Bult groeiende tussen amandelen.

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Wizard
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Do 25 Jun 2009 20:12

Bult groeiende tussen amandelen.

Berichtdoor Wizard » Za 09 Apr 2011 16:27

Hallo,

Sinds een tijd groeit er een bult 'tussen' de keelamandelen. Wat kan dat zijn?? Is wildgroei van amandelen mogelijk? De bult is zwaardvormig, verder niet pijnlijk of ontstoken. Deze groeit in de keelboog. Ik ga 2 keer per jaar naar de tandarts en recent nog met keelontsteking naar de dokter. Toen zat de bult er ook al maar heeft de dokter (en tandarts want die ziet natuurlijk ook als iets mis is) niks gezegd. Herinformeren is natuurlijk een optie maar wil niet voor ieder wit wasje naar de dokter gaan. Heb sowieso veel last van onderhuidse loszittende bulten op de ribbenkast. Ben vaker voor een nieuw bultje naar de dokter geweest maar telkens was het goedaardig. Wie heeft meer info met betrekking tot eventuele keelaandoeningen?? Buiten de bult heb ik nergens last van. Ben goed op gewicht, geen koorts, geen pijn of andere rare dingen.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Bult groeiende tussen amandelen.

Berichtdoor liddy » Zo 10 Apr 2011 00:19

Wie weet is het een onschuldige cyste.
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan en vragen wat het is.
Het is een vervelende plaats als de bult groter wordt, denkend aan eten en ademhaling.
Dus vraag wat de arts er van denkt.

Wizard
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Do 25 Jun 2009 20:12

Re: Bult groeiende tussen amandelen.

Berichtdoor Wizard » Zo 10 Apr 2011 09:25

Heb er verder geen last mee eigenlijk. De 'bult' is ook erg zacht. Alsof het een overblijfsel is van een ontsteking.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten