Vlek wang

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
FvK
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 28 Feb 2012 23:05

Vlek wang

Berichtdoor FvK » Di 28 Feb 2012 23:18

Hallo,

Ik loop al een tijdje met een vlek op mijn linkerwang rond. Deze is rood/bruin van kleur, jeukt af en toe en is zichtbaar sinds een jaar of 2.
Voor deze tijd had ik dus nergens last van en zag mijn huid er normaal uit. Hier onder is een foto te zien.
Afbeelding

Nu ben ik hiervoor 1,5 jaar geleden naar de huisarts geweest die mij doorverwees naar de dermatoloog. Deze heeft het bekeken en
kwam tot de conclusie dat het een moedervlek was die er mijn hele leven al zou zijn geweest maar pas nu tot expressie zou zijn gekomen.
Mijn perceptie is dat het erger wordt en ik begin nu weer erg te twijfelen of het iets ernstigs is. Ik ben sowieso van plan weer een bezoekje
aan de huisarts te brengen. Wat denken jullie?

Alvast bedankt,

Groetjes Frank

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Vlek wang

Berichtdoor liddy » Di 28 Feb 2012 23:27

Het is altijd verstandig om een moedervlek die groter wordt of groter lijkt te worden te laten beoordelen door een arts.
Voor een leek valt er niets over te zeggen.
Wel is de kans dat het kwaadaardig is, altijd heel veel malen kleiner dan je denkt.
Echter waarom zou je je ongerust maken als een arts je kan vertellen wat er aan de hand is.

riaw
Lid
Berichten: 255
Lid geworden op: Zo 12 Sep 2010 19:48

Re: Vlek wang

Berichtdoor riaw » Do 01 Mar 2012 15:57

Laat de dokter er nog eens naar kijken en maak duidelijk dat je ongerust bent,ik heb dat ook gedaan en om mijn ongerustheid weg te nemen is bij mij het vlekje weg gehaald en heb ik vorige week te horen gekregen dat het onschuldig is/was.


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten