TV-programma zoekt jonge echtparen

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Nachtzon
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 02 Jul 2007 14:32

TV-programma zoekt jonge echtparen

Berichtdoor Nachtzon » Ma 02 Jul 2007 14:34

Voor een nieuwe reeks afleveringen van het programma "Tot de dood ons scheidt" van de Evangelische Omroep, is Nachtzon Media, het bedrijf dat het programma in opdracht van de EO maakt, op zoek naar stellen die hun liefdesverhaal willen vertellen tijdens een driedaags verblijf op één van de Waddeneilanden. Voor alle stellen zal gelden dat de trouwbelofte ‘tot de dood ons scheidt’ in een scherp licht is komen te staan omdat één van de partners ernstig ziek is of gehandicapt is geraakt, en wellicht binnen afzienbare tijd overlijd.
Het programma ‘tot de dood ons scheidt’ is een programma over onvoorwaardelijke liefde in tijden van tegenspoed. Het doel van de programmamakers is om een mooi blijvend liefdesdocument kunnen maken. Uitzendingen die al geweest zijn, zijn te zien via http://www.eo.nl/totdedoodonscheidt

We zoeken echtparen, liefst in de leeftijd van 25 - 40 jaar, waarbij één van de partners ongeneeslijk ziek is. Opname's voor het programma vinden plaats in de periode eind september tot en met december. Uitzending begint in oktober 2007. Ieder die wil deelnemen, of in zijn nabijheid mogelijke deelnemers weet, kan contact opnemen met Dik de Jong: dik@nachtzonmedia.nl".

Solist
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Za 09 Apr 2005 21:23
Locatie: Zuid Holland

Re: TV-programma zoekt jonge echtparen

Berichtdoor Solist » Di 03 Jul 2007 19:30

Nachtzon schreef:
We zoeken echtparen, liefst in de leeftijd van 25 - 40 jaar, waarbij één van de partners ongeneeslijk ziek is. Opname's voor het programma vinden plaats in de periode eind september tot en met december. Uitzending begint in oktober 2007. Ieder die wil deelnemen, of in zijn nabijheid mogelijke deelnemers weet, kan contact opnemen met Dik de Jong: dik@nachtzonmedia.nl".


Jeetje is dat nou jammer zijn we allebei te oud: zij 44 en hij 56 :twisted:
Hoezo leeftijdsdiscriminatie :shock:
Willem
Recht is iets kroms dat verbogen is!

Nachtzon
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 02 Jul 2007 14:32

TV-programma zoekt jonge echtparen

Berichtdoor Nachtzon » Di 03 Jul 2007 20:47

Beste Willem,

Het leeftijdsverhaal is slechts een indicatie. Is voornamelijk omdat we in het aantal uitzendingen een balans zoeken tussen jonge, en oudere mensen.
Jullie leeftijd kan natuurlijk prima!

Wil je met je opmerking zeggen dat jullie belangstelling hebben om aan het programma mee te werken?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Hartelijke groet, Dik

Solist
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Za 09 Apr 2005 21:23
Locatie: Zuid Holland

Re: TV-programma zoekt jonge echtparen

Berichtdoor Solist » Wo 04 Jul 2007 20:03

Nachtzon schreef:Beste Willem,

Het leeftijdsverhaal is slechts een indicatie. Is voornamelijk omdat we in het aantal uitzendingen een balans zoeken tussen jonge, en oudere mensen.
Jullie leeftijd kan natuurlijk prima!

Wil je met je opmerking zeggen dat jullie belangstelling hebben om aan het programma mee te werken?

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Hartelijke groet, Dik


Nou ja ik dacht ik reageer maar even want helaas voldoen we aan alle kriteria behalve de leeftijd :roll:
Dus ik dacht ik waarschuw maar even want ik denk dat het niet mee zal vallen mensen te bereiken zeker die in de categorie waarbij het binnenkort voorbij zal zijn.
En nee, ik laat mijn beurt maar even voorbij gaan. Ik doe regelmatig ons verhaal ter lering ende vermaak zal ik maar zeggen :?
TV is een iets te vluchtig medium vind ik. Een leuke uitzending, half Nederland met pindas op de bank en vervolgens weer over tot de orde van de dag. Iets te weinig eeuwigheidswaarde naar mijn smaak.
Zoek het toch meer in publiceren desnoods via Internet.

Groet Willem
Recht is iets kroms dat verbogen is!

Nachtzon
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 02 Jul 2007 14:32

Berichtdoor Nachtzon » Wo 04 Jul 2007 20:15

Willem, heb je het programma weleens gezien?
Het is kort, 20-25 min. maar zeker niet vluchtig.
Daarnaast kunnen mensen het nog weken, maanden erna terugkijken via de website en kan er op de website gereageerd worden, wat ook veelvuldig gebeurt. De gesprekken die weer daaruit volgen.....

Willem, zou je me iets meer kunnen/willen vertellen hoe jou situatie is?
Ik ben gewoon benieuwd/geinteresseerd.

Of mail het naar dik@nachtzonmedia.nl

Groet! Dik


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten