Verhoogde eosinofielen en lymfocyten,

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Riri
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 20 Okt 2016 20:39

Verhoogde eosinofielen en lymfocyten,

Berichtdoor Riri » Do 20 Okt 2016 20:50

Dag, ik zal mijn verhaal kort proberen te vertellen, ik ben vooral benieuwd of mensen hier er bekend mee zijn.

Sinds 2012 zijn mijn eosinofielen in mijn bloed verhoogd, toentertijd 0,8. Hier is verder niks mee gedaan. Afgelopen december ben ik bevallen na een zware zwangerschap. Na de bevalling knapte ik niet op, galstenen. Uiteindelijk de gal verwijderd maar nog knapte ik niet op. Veelvuldig bloedgeprikt en het bleek dat mijn eosinofielen bleven stijgen, inmiddels zijn ze 3.2. Ik heb toen onderzoeken gehad om parasiten allergieën en astma uit te sluiten. Er werd een beenmergpunctie geadviseerd, gister heb ik de uitslag hier van gehad. Het blijkt da in mijn beenmerg ook een verhoogd aantal eosinofielen zit, maar wat niet verwacht was er zitten heel veel lymfocyten in mijn beenmerg. T cellen vertelde de arts. Alleen zitten deze cellen niet in een kloon maar door mijn hele beenmerg. Nu moest ik vanmorgen bloedprikken en wordt het 4 week op kweek gezet. De arts zei dat ik rekening moet houden met het feit dat de cellen kwaadaardig zijn en ik non hodgkin heb. Dit is heel spannend. Mijn vraag is, weet iemand iets over lymfocyten t cellen verspreid in het beenmerg?

Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten