Bang voor de uitslag

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Guco
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 05 Feb 2013 22:06

Bang voor de uitslag

Berichtdoor Guco » Di 05 Feb 2013 22:28

Hallo allemaal,

Ik heb helaas een lange geschiedenis met medische problemen.
Ik heb de ziekte van crohn waardoor mijn dikke darm verwijderd is.
3 Jaar geleden kreeg ik pijn in mijn schouder, eerst werd gedacht aan een slijmbeurs ontsteking en zo is het ook behandeld. Na een paar injecties met cortisonen bleef de pijn aanhouden, ik werd door gestuurd naar de reumatoloog.
Die heeft mij helemaal onderzocht, ook andere klachten dan mijn schouder werden besproken. Deze klachten verweet ik aan de crohn maar dat bleek niet zo te zijn. Ik kreeg te horen dat ik fybromyalgie heb.

Doordat mijn schouder zo pijnlijk blijft wordt er geregeld een rontgen gemaakt om te kijken naar losse kalkdeeltjes de in mijn schouder zitten.

Afgelopen oktober is er weer een foto gemaakt, 2 weken later zou ik voor de uitslag komen maar doordat ik problemen met het stoma had lag ik in een ander ziekenhuis. De afspraak is verzet naar 3 januari.
Toen ik op de afspraak kwam kreeg ik te horen en te zien dat er een tumor op mijn bovenarmbot net onder mijn schoudergewricht zit. Dat was behoorlijk schrikken maar hij wuifde het weg als een goedaardig plekje.

Eenmaal thuis gekomen en het met mijn man besproken te hebben besloot ik de dag erop terug te bellen naar de reumatoloog met de vraag wat het precies is en dat het mij niet lekker zit.

Hij begreep het goed en zou het met een orthopeed en de röntgenologen bespreken. Na 3 dagen belde hij terug en zei dat de orthopeed aan de foto niet kon zien of het goed of kwaadaardig is. Er is overlegt en ze besloten dat ik een mri van mijn schouder/bovenarm zou krijgen om precies te zien wat er zit en of het er goed of kwaadaardig uitziet.

Deze mri heb ik afgelopen vrijdag, 1 februari gehad en aankomende donderdag, 7 januari krijg ik de uitslag.

Het wachten duurd mij zo lang, ik zou graag willen weten waar ik en mijn gezin aan toe zijn.
Nu ga ik er vanuit dat ze de mri vrijdag al bekeken hebben en als de uitslag niet goed zou zijn dat ik dan gebeld zou worden. Of zouden ze wachten tot ik donderdag op de poli ben?

Groet,
Guco

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten