Verharding op het bot van de 2e teen?

Een mens lijdt het meest onder hetgeen hij vreest ... Hier kan en mag je erover praten.
Twijfel je? Ga dan altijd naar je dokter!
Grietje92
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 16 Sep 2017 20:03

Verharding op het bot van de 2e teen?

Berichtdoor Grietje92 » Za 16 Sep 2017 20:25

Hallo,

Ik heb een paar maanden terug een harde bult ontdekt op mijn 2e teen, daarmee bedoel ik de eerste teen die volgt na de grote teen. De bult is zo hard als bot. Nu heb ik het idee dat de bult een klein beetje groter is geworden en ben deze week daarvoor naar de huisarts gegaan om te kijken wat het kan zijn, ze heeft helaas geen idee en wil dat haar collega's er ook naar kijken. Ze bevestigd dat het geen cyste kan zijn, het is daarvoor te hard en te vast. Ook vroeg ze wat ik wil, maar wat zou ik moeten willen? Ik heb er natuurlijk geen kennis van. Ik heb geen pijn aan de bult en merk er eigenlijk verder niks van. De huisarts zei dat ze nog niet gelijk grote alarmbellen krijgt maar ze wil dat ik over een paar weken terug kom, ook zodat haar collega-huisarts het kan bekijken. En mocht hij in de tussentijd groter worden, dan moet ik direct komen. Omdat ik toch wel "nare" berichten hoor over vooral harde knobbels die niet beweegbaar zijn, maak ik mij toch wel lichtelijk zorgen over een vorm van kwaadaardige kanker. Wel is mijn hb deze week toevallig nog gemeten en die waarde was gelukkig heel goed. Is er dan alsnog een kans op een vorm van kwaadaardige kanker ondanks dat de hb waarde goed is? Ook heb ik al maanden lang behoorlijk last van mijn kaakgewricht, wellicht zit er een verband tussen?

Ik zoek niet "geruststelling" maar zou graag duidelijkheid willen hebben omdat het voor de huisarts ook nog zo onbekend lijkt te zijn.

Via de onderstaande url heb ik 2 foto's.

Liefs, Grietje
En voor iedereen die op deze site zit, ik wens jullie allemaal veel sterkte en hoop het beste voor jullie allemaal!

https://www.dropbox.com/s/qjktzp1xezebaso/21733933_1678112348879374_1111832993_o.png?dl=0

https://www.dropbox.com/s/vcpvoa8cmffwh1y/21742096_1678112235546052_1049063036_o.png?dl=0

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Verharding op het bot van de 2e teen?

Berichtdoor liddy » Za 16 Sep 2017 21:02

Het zou zomaar aan je schoeisel kunnen liggen.
Waarschijnlijk ben je een paar maanden geleden zomerschoeisel gaan dragen.

Grietje92
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 16 Sep 2017 20:03

Re: Verharding op het bot van de 2e teen?

Berichtdoor Grietje92 » Za 16 Sep 2017 21:05

liddy schreef:Het zou zomaar aan je schoeisel kunnen liggen.
Waarschijnlijk ben je een paar maanden geleden zomerschoeisel gaan dragen.


Bedankt voor uw snelle reactie maar ik draag nooit slippers etc. Verder zitten al mijn schoenen vrij ruim omdat ik hele smalle lange voeten heb. Ik dacht namelijk eerst ook aan een soort "wrijving" maar mijn arts zei dat het daarvoor te hard is :(

Grietje92
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Za 16 Sep 2017 20:03

Re: Verharding op het bot van de 2e teen?

Berichtdoor Grietje92 » Zo 17 Sep 2017 12:37

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? :(


Terug naar “Ik ben bang dat ik kanker heb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten