Journaliste zoekt contact

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Journaliste
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 14 Mei 2008 11:56
Locatie: Soest

Journaliste zoekt contact

Berichtdoor Journaliste » Wo 14 Mei 2008 12:10

Voor een serieus artikel over HPV en de gevolgen daarvan ben ik op zoek naar een vrouw of meisje met schaamlipkanker of baarmoederhalskanker, die daar over wil praten. Uiteraard kan dat anoniem. Ik zou graag willen weten wat het hebben van deze vorm van kanker betekent in medisch, sociaal, psychologisch opzicht. Ik ben bezig met een artikel over HPV-infecties en het HPV-vaccin voor een serieuze krant. Hiervoor heb ik allerlei studies gelezen, artsen gesproken en onderzoekers. Graag hoor ik van vrouwen zelf wat het betekent om een HPV-infectie te hebben en daarvoor behandeld te zijn. Vaak werpt dat een ander licht op het onderzoek, de behandelingen, medicatie en dergelijke. Mocht je eerst meer informatie willen hebben: neem gerust contact met mij op. Ik hoop van je te horen. 035 6033575
of aandestegge@hetnet.nl
Laatst gewijzigd door Journaliste op Do 15 Mei 2008 08:15, 3 keer totaal gewijzigd.

Marija
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 02 Mei 2008 10:28

Berichtdoor Marija » Wo 14 Mei 2008 12:32

Journalisten zijn goed in speurwerk. Misschien kunnen ze ook eens helpen met het verzamelen van goede informatie voor patienten. Veel mensen zijn wanhopig op zoek naar mogelijkheden en behandelingen omdat de arsten zo laks zijn. Veel mensen in Nederland wijken uit naar het buitenland. Besteed daar eens aandacht aan zou ik zeggen, dan hebben wij er ook wat aan!

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Berichtdoor liddy » Do 15 Mei 2008 12:00

Fijn dat er nu meer informatie is.
Vooral omdat het heel nodig is dat vooral vrouwen op de hoogte zijn dat er een vacin is om een bepaalde vorm van baarmoederhalskanker te voorkomen.
Hopelijk wordt het vacin in het vacinatieprogramma opgenomen.
Het vacin is alleen werkzaam bij meisjes die nog geen seksuele gemeenschap hebben gehad.
Hopelijk krijg je reacties.


Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten