"Even vergeten dat je ziek bent" - MaartenMemorial 2009

Hier kunnen de media een oproep doen, waarna patiënten zelf hierop kunnen reageren.
Dit is alleen voor officiële organisaties en programmamakers (geen alternatieven etc.).
Seb
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr 29 Jun 2007 14:14
Contact:

"Even vergeten dat je ziek bent" - MaartenMemorial 2009

Berichtdoor Seb » Zo 14 Jun 2009 17:18

RIJ MEE MET 100 VAN NEDERLANDS MEEST EXCLUSIEVE BOLIDES

Maarten van Sten overleed bijna 6 jaar terug aan melanoom kanker. Om hem te herinneren en geld op te halen voor kanker onderzoek, organiseer ik samen met enkele vrienden de MaartenMemorial. Toen hij ziek was en rondreed in zijn Lotus Esprit zei hij "weet je, als ik hierin rijdt voel ik me niet ziek". Met die gedachte zijn we aan de slag gegaan.

Naast het realiseren van de belangrijkste doel, patienten een dag laten vergeten dat ze ziek zijn, worden fondsen geworven voor het nieuwe Maarten van Sten laboratorium voor kankeronderzoek van het Erasmus MC Daniel den Hoed in Rotterdam. De eerste vijf edities brachten ruim EUR 550,000 op. Alle opbrengsten gaan direct naar het nieuwe Maarten van Sten laboratorium. Donateurs ontvangen gratis een goed gevoel!

Op 3 augustus rijden we de 6de editie van de MaartenMemorial. Met 100 van Nederlands meest exclusieve auto's pikken we kankerpatienten en hun begeleider/sters (max 1 per patient) op in Rotterdam en nemen ze mee naar Zandvoort om daar enkele snelle ronden op het circuit te rijden. Interesse, kijk dan onze volledig vernieuwde website http://www.maartenmemorial.com. Daar kun je je ook inschrijven.

Graag tot 3 augustus,

Sebastiaan
sebastiaan@maartenmemorial.com
organisatie MaartenMemorial
MaartenMemorial 4 augustus 2011

Terug naar “Media oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten