JONGE VROUW (30-45) gezocht voor fotografie

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Typies casting
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 10 Sep 2007 15:31

JONGE VROUW (30-45) gezocht voor fotografie

Berichtdoor Typies casting » Ma 10 Sep 2007 15:33

Wij zijn Typies Casting, een castingbureau, dat mensen zoekt voor tv, film, commercials en fotografie.
Voor onze klant, een zorgverzekeraar, zijn we met redelijke spoed voor een kleine fotocampagne op zoek naar het volgende:

- Een jonge vrouw/moeder (30-45), die ziek is en een chemokuur ondergaat / het liefste kaal is. Met eventueel een kindje (6,7,8,9), dat niet hoeft ziek te zijn.

De slogan, die erbij komt is: "Als je vecht voor je leven zijn alle middelen dan geoorloofd? "
De foto zal alleen in kleine advertenties en op de internetsite van de verzekering geplaatst worden en natuurlijk krijgt de persoon ervoor betaald.
Det foto zal een positieve uitstraling hebben en je zal de kracht zien van de mens om te vechten om nog langer bij haar kind te kunnen zijn.

We snappen heel goed, dat niet iedereen hierin geïnteresseerd is, tijdens hun zware proces, maar wellicht brengt het iets positiefs in het moeilijke proces. We zullen dan ook erg zorgvuldig omgaan met omstandigheden en het is een integer project.
Typies Casting heeft zelf besloten om geen winst te willen maken met deze campagne en het verdiende geld te doneren aan het kankerfonds en de kankerstichting.

Zou u mij kunnen helpen met contacten, eventueel deze mail door willen sturen of mij in contact kunnen brengen met patienten, met wie ik daarover kan praten? Is er een forum of prikbord, waar ik mijn vraga kan neerleggen etc.?

U kunt met mij contact opnemen via telefoon of email:
arnan@typies.nl of 020-6851425

We zullen alle vragen beantwoorden en informatie geven hoe het in zijn werk gaat en alles met zeer veel discretie behandelen.
Ik hoop graag iets van u te horen..

Vriendelijke Groeten,
Arnan Samson


Arnan Samson
Typies Casting
Meeuwenlaan 98-100
1021 JL Amsterdam

020-6851425
arnan@typies.nl
typies@xs4all.nl

Solist
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: Za 09 Apr 2005 21:23
Locatie: Zuid Holland

Re: JONGE VROUW (30-45) gezocht voor fotografie

Berichtdoor Solist » Wo 12 Sep 2007 21:14

Typies casting schreef:Wij zijn Typies Casting, een castingbureau, dat mensen zoekt voor tv, film, commercials en fotografie.
Voor onze klant, een zorgverzekeraar, zijn we met redelijke spoed voor een kleine fotocampagne op zoek naar het volgende:

- Een jonge vrouw/moeder (30-45), die ziek is en een chemokuur ondergaat / het liefste kaal is. Met eventueel een kindje (6,7,8,9), dat niet hoeft ziek te zijn.
020-6851425
arnan@typie
typies@xs4all.nl


Nou mijn echtgnote is 45, terminaal, vel over been met een enorme vechtlust maar (gelukkig) niet kaal. Dat is haar bespaard gebleven. Maar voor een paar duizend euro om straks een mooie begravenis te organiseren is daar misschien wel een mouw aan te passen :oops: Jammer dat ons zoontje 10 is en kerngezond. Komen we waarschijnlijk niet in aanmerking :twisted:
Recht is iets kroms dat verbogen is!


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten