Even voorstellen

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
peter62
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 11 Mei 2013 01:07

Even voorstellen

Berichtdoor peter62 » Za 11 Mei 2013 01:54

zal mijzelf even voorstellen
ik ben een alleenstaande man van 63 heb al heel lang darmklachten maar deze verdwenen als ik wat beter op mijn voeding letten
laatste half jaar verergerde mijn klacht opgezette buik verstopping
3 week geleden hevige steek op de borst dacht eerst aan mijn longen ben namelijk long patiënt (copd)
ziekenhuis gebeld volgende dag long arts--- had en heb- neuropathie verschijnselen en plas klachten en pijnlijke botten LA heeft een paar zaken in gang gezet
er was een 2 week daar voor ivm longklacht bloed onderzocht (dit was dus voor dat zij mij zag met darm klacht etc) uitslag bloed goed geen verhoogd calcium onderanderen
urine getest ivm mogelijk prostaat kanker uitslag oke geen rede voor doorverwijzing
uitgebreid bloed onderzoek aan gevraag (uitslag 13-5-2013) doorverwezen naar Neurologie afspraak 13-5-2013 doorverwezen naar internist afspraak 21-5-2013
ben erg benieuwd naar uitslag bloed
Huidige staand van zaken-spanning-angst-onzeker
neurologische verschijnselen sterk verminderd tot vrijwel weg
stoel gang sterk verbetert sinds een week geen verstoppingen meer ontlasting was erg donker tot zwart de afgelopen tijd kleur is aan het verbeteren
darmen zijn een stuk rustiger tot bijna normaal dit in tegenstelling tot eind april begin mei enorme geluid tot angstig aan toe in combo neuropathie symptomen
ben niet constant vermoeid vermoeidheid treed soms wat plotseling op (kort) de eetlust is na 2maand weer een stuk beter tot prima
komende weken worden spannend heb vandaag kortcontact gehad met ziekenhuis afd endoscopie ivm evt mogelijkheden van sedatie bij darm onderzoek
die varieert van geen tot volledige narcose ik ga dit bespreken met internist
tot zover voor dit moment
mvg peter

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten