekregen om in dit planeet overleven. De 1e antistof-virus is de waterpokken die bedoeld tussen de 6e maand en de 12e maand goed uitkomen naast de normale groeihormonen tegen ziektes en weersomstandigheden o.a. vocht.

De factor om de waterpokken-virus te opwekken is de wind en beweging met een lichte koorts-proces. Zodra de waterpokken is opgewekt. Dan moet het kind thuis blijven en rust nemen. De waterpokken-proces werkt met een afgesloten systeem die absoluut wind moet vermijden en zonder sporten ( de bloeddruk moet niet omhoog).

De moedernatuur zorgt dit antistof voor elke kind tussen 6e maand en 12e maand goed uitkomen omdat het kind kan niet lopen, rennen en krabben. Ook rekening houden met de 1e tanden ontwikkeling i.v.b. koorts.

De andere nuttige functie van de waterpokken is de zuivering van de longen, neus en de oren. Wanneer een kind was bevallen met beetje pech dat de vruchtwater per ongeluk in de longen, neus en in de oor achterblijven dan zorgt dit waterpokken-proces met een verbrandings-proces om de overtollige vruchtwater te verdampen. Zo heb je minder kans op longontsteking, astma en oorontsteking die later een buis in de oor moet plaatsen of een kunst oordopje aanschaffen voor zwemlessen.

De incubatietijd van Waterpokken is 13 tot 18 dagen, de vocht gevulde blaasje bevat de antistof die je niet mag krabben dat de proces verstoort, anders van een antistof immuunsysteem verandert in allergie en eczeem.
De verbranding wordt uitgevoerd door het Hart dat de suikergehalte en insuline vanuit de eilandjes in de alvleesklier wordt uitgehaald voor de verbranding. Het kind wordt moe en uitgeput tijdens de koorts en verbranding met een beperkt "buffer" (reservering). Zodra de missie voltooid dan zakt het koorts en de verbranding. daarna werkt de alvleesklier en de insuline productie weer op een normale wijze.
Wanneer dit proces wordt verstoort in de bijnier en in de alvleesklier dan kan de functie van alvleesklier en de bijnier niet meer herstarten. De kans op de Diabetes I. De oplossing voor diabetes I is niet de insuline, maar de resetten van de koorts proces.

De koorts proces in de pijnappelklier en de hypofyse veroorzaakt niet alleen de autisme, maar ook de geslachtsverandering tijdens de hormonenklieren verbranding. Zo zie je de laatste 50 jaar Homoseksueel en lesbisch explosief gestegen.

Hier is een goede voorbeeld van een jongen helemaal gezond tot zijn 6e maand. Een ongeval van een lichte koorts verandert in hoge koorts dat autisme en bloed suikerarme geworden met beperking, maar wel een bijzondere kind worden door de verbranding.
https://www.youtube.com/watch?v=hQz0D5YXQZo
Chinese rain man.super brain.ZhouWei

Het gevaar gebrek aan waterpokken kennis is wel vanaf de 6e maand, helaas voor het kind is het gevaar al vanaf de 2e maand, niet door de kinderziektes, maar door de goedbedoelde RIVM vaccinaties programma.
In Nederland kunnen kinderen de volgende inentingen krijgen:
Fase Leeftijd Injectie 1 Injectie 2
Fase 1 0 maanden HepB1
2 maanden DKTP-Hib Pneu
3 maanden DKTP-Hib Pneu
4 maanden DKTP-Hib Pneu
11 maanden DKTP-Hib Pneu
14 maanden BMR Men C
Fase 2 4 jaar DKTP
Fase 3 9 jaar DTP BMR
Fase 4: 12 jarige meisjes die 3x worden ingeënt met het HPV-vaccin.

Weet je hoe een shaken baby syndroom ontstaan? :idea:


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten