Journaliste zoekt contact

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Journaliste
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 14 Mei 2008 11:56
Locatie: Soest

Journaliste zoekt contact

Berichtdoor Journaliste » Wo 14 Mei 2008 12:02

Voor een serieus artikel voor het Soa Aids Magazine ben ik, journaliste, op zoek naar een man met genitale wratten of een penis- of anuscarcinoom, die daarover wil en kan praten. Wat houdt dit in, in medisch, sociaal, psychologisch opzicht? Ik zou je graag spreken. Al langere tijd verdiep ik mij in HPV, de gevolgen van een HPV-infectie en het nieuwe vaccin daartegen. Ik heb daarover studies gelezen, artsen en onderzoekers gesproken. Graag hoor ik van mannen en vrouwen zelf wat het betekent om een HPV-infectie te hebben (gehad). Hoe goed is de behandeling? Zijn er goede medicijnen? Heeft het je leven veranderd? Hoe meer informatie, hoe beter. Ook zou ik over dit onderwerp graag een artikel schrijven voor een serieuze landelijke krant. Reacties zijn van harte welkom! Dank alvast voor de moeite. Wil je eerst meer informatie: bel gerust! Ik ben bereikbaar via 035 6033575 of via: aandestegge@hetnet.nl
Laatst gewijzigd door Journaliste op Do 15 Mei 2008 08:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Marija
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 02 Mei 2008 10:28

Berichtdoor Marija » Wo 14 Mei 2008 12:34

Journalisten zijn goed in speurwerk. Misschien kunnen ze ook eens helpen met het verzamelen van goede informatie voor patienten. Veel mensen zijn wanhopig op zoek naar mogelijkheden en behandelingen omdat de arsten zo laks zijn. Veel mensen in Nederland wijken uit naar het buitenland. Besteed daar eens aandacht aan zou ik zeggen, dan hebben wij er ook wat aan!

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Do 15 Mei 2008 11:53

Gelukkig wat meer informatie in het oorspronkelijke bericht.
Het kwam me allemaal zo vaag voor.
Het is zo belangrijk dat iedereen gaat beseffen dat soa's en aids steeds vaker opduiken.
Dat je weet hoe simpel het is om het te voorkomen, dan zou een hoop leed bespaard blijven.


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten