Aandacht gevraagd!!!!!!

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Radio 1
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2005 13:49

Aandacht gevraagd!!!!!!

Berichtdoor Radio 1 » Zo 06 Nov 2005 14:03

Hoi,

Jongeren die zelf geen ervaring hebben met een bepaalde vorm van kanker weten niet hoe erg het is en hebben geen idee van dit groter wordend verschijnsel/probleem (ik heb moeite ermee als ik het een probleem noem, want het is niet echt oplosbaar tot mijn grote spijt) in onze maatschappij.
Ik wil daar geen verandering brengen, maar wil graag een stap in de goeie richting nemen, meer voorlichting geven.

Ik maak voor mijn stage reportages voor radio 1.
En ik wil graag een reportage maken over jongeren (15 t/m 26 jaar) die aanvaring hebben met "bestralingen" en/of die nog dat nog moeten meemaken.
Tijdens de reportage hoef je niet je echte naam te noemen, en het interview heeft een vertrouwende/beschermend sfeer.
We kunnen tijdens de reportage gewoon iets doen wat die persoon leuk vindt op onze kosten; desnoods ijs eten (gewoon om te laten zien, kankerpatiënten zijn ook gewoon mensen, ze zijn normaal...)
Als jij zo'n persoon bent en/of weet mail me.
Nogmaals het wordt een persoonlijke interview, dat ongeveer een half uurtje kan duren.
Als je nog vragen hebt en/of opmerkingen en/of tips mail me:
salem@minister.com

Of plaats een opmerking op het forum!
Alvast bedankt!

Riani...)[/i]

Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten