Cosmpolitan

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Eveline

Cosmpolitan

Berichtdoor Eveline » Vr 22 Okt 2004 15:19

Ik ben nu op zoek naar een jonge vrouw (22-32 jaar) die in deze periode genezen is verklaard van borstkanker en in 2005 een nieuwe start gaat maken. Het interview zal gaan over je toekomstplannen en deze nieuwe levensfase dat tussen nu en eind oktober zal plaatsvinden. Ook vindt er een fotosessie plaats.

Mail me op evelinehagenbeek@xs4all.nl

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 22 Okt 2004 18:55

even voor de duidelijkheid; wat versta je precies onder genezen verklaard? 5 jaar na de behandeling? of iemand die klaar is met de behandeling en waarbij het weg is (maar dat is nooit 200% zeker, later zal blijken of ook de allerkleinste cel weg verdwenen, doordat het niet 'terugkomt' )

misschien denk ik moeilijk ;) maar ik weet niet precies hoe het bij borstkanker werkt.. bij niet alle kankers word je bijvoorbeeld ook na 5 jaar genezen verklaard... er zijn kankersoorten waarbij dit nooit 'officieel' gebeurd.. als je van officieel kunt spreken tenminste,

groetjes Jodyi


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten